نمایندگی موبایل سونی نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در استان تهران | 9to5mac Farsi

عکسبرداری تو نور کم، عکس های شارپ و با جزئیاتی میگیره و رنگ ها دقیقه، سایه ها کمی تاریک تر میشن ولی در کل عکس های واقعی و خوبی میگیره. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. بلندگو های استریو Full-Stage جدید ، و همچنین برخی جادوهای صوتی در زیر بدنه دستگاه از جمله فناوری های Dolby Atmos ، Hi-Res Audio ، DSEE Ultimate و 360 Reality Audio در بخش صدا وجود دارند.

  • یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید.
  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.
  • همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است.
  • سونی در گوشی اکسپریا ۱ IV نیز به همان طراحی چند گوشی قبل خود پایبند بوده است.
  • سونی اکسپریا ۱ IV با ارائه دقیق رنگ، صحنه‌ها را با جزئیات زیاد و نور طبیعی خوب جلوه می‌دهد.

گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد. این گوشی به خاطر استفاده از دوربین باکیفیت، نمایشگر مناسب و پردازنده‌ی قوی خود مورد ستایش قرار گرفت از طرفی نداشتن فلش دوربین و استفاده از نسخه‌ی قدیمی اندروید از جمله ایراداتی بود که به این مدل وارد شد. سونی نمونه‌ی مجله خبری محصولات اپل بارزی از تلاش و پشتکار 2 دوست به عنوان بنیان‌گذاران این برند است. به دنبال آن با روی آوردن مردم به استفاده از رادیو هجوم برای خرید رادیو سونی آنقدر زیاد شد که این شرکت مجبور به افزایش سرمایه شد و در طول زمان با تولید محصولات متنوع‌تر خودش را به یک برند شناخته شده در سرتاسر جهان تبدیل کرد.

با وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش، جزو نخستین قطعاتی است که دچار شکستگی می‌شود. در صورت خرابی این بخش، نیاز است تا گوشی تلفن همراه بررسی شده و بسته به میزان خسارت وارد شده، گلس، ال سی دی و یا هر دو اینها تعویض شود. خاموش شدن ناگهانی، ریستارت شدن مداوم، بوت نشدن، هنگ کردن و … همگی از مشکلات رایجی هستند که یقه اکثر کاربران موبایل سونی را گرفته‌اند.

دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. در این طرح با خرید هر محصول یک یا چند هدیه نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش هر محصول می توانید هدیه ی آن را نیز مشاهده کنید. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. شما می‌توانید با مراجعه به سایر بخش های وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 5 II ظرفیت 256 گیگابایت

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد. نمایندگی رسمی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است.

قیمت انواع گوشی سونی (Sony)

کاربران کرجی موبایل سونی نیز می‌توانند مانند کاربران تهرانی از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی موبایل سونی برای مشتریان خود درنظر گرفته است، استفاده کنند. شعبه نمایندگی رسمی موبایل سونی در کرج در منطقه شاهین ویلا قرار گرفته است. این مرکز خدمات فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع مدل‌های موبایل سونی را به کاربران کرجی در هر کجای این شهر که باشند از عظیمیه گرفته تا گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می‌دهد.

پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید. در این لیست از گوشی 150 دلاری تا گوشی 1200 دلاری به چشم می‌خورد و همین محدوه‌ی قیمتی وسیع نشان می‌دهد که سونی تولیدات خود را بر اساس شناسایی و برطرف کردن نیازهای کاربران هدف‌گذاری کرده است. شما را با دریایی از محصولات سونی روبه‌رو می‌کند و به شما اجازه می‌دهد گوشی مورد نظر خودتان را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید.

مشخصات فنی گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB

سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه! سونی تو این گوشی از شارژ بیسیم استفاده نکرده که کمی برای یه گوشی پرچمدار عجیبه. برخلاف صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۴K، سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به راحتی با یک بار شارژ، یک روز کامل شما را همراهی می‌کند. اکسپریا ۱ IV را می‌توان از درگاه USB-C یا با شارژ بی‌سیم شارژ کرد، اما باید آداپتور و کابل شارژ ۳۰ واتی را خودتان تهیه کنید زیرا سونی هیچکدام را ارائه نمی‌دهد.

http://1gamer.ir