اهداف بازیافت اپل برای باتری ها، آهنرباها و بردهای مدار

اپل در طول سه سال گذشته استفاده از کبالت 100% بازیافتی تایید شده را به طور چشمگیری گسترش داده است، و این امکان را فراهم کرده است تا تمام باتری های طراحی شده توسط اپل تا سال 2025 گنجانده شود. تا سال 2022، یک چهارم کل کبالت موجود در محصولات اپل از مواد بازیافتی تهیه شده است که 13 درصد افزایش یافته است. از سال قبل […]

اپل چندین هدف زیست محیطی را برای خود تعیین کرده است، از جمله یکی در سال 2018: اجرای تمام عملیات خود از انرژی های تجدیدپذیر.

این شرکت می گوید که در حال حاضر پیشرفت سریعی در جهت این اهداف داشته است.

اینها همه جزو ۱۴ ماده ای هستند که اپل بر اساس میزان استفاده از هر کدام در تولید محصولات این شرکت اولویت بندی کرده است: آلومینیوم، کبالت، مس، شیشه، طلا، لیتیوم، کاغذ، پلاستیک، خاک های کمیاب، فولاد، تانتالیوم، قلع. ، تنگستن و روی.

اپل اکنون سه هدف جدید بازیافت را تعیین کرده است که قصد دارد تا سال 2025 به آنها دست یابد:

  • 100٪ کبالت بازیافت شده در باتری های طراحی شده توسط اپل
  • عناصر خاکی کمیاب 100٪ بازیافت شده در تمام آهنرباهای دستگاه اپل
  • بردهای مدار چاپی برای استفاده از آبکاری طلای 100% بازیافتی و قلع لحیم کاری

بر اساس برنامه تسریع شده جدید، تمام بردهای مدار طراحی شده توسط اپل تا سال 2025 از روکش طلای 100% بازیافتی تایید شده استفاده خواهند کرد. این شامل بردهای سفت و سخت مانند مادربرد اصلی و بردهای انعطاف پذیر مانند آنهایی که به دوربین ها یا دکمه ها متصل می شوند. در آیفون از زمان پیشگامی در زنجیره تامین منحصرا بازیافتی طلا در آبکاری برد منطقی اصلی آیفون 13، اپل استفاده از مواد را در قطعات و محصولات اضافی، از جمله سیم برای همه دوربین‌های آیفون 14 و بردهای مدار برای iPad، گسترش داده است. اپل واچ، ایرپاد پرو، مک بوک پرو، مک مینی و هوم پاد […]

اهداف جدید بازیافت اپل برای باتری ها، آهنرباها و بردهای مدار تعیین شده است زیرا این شرکت در تلاش است تا به هدف زیست محیطی سال 2030 خود مبنی بر خنثی کردن کربن هر محصولی دست یابد.

در سال گذشته، اپل یک چاپگر سفارشی برای معرفی چاپ دیجیتال به طور مستقیم در قاب های آیفون 14 و آیفون 14 پرو توسعه داده است و نیازی به بیشتر برچسب ها را از بین می برد. و لاک جدیدی که در بسته‌بندی iPad Air، iPad Pro و Apple Watch Series 8 یافت می‌شود، جایگزین لمینیت پلاستیکی پلی پروپیلن موجود در جعبه‌ها و اجزای بسته‌بندی می‌شود.

اپل یک هدف بلندمدت بلندپروازانه برای تولید تمام محصولات خود فقط با استفاده از مواد بازیافتی و تجدید پذیر دارد و اهداف امروزی برای سال 2025 گامی در این مسیر است.

زمینه

دو سال بعد، اپل متعهد شد که تا سال 2030 کل زنجیره تامین خود را کربن خنثی کند و یک نقشه راه 10 ساله برای رسیدن به آن تعیین کرد.

استفاده اپل از قلع بازیافتی به لحیم کردن بسیاری از بردهای مدار چاپی منعطف در محصولات اپل گسترش یافته است، به طوری که 38 درصد از کل قلع استفاده شده در سال گذشته از منابع بازیافتی تهیه شده است. استفاده از قلع بازیافتی برای قطعات بیشتر در حال انجام است و این شرکت تامین کنندگان بیشتری را در این تلاش جذب می کند.

استفاده این شرکت از عناصر خاکی کمیاب بازیافتی 100% تایید شده نیز طی سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، از 45% در سال 2021 به 73% در سال 2022. از زمان اولین معرفی خاک های کمیاب بازیافت شده در Taptic Engine آیفون 11، اپل توانسته است استفاده از مواد را در دستگاه های خود گسترش داد، از جمله در تمام آهنرباهای موجود در آخرین مدل های iPhone، iPad، Apple Watch، MacBook و Mac. […]

به نظر نمی رسید پیشرفت به آن سرعتی که شرکت امیدوار بود باشد، زیرا سال گذشته اعلام کرد که از ممیزی برای اجرای الزامات خود استفاده خواهد کرد.

اهداف بازیافت اپل برای سال 2025

اپل می گوید که تا حد زیادی در مسیر رسیدن به هدف فعلی خود در سال 2025 برای حذف تمام پلاستیک ها از بسته بندی خود قرار دارد. تنها 4 درصد از پلاستیک در مواردی مانند برچسب باقی می ماند و این شرکت می گوید که تعدادی ابتکار برای حذف آن طراحی شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی