اپل می گوید از فردا فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 را بدون ویژگی اکسیژن خون آغاز خواهد کرد

بر اساس این تصمیم، اپل دیگر نمی تواند اپل واچ سری 9 و اولترا 2 را با ویژگی های پالس اکسیمتری از فردا، 18 ژانویه ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی بفروشد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آژانس گمرک ایالات متحده در اوایل این هفته حکم داد که این تغییر نرم افزاری پیشنهادی به Apple Watch Series 9 و Ultra 2 برای حذف ویژگی های اکسیژن خون خارج از محدوده حکم ITC است. این تغییر از طریق به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ انجام شده است.

این تغییر بر افرادی که قبلاً اپل واچ با ویژگی‌های اکسیژن خون دارند، تأثیر نمی‌گذارد. این فقط در مورد ایالات متحده نیز صدق می کند.

این مسیری است که اپل برای ادامه فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در ایالات متحده طی می کند، زیرا نبرد حقوقی با Masimo و ITC ادامه دارد. اپل قبلاً گفته بود که روند تجدیدنظر ممکن است بیش از یک سال طول بکشد.

اوایل امروز، دادگاه استیناف ایالات متحده درخواست اپل برای باقی ماندن ممنوعیت اپل واچ سری 9 و اولترا 2 را رد کرد و این شرکت به حکم ITC مبنی بر اینکه حسگر اکسیژن خون اپل واچ دو حق ثبت اختراع متعلق به شرکت تجهیزات پزشکی Masimo را نقض می کند، اعتراض کرد.

در اینجا بیانیه کامل اپل به 9to5Mac:

در انتظار درخواست تجدیدنظر، اپل اقداماتی را برای پیروی از این حکم انجام می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که مشتریان با اختلال محدود به اپل واچ دسترسی دارند. این مراحل شامل معرفی نسخه ای از اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به ایالات متحده بدون ویژگی اکسیژن خون است. هیچ تاثیری بر واحدهای اپل واچ خریداری شده قبلی که شامل ویژگی اکسیژن خون هستند، وجود ندارد.

اما اپل برنامه ای دارد. شرکت می گوید 9to5Mac که فردا فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 را در ایالات متحده بدون عملکرد اکسیژن خون آغاز می کند.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 بدون اکسیژن خون از ساعت 6 صبح PT در 18 ژانویه در apple.com و از 18 ژانویه در فروشگاه های اپل در دسترس خواهند بود.

درخواست تجدیدنظر اپل ادامه دارد و ما معتقدیم دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال باید تصمیم USITC را لغو کند. ما به شدت با تصمیم USITC و دستورات ناشی از آن مخالفیم.

اپل می‌گوید که این مدل‌های اپل واچ همچنان شامل برنامه Blood Oxygen هستند، اما وقتی کاربر روی آن ضربه می‌زند، پیامی را مشاهده می‌کند که می‌گوید: «برنامه اکسیژن خون دیگر در دسترس نیست». در برنامه Health در iPhone خود بیشتر بیاموزید. وقتی آنها به برنامه Health در آیفون خود می روند، پیوندی به یک مقاله پشتیبانی در وب سایت اپل می بینند.