با کار دست در دست با HomeKit بیاموزید که چگونه Apple Accessibility زندگی را تغییر می دهد [Video]

سخت افزار غیر اپل

1) آیفون 14 پرو
2) آیفون X
3) اپل واچ اولترا
4) AirPods Pro 2
5) Powerbeats Pro
6) HomePod Mini x 2
7) AirPort Express برای پخش موسیقی از طریق Bose Lifestyle 30 قدیمی
8) MacBook Pro M 1 16 inch 32GB RAM 2TB SSD
9) اینتل مک بوک پرو 2015

این سه ارتقاء ممکن است برای برخی افراد زیاد به نظر نرسند، اما برای زندگی روزمره من اهمیت زیادی دارند و سهولت و استقلالی که ارائه می دهند نمی توان اغراق کرد.

ویدیوی زیر یک روز معمولی از زندگی هیوز و تمام نقش‌های ویژگی‌های دسترسی و کیت خانه هوشمند را نشان می‌دهد. کالین همچنین در مورد اینکه چقدر این چیزها در زندگی او تفاوت ایجاد می کند صحبت می کند.

در نهایت، توانایی اعلام اعلان‌ها بدون نیاز به AirPods تفاوت بزرگی ایجاد کرد.

همین امر در مورد فناوری خانه هوشمند نیز برعکس است. اگرچه ممکن است برای کسانی باشد که خواهان یک خانه آینده نگر هستند، این فناوری همچنین به افراد دارای معلولیت کمک می کند کارهای روزمره مانند روشن کردن کتری یا نوشتن ایمیل را انجام دهند.

کالین هیوز یک تهیه کننده سابق تلویزیون و اکنون فعال معلول است که با مهربانی خانه اش را به من نشان داد تا ببینم چگونه از ویژگی های دسترسی و کنترل HomeKit برای به حداکثر رساندن استقلالی که در زندگی روزمره خود حفظ می کند استفاده می کند…

HomeKit همچنین می تواند یک ویژگی دسترسی باشد

یکی از بزرگترین ناامیدی های افراد دارای معلولیت این است که چگونه می توانند برای انجام کارهای روزمره به افراد دیگر وابسته شوند. برای هیوز، بهترین چیز در مورد دسترسی و HomeKit استقلالی است که به او می دهد.

به همین ترتیب، آیفون می‌تواند به تماس‌ها پاسخ خودکار ارائه دهد – اما نمی‌توانید آن را از طریق سیری روشن و خاموش کنید. باز هم iOS 16 این مشکل را برطرف می کند.

نکته‌ای که اغلب در مورد ویژگی‌های دسترس‌پذیری ذکر می‌شود این است که آنها می‌توانند برای دیگران، نه فقط کاربران مورد نظر، مفید باشند.

دیگر نمی‌توانید در صندوق‌های پست صوتی افراد منتظر انقضای آن گیر کنید و از انجام کاری درمانده شوید. همچنین رد تماس‌های سرد ناخواسته آسان است و اگر سیری اشتباهاً با شخص اشتباهی تماس بگیرد، اکنون می‌توانم تماس را متوقف کنم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

1) نورپردازی Philips Hue
2) سوئیچ های دیواری هوشمند نیکو (فقط در انگلستان، اما گزینه های جایگزین موجود است)
3) ترموستات بی سیم Honeywell Lyric
4) iKettle هوشمندتر
5) Broadlink RM4 و هاب هارمونی برای تلویزیون و کنترل Sky Q
6) دوشاخه های هوشمند Meross HomeKit
7) سوئیچ ماژول WiFi Sonoff برای باز کردن درب تخت
8) SpeechWare KeyboardMike برای حداکثر دقت در هنگام دیکته

برای مثال، زیرنویس‌های بسته روی ویدیوها در ابتدا برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند طراحی شده بود، اما اکنون بسیاری از افراد دوست دارند از زیرنویس استفاده کنند، چه برای کمک به لهجه‌ها یا صرفاً برای اینکه بتوانند برنامه‌ها را بدون صدا تماشا کنند.

صفحه‌خوان‌ها برای کمک به نابینایان و نابینایان طراحی شده بودند، اما چیزهایی مانند خواندن پیام‌های دریافتی در حین رانندگی برای بسیاری از افراد سودمند بوده است.

همچنین بسیار عالی بود که اپل اعلان‌های اعلامیه را گسترش داد، جایی که پیام‌ها به‌طور خودکار به محض رسیدن خوانده می‌شوند و شما می‌توانید فقط با صدای خود بر روی آنها عمل کنید.

در حالی که این برای او معنی دارد، هیوز دوباره تأکید می کند که این فقط در مورد افراد دارای معلولیت نیست.

1) فرمان صوتی در مک بوک پرو
2) سیری در مک بوک پرو، آیفون و ساعت
3) میانبرهای سیری در iPhone، MacBook و Watch
4) Broadlink در آیفون و مک بوک برای کنترل تلویزیون های سامسونگ و ال جی و اسکای کیو
5) IFTTT در رابطه با میانبرها برای کنترل سایه های Somfy TaHoma
6) Philips Hue برای چراغ ها (و با HomeKit)
7) برنامه ترموستات خانگی Honeywell با HomeKit
8) برنامه eWelink برای کنترل درب ورودی با آیفون و ساعت با سوئیچ Sonoff
9) برنامه هوشمندتر برای کتری
10) برنامه IFTTT
11) موازی در مک بوک پرو برای دیکته طولانی تر و جدی تر با محصول Dragon Professional برای ویندوز
12) سنسورهای حرکت Philips Hue برای اتوماسیون HomeKit.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



هنوز مناطقی در زندگی وجود دارد که او به کمک نیاز دارد، مانند بلند شدن از رختخواب در صبح، اما آنچه واقعاً در ویدیوی روزانه زیر برجسته می شود این است که چقدر آزادی دارد تا مسئولیت را بر عهده بگیرد.

یک روز در زندگی



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

این یک سال تبلیغاتی برای دسترسی و فناوری اپل است، به خصوص برای ما که به بهبود صدا نیاز داریم. اپل به وضوح به صحبت های کاربران دارای معلولیت گوش می دهد و دیدن آن فوق العاده است.

این چیزی است که اپل در iOS 16 آن را برطرف کرده است – و معنی زیادی داشت.

این چیزهای کوچک است

برنامه های iOS و macOS

می‌خواهم از اندی کیمپتون نای برای تصاویر بیرونی، مایکل دبلیو اسمیت دوم برای درجه‌بندی رنگ و البته کالین هیوز برای همه کمک‌ها و کمک‌هایش تشکر کنم. برای کسانی که به دنبال تکرار تنظیمات کالین هستند، می توانید جزئیات زیر را بیابید.

بالاخره اینجاست و زندگی در حال تغییر است و جادویی!

من آدمی نیستم که احساساتم را در جمع نشان دهم، اما اینکه بتوانم برای اولین بار، بدون هندزفری، فقط با صدایم، تماس های تلفنی خود را با آیفون قطع کنم، لحظه خاصی بود! توپ در گلو، یک لحظه بسیار بالا در چشم!

گاهی اوقات این چیزهای کوچک هستند که تفاوت را ایجاد می کنند. برای مثال، ما مدت‌هاست که می‌توانیم از سیری بخواهیم تماس تلفنی برقرار کند، اما راهی وجود نداشت که از سیری بخواهیم تلفن را قطع کند. این باعث شد هیوز به هر کسی که در آن طرف تماس بود وابسته باشد تا این کار را انجام دهد – یا او را پس از ترک یک پست صوتی سرگردان کرد.

آسودگی محض اینکه بالاخره توانستم کاری را انجام دهم که بسیاری از مردم آن را بدیهی می دانند، لحظه خاصی بود که هرگز فراموش نمی کنم.

قبلاً این ویژگی فقط در صورتی در دسترس بود که از AirPods شرکت استفاده می‌کردید، اما اکنون روی بلندگوی آیفون کار می‌کند، که وقتی آیفون روی میز من در کنار مک بوک من قرار دارد بسیار مفید است.

این یک ویژگی بسیار فراگیر است و باید برای هر کسی که دستش پر است مفید باشد. به عنوان مثال، شستن ظروف و عدم تمایل به لمس صفحه نمایش گوشی خود با دست های خیس یا کثیف. خوب است که ببینیم اپل قصد دارد در آینده نزدیک این ویژگی را از تنظیمات دسترسی به تنظیمات سیری منتقل کند. این تصمیم مبتنی بر فراگیر بودن رویکرد اپل است.

برای افراد دارای معلولیت شدید، اغراق نیست اگر بگوییم دسترسی اپل زندگی را متحول می کند، اما درک تأثیری که حتی تغییرات جزئی می تواند داشته باشد تا زمانی که خودتان آن را نبینید دشوار است.

هیوز اپل را به خاطر گوش دادن به خواسته های او و دیگران تحسین کرد.

درب های اتوماتیک ابتدا برای کسانی که از ویلچر و عصا استفاده می کنند در نظر گرفته شده بود، اما اکنون به نفع خریدارانی است که دستشان پر است.

دستگاه های اپل

آپارتمان هیوز دارای برخی دستگاه های سفارشی است – مانند یک درب بازکن کنترل شده با سیری – اما بیشتر آنها فقط از ویژگی های استاندارد دسترسی اپل و محصولات معمولی خانه هوشمند بهره می برند.

استقلال همه چیز است

(برای جلوگیری از فعال‌سازی‌های ناخواسته Siri در دستگاه‌های شما، بخش «Hey Siri» را از تمام دستورات صوتی حذف کردم.)