باسابقه ترین طراح اپل بازنشسته شد. تلاش های کاهش هزینه باعث ایجاد “آرامش” در تیم طراحی می شود

[ad_1]

بلومبرگ گزارش می دهد که بارت آندره، طراح ارشد اپل با سابقه ترین سابقه کار، در حال بازنشستگی است. همانطور که داستان توضیح می دهد، آندره در سال 1992 با جانی آیو به اپل پیوست. خروج او نشانه “تجدید تقریباً کامل” تیم طراحی سابق آیو است.

آندره این ماه اعلام کرد که قصد بازنشستگی دارد. خروج او نشان‌دهنده یک تغییر قابل توجه در تیم طراحی صنعتی اپل است، اما این آخرین مورد از یک سری تغییرات و خروج است.

آندره به عنوان “یکی از ستوان های برتر آیو” توصیف می شود و به او اعتبار می دهد که به رهبری تیم طراحی صنعتی اپل پس از جدایی ایوانز هانکی در سال 2023 کمک کرده است. گزارش می دهد که “او همچنین به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان پتنت اپل شناخته می شود.” بلومبرگ

به گفته افراد آشنا، بارت آندره که در سال 1992 در کنار آیو به اپل پیوست، این ماه به همکارانش اعلام کرد که در حال بازنشستگی است. آندره یکی از آخرین طراحان عصر آیو بود و به ایجاد زیبایی شناسی محصولات اپل که در سه دهه گذشته منتشر شد، کمک کرد، حتی قبل از اینکه استیو جابز در اواخر دهه 1990 به سکان هدایت بازگردد.

در حال حاضر، تیم طراحی صنعتی اپل توسط مدیر عملیاتی جف ویلیامز هدایت می شود. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، بلومبرگ گفت: «داشتن یک مدیر عملیات برای نظارت بر بخش اختصاص داده شده به طراحی و نوآوری، خشم برخی از کارکنان را برانگیخته است.

آنها گفتند: “اقدامات کاهش هزینه ها نیز ناآرامی ها را بدتر کرده است.” به عنوان بخشی از من، تیم پروژه‌های اکتشافی را آغاز کرد که لزوماً نتایج فوری نداشتند – چیزی که تسلط یافت.

گزارش کامل در بلومبرگ موجود است.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی