شکایت نقض حق اختراع Apple Pay توسط شرکت کره جنوبی

معمولاً در مورد ترول‌های ثبت اختراع، حق ثبت اختراع ارجاع‌شده یک حق اختراع گسترده است که هرگز نباید از ابتدا مجوز می گرفت.

این شکایت مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی Apple Pay در کشور دنبال می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد این شرکت شکایتی را ثبت کرده باشد یا حتی با شرکت کوپرتینویی تماس نگرفته باشد.

با این حال، به نظر می رسد که هدف این شرکت همان هدف معمولی است: متقاعد کردن اپل برای پرداخت ناخوشایند به شرکت برای پاک کردن پرونده.

در عوض گزارش می دهد کسب و کار کرهBizmodeline، نهاد ادعای ثبت اختراع، به چهار شرکت کارت محلی که از Apple Pay پشتیبانی می‌کنند ایمیل زد و به آنها پیشنهاد داد که از مشاوره حقوقی استفاده کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

من به Bizmodeline به جای «ترول حق ثبت اختراع» با اصطلاح ساده‌تر «نهاد ادعای ثبت اختراع» اشاره می‌کنم، زیرا ادعای مطرح شده کمتر از حد معمول ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.

یک شرکت کره جنوبی شکایتی را برای نقض حق ثبت اختراع برای Apple Pay تنظیم کرده است و استدلال می کند که دارای حق ثبت اختراع در سال 2005 برای مکانیزم استفاده شده توسط سرویس کیف پول موبایل اپل است.

عکس: Nathan Dumlao/Unsplash

Bizmodeline ادعا می کند که روش Apply Pay تقریباً با محتوای پتنت آنها، از جمله ادعاها، یکسان است. این شرکت اخیراً ایمیلی به هیوندای کارت، شینهان کارت، کی بی کارت و هانا کارت که ارائه دهندگان خدمات Apple Pay در کره جنوبی هستند ارسال کرده است تا بتوانند مسائل حقوقی مربوط به این سرویس را بررسی کنند.

بر اساس پتنت، تلفن همراه کاربر با پایانه پرداخت تطبیق داده می شود و سپس یک کد رمزی برای تأیید یکباره روی تلفن تولید می شود. این کد از طریق ارتباط میدانی نزدیک (NFC) به پایانه پرداخت ارسال می‌شود، سرور صادرکننده کارت کد رمز را از طریق شبکه پرداخت خود برای تأیید دریافت می‌کند و سپس پرداخت مطابق با نتیجه تأیید پردازش می‌شود.