قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۰ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

نکته جالب در مورد حفره داینامیک جزیره‌ای، تغییر ظاهر آن با توجه به اعلانات است. البته کاربردهای بیشتری نیز دارد که برای مثال می‌توان موسیقی در حال پخش را از این قسمت کنترل کرد. آیفون 14 پرو به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز 9to5mac شده که اجازه می‌دهد بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش به اعلانات دسترسی داشت یا از تماس ورودی مطلع شد. درواقع کوپرتینویی‌ها به الگوی طراحی فوق العاده‌ای رسیده‌اند که در هر نسل تنها به سراغ بهبود این طراحی می‌روند.

نمایشگر این گوشی جزئیات خیره‌کننده‌ای را حتی در صحنه‌های کم‌نور ارائه می‌دهد. آیفون ۱۴ پرو مکس صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی LTPO Super Retina XDR OLED دارد و محتواها را با رزولوشن ۲۷۹۶ × ۱۲۹۰ پخش می‌کند. این پنل از ویژگی True-tone پشتیبانی می‌کند تا وضوح رنگ‌ها و مقدار روشنایی را با توجه به نور محیط تغییر دهد.

قابلیت ها

برای دیدن محصولات اپل میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید. A16 Bionic دارای یک پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای شتاب‌دار با 50 درصد پهنای باند حافظه بیشتر است. هشدار می دهد که ارسال پیام ها بیشتر طول می کشد، و از کاربران می خواهد به سؤالات پاسخ دهند تا به پاسخ سریعتر کمک کنند. همچنین دوربین TrueDepth جلوی جدید با دیافراگم ƒ/1.9 که عملکرد بهتری را در نور کم برای عکس‌ها و ویدیوها فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند

A16 Bionic که برای سیستم دوربین حرفه ای اساسی است، ویژگی های عکاسی محاسباتی باورنکردنی را فراهم می کند. CPU، GPU، Neural Engine و پردازنده سیگنال تصویر به طور یکپارچه با هم کار می کنند تا از سخت افزار دوربین جدید پشتیبانی کنند و تا 4 تریلیون عملیات در هر عکس انجام دهند. قیمت iphone 14 pro max با توجه به جایگاه این محصول، بالاترین قیمت را داشته و در حقیقت 1099 دلار قیمت نسخه پایه آن اعلام شده است.

  • ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.
  • این گجت های دوست داشتنی و گرانقیمت قبل از رونمایی نیز مورد توجه طرفداران و کارشناسان قرار دارند و به همین جهت گمانه زنی ها و حدس های مختلفی درباره آنها زده می شود.
  • اما اپل این تکنیک حرفه ای را در گوشی آیفون 14 پرو مکس فراهم آورده است و امکان ضبط فیلم در حالت سینمایی را ایجاد کرده است.
  • با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

باتری لیتیوم یونی و ۴۳۲۳ میلی‌آمپری آیفون ۱۴ پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض است. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع ۲۰ واتی، شارژ مغناطیسی Qi با سرعت ۷٫۵ واتی و شارژ بیسیم MagSafe با سرعت ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آیفون ۱۴ پرو مکس از حضور تراشه شش هسته‌ای Apple A16 Bionic بهره می‌برد که با فرآیند لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید است. این دستگاه از پردازنده گرافیکی Apple GPU که پنج هسته دارد به همراه رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند. قدرت بالای دستگاه در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای iOS هیچ مشکلی ندارد.