اپل از فروشگاه جدید خود در Hongdae کره جنوبی رونمایی کرد

[ad_1]

در اوایل این ماه، اپل تایید کرد که هفتمین فروشگاه خرده فروشی خود را در منطقه Mapo سئول، نزدیک ایستگاه دانشگاه هونگیک کره جنوبی افتتاح خواهد کرد. این فروشگاه با نام Apple Hongdae در روز شنبه 20 ژانویه افتتاح می شود و این شرکت نشان داده است که چگونه خواهد بود.

فروشگاه جدید Apple Hongdae را کشف کنید

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی این واقعیت را جشن گرفت که این نه تنها هفتمین فروشگاه این شرکت در کره جنوبی است، بلکه صدمین فروشگاه در منطقه آسیا و اقیانوسیه است. این شرکت می‌گوید: «Apple Hongdae فضای هیجان‌انگیزی را برای دانش‌آموزان، خانواده‌های آنها و جامعه محلی فراهم می‌کند تا طیف باورنکردنی از محصولات و خدمات اپل را کشف و خریداری کنند.

این دقیقا یک فروشگاه بزرگ نیست، اما تمام ساختاری را دارد که مشتریان از یک فروشگاه اپل انتظار دارند، از جمله امروز در جلسات اپل و متخصصان برای ارائه پشتیبانی فنی. مشتریان جدیدترین محصولات اپل، از جمله آیفون 15، مک های مک M3 و ساعت های اپل را پیدا خواهند کرد. اپل همچنین نسخه ویژه سال نو قمری AirPods Pro را در کره جنوبی عرضه خواهد کرد.

همچنین یک پیشنهاد ویژه برای دانش آموزان وجود دارد:

«در زمان بازگشت به مدرسه، دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند با قیمت‌گذاری Apple Education که منحصراً از طریق Apple Retail در دسترس است، در Mac یا iPad صرفه‌جویی کنند. علاوه بر این، مشتریان واجد شرایط می توانند تا 13 مارس از پیشنهاد دانشجویی استفاده کنند و هنگام خرید یک مک واجد شرایط، AirPods یا هنگام خرید یک iPad واجد شرایط، یک قلم اپل دریافت کنند.

اپل اولین فروشگاه خود را در کره جنوبی به نام Apple Garosugil در سال 2018 افتتاح کرد. تیم Apple Hongdae در روز شنبه 20 ژانویه ساعت 10 صبح به وقت محلی پذیرای اولین مشتریان خود خواهد بود.

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی