نحوه تماشای UFC Pereira vs Adesanya 2

برای مشتریان جدید، قراردادی برای دریافت یک سال ESPN+ و دسترسی به UFC 287 با حدود 30 درصد تخفیف (124.98 دلار، 178 دلار) وجود دارد. بسته دیزنی/ESPN+ نیز موجود است. اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید، مبارزه 79.99 دلار است.

ما نحوه تماشای UFC Pereira در مقابل Adesanya 2 – مبارزه قهرمانی در وزن میان وزن – را با ESPN+ و همچنین آنچه را که می توانید با برنامه UFC و عضویت Fight Pass تماشا کنید، توضیح خواهیم داد. مبارزات کارت اصلی UFC منحصر به PPV از طریق ESPN در ایالات متحده است و شما به اشتراک ESPN+ نیاز دارید.

آموزش های بیشتر از 9to5Mac:

تصاویر از طریق UFC

UFC 287 برای امشب، شنبه، 8 آوریل، ساعت 7 بعد از ظهر به وقت PT / 10 شب به وقت شرقی در مرکز Kaseya در میامی برنامه ریزی شده است. در اینجا نحوه تماشای UFC Pereira vs Adesanya 2 در iPhone، Mac، Apple TV و وب آمده است.

از طرف دیگر، می‌توانید UFC Pereira vs Adesanya را روی مک یا رایانه شخصی از اینجا خریداری کنید و در هر دستگاه پشتیبانی‌شده، از جمله وب، تماشا کنید.

اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید:

  1. Battle Access را به قیمت 79.99 دلار خریداری کنید
  2. برای تماشا، برنامه ESPN را در اپل، تلویزیون، دستگاه دیگر خود باز کنید یا از طریق وب وارد شوید
  3. به برگه ESPN+ بروید
  4. جستجو کنید cfu پریرا مقابل آدسانیا
نحوه تماشای آمار UFC Pereira در مقابل Adesanya
از مبارزات دیگر UFC 287 می توان به Burns vs Masvidal، Font vs Yanez، Holland vs Ponzinibbio و غیره اشاره کرد. مقدمات در ساعت 15:00 به وقت PT / 6:00 بعد از ظهر به وقت شرقی با رویداد اصلی برنامه ریزی شده برای ساعت 7:00 بعد از ظهر به وقت PT / 10:00 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز می شود.

نحوه تماشای UFC Pereira vs Adesanya 2 در iPhone، Apple TV، وب

اگر مشترک ESPN+ نیستید:

  1. دسترسی به UFC Pereira vs Adesanya و یک سال ESPN+ با 30٪ تخفیف (شما یک حساب ESPN+ به عنوان بخشی از فرآیند ایجاد خواهید کرد)
  2. برای تماشا، به برنامه ESPN در اپل، تلویزیون، دستگاه دیگر خود بروید یا وارد وب شوید
  3. برگه ESPN+ را انتخاب کنید (یا UFC را در نوار جستجوی برنامه ESPN تایپ کنید)
  4. جستجو کنید cfu پریرا مقابل آدسانیا

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی