انتشار اولین ویدیوها از آیفون 14 پرو مکس در رنگ بنفش دیجیاتو

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس که پرچمدار اصلی امسال اپل در مارکت موبایل است، همراه با دیگر مدل‌های این سری در 7 سپتامبر 2022 معرفی و به بازار عرضه شد. این مدل علاوه بر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، نوآوری‌های خارق‌العاده‌ای را هم ارائه می‌دهد که پیش از این در هیچ گوشی دیگری شاهد آن نبوده‌ایم. البته آیفون 14 پرو مکس کار سختی در مقابل رقبا دارد و پس از عرضه این سری باید دید آیا اپل مثل همیشه می‌تواند کاربران خود را راضی نگه دارد یا در این زمینه شکست خواهد خورد؟ با ما در فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید. در ادامه بررسی خواهیم کرد که قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس چند دلار خواهد بود و با چه مشخصاتی عرضه می‌شود. گوشی آیفون ۱۴ از محصولات جدید 2022 شرکت اپل است که از فناوری های جدید در آن استفاده شده است.

قیمت خانواده آیفون 14 چقدر است؟

با این حال، انتظار می رود که عملکرد مشابهی از آیفون 14 داشته باشد، با این که دستاوردهای امسال برای مدل های آیفون 14 پرو محفوظ است. هنگامی که آیفون 14 جدید را در دست گرفتیم، کیفیت نمایشگر را با استفاده از تجهیزات تخصصی آزمایش خواهیم کرد، بنابراین حتما این مقاله را برای مراجعات بعدی نشانه گذاری کنید. ویژگی Dynamic Island فضای جدیدی برای اعلان‌ها است که دارای انیمیشن‌ها و انتقال‌های منحصر به فرد است و همچنین دوربین سلفی جلو و سنسور Face ID را پنهان می‌کند.

گوشی سامسونگ

۳حقیقت درباره آیفون ۱۴ هنوز ۸ ماه تا شروع سال جدید میلادی مانده و سال 2021 در اوایل راه خودش است اما اطلاعاتی از شرکت اپل به بیرون درز… دوربین فوق‌عریض این مدل‌ها نیز با وجود این که همچنان 12 مگاپیکسلی است، اما با سنسور بزرگ‌تری همراه شده است و به‌لطف ویژگی Photonic Engine، می‌تواند وبلاگ 9to5mac.ir تصاویر را با کیفیت 3 برابر بیشتر در محیط‌هایی که نور کافی وجود ندارد، ثبت کند. به‌لطف این پنل حالا آیفون‌ 14 پرو و پرو مکس می‌توانند رفرش‌ریت را بسته به محتوا از حداقل 1 تا حداکثر 120 هرتز تنظیم کنند. در حالی که رفرش‌ریت مدل‌های پرو آیفون 13، از حداقل 10 هرتز پایین‌تر نمی‌رفت.

  • با این ویژگی، حفره بالای نمایشگر، بسته به محتوایی که در پس‌زمینه در حال اجرایش هستید، تغییر شکل پیدا خواهد کرد تا به‌شکل سریع‌تری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد.
  • طرفداران آیفون روز‌به‌روز در حال بیشتر شدن هستند و با وجود پیشرفت اندرویدی‌ها، این غول آمریکایی همچنان پیشتاز بازار گوشی‌های هوشمند است.
  • البته سابقه نشان داده است که گوشی‌ها همواره از نظر طراحی نزدیکی بیشتری به همدیگر داشته‌اند.
  • سری iPhone 14 را به فناوری eSIM مجهز شده و نیاز به استفاده از سیم کارت فیزیکی را از بین برده است.

چنین امکاناتی باعث می‌شود دوربین اصلی آیفون 14 پرو بتواند تصاویری به مراتب بهتر از آیفون 13 پرو ثبت کند و یکی از بهترین کیفیت‌های حال حاضر را در میان گوشی‌های هوشمند ارائه دهد. در کنار دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، دو دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌فوتو نیز به چشم می‌خورند که هر یک قادر به ثبت تصاویری با کیفیت فوق‌العاده خواهند بود. البته اپل تاکید کرده که دوربین اولتراواید از توان بیشتری در ثبت تصاویری باکیفیت‌تر نسبت به نسل گذشته یعنی آیفون 13 پرو برخوردار است.

چگونه در آیفون با خیال راحت عکس‌های شخصی خود را ذخیره کنیم؟

پیش بینی ها درباره آیفون 14 درست باشند یا نه، مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که قطعا اپل در حال طراحی مجدد برای گوشی های خود تا سال آینده است و این حداقل نشانگر این است که سری 14 آیفون از لحاظ ظاهری، تغییرات بسیاری خواهد کرد. با این حال احتمالا شرکت اپل در حال برنامه ‌ریزی برای تغییری در نسل آینده گوشی های خود است و قصد دارد تا مدل های مختلفی را برای گوشی های جدیدش آزمایش کند. طبق گزارش بلومبرگ در مورد تاریخ فروش آیفون 14، پیش فروش آیفون 14 از تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) آغاز م ی­شود و از تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) نیز این گوشی به بازار عرضه می­شود. به طور کلی پیش بینی می شود کهورود ایفون 14 به ایرانحدوداً اوایل پاییز 1401 صورت گیرد.