بررسی آیفون ۱۴ پرو در برابر ۱۳ پرو بررسی تفاوت‌های کلیدی

تصمیمی که در ابتدا سر و صدای زیادی به پا کرد اما به مرور کاربران با آن کنار آمدند. تصاویر ثبت شده با آیفون SE 2022 در طول روز بسیار شبیه به آیفون ۱۱ هستند. اپل مدتی است که شارژر را از درون جعبه آیفون‌های پرچمدار حذف کرده و اکنون آیفون SE 2022 نیز به این صف پیوسته است. بعضی از گوشی‌ها از نظر تولید کننده یا اپل 9to5mac استور کشور مبداً برای صادر شدن به کشور دیگر ممکن است مسائل حقوقی و محدودیت‌هایی داشته باشند. به همین دلیل اپل استورهای کشور مبداً برای مثال (امارات) پلمپ گوشی‌ها را باز و روشن می‌کنند و بعد گوشی آماده صادر شدن به هر کشوری می‌شود. لنز اصلی 12 مگاپیکسلی واید؛ 26 میلی متری، درج گشودگی دیافراگم f/1.8 و OIS.

  • زیرا در مراسم دیشب، اپل نمودار مربوط به مقایسه این تراشه با تراشه‌ی A13 را نمایش داد که سه سال قبل عرضه شده است.
  • در نهایت عمر مفید باتری دستگاه به صورت مستقیم به امورات روزانه شما وابسته خواهد بود.
  • نتایج آزمایشگاهی در تست میزان روشنایی حاکی از این است که نمایشگر آیفون 11 پرو مکس دارای روشنایی با متوسط 761 نیت است که در آیفون 11 این میزان روشنایی 652 نیت و درگلکسی نوت 10 پلاس 686 نیت است.
  • آیفون ۱۳ هم با همین نسخه از سیستم عامل اجرا می‌شود که قابلیت‌های متنوعی همراه با خود به اکوسیستم این گوشی می‌آورد و حس بی‌نظیری را هنگام کار با آن به کاربر القاء می‌کند.
  • آیفون ۱۳ مشخصات بسیار زیادی دارد، از جمله اینکه در آن از باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر استفاده شده و همچنین تراشه به کار رفته در آن‌ها نیز مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

البته فقط با 30 فریم در ثانیه که این ویژگی برای ارائه کیفیت رنگ برتر و اطمینان از ارائه بصری مناسب تا آنجا که ممکن است، بدون توجه به مکان و نحوه مشاهده محتوا مناسب می‌باشد. یک مثال بهتر از Deep Fusion می‌تواند سلفی گرفتن هنگام غروب خورشید باشد. جایی که آیفون 12 در مقایسه با Note 20، تصویری باکیفیت‌تر و مناسب اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. دوربین جلوی 12 مگا پیکسلی آیفون 12 بدون تعجب جزئیات بیشتری را نسبت به سنسور 10 مگا پیکسلی Note 20 به ثبت می‌رساند؛ که این آزمایش نیز نشان می‌دهد در دوربین جلو نیز آيفون 12 قدرتمندتر عمل می‌کند. چرا که سایر رقبا در حال کار روی حفره درون نمایشگر، یا حتی تعبیه دوربین سلفی درون صفحه نمایش هستند و اپل هنوز با این بریدگی نسبتا زیاد داخل نمایشگر دست و پنجه نرم می‌کند. حالت Night با تمامی دوربین‌های آیفون ۱۳ در دسترس قرار دارد؛ با تاریک‌ترشدن محیط، گوشی براساس شدت نور موجود تعدادی فریم را در سطوح نوردهی مختلف ثبت و بهترین بخش هرکدام را باهم ترکیب می‌کند.

معرفی گوشی

همچنین عدم جایگزینی پورت لایتنینگ با پورت USB تایپ C باعث تعجب برخی از حاضران در رویداد رونمایی اپل شد. به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد این فناوری را در آیفون‌های 15 یا 16 به کار گیرد. چیزی که مسلم است، این بوده که شرکت اپل تا سال 2024 مجبور است که این تغییر را در گوشی‌های خود اعمال کند.

بهترین آیفون سال 2021 برای خرید کردن

اگرچه دوام باتری در این گوشی همچون باتری آیفون ۱۳ پرو مکس نیست، اما شما می‌توانید به طور مداوم یک روز کامل از آن استفاده کنید. با تغییر پورت iPad Air و دیگر محصولات اپل به پورت USB-C، عجیب است که گوشی‌های آیفون هنوز از Lightning استفاده می‌کنند. به لطف باتری بزرگتر ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و بهینه‌سازی A15 Bionic، شما می‌توانید با یک بار شارژ کامل یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید.

اتحاد ناسا و اسپیس ایکس برای افزایش طول عمر تلسکوپ فضایی هابل

این طراحی به قدری طرفدار پیدا کرد که با تغییر آن در گوشی آیفون 6، بسیاری از کاربران اپل نامید شدند. ابعاد گوشی حتی یک دهم میلی‌متری هم تغییری نکرده و برابر با 123.8×58.6×7.6 میلی‌متر و وزن دستگاه 113 گرم می‌باشد. بدون شک تراشه Apple A13 سریعترین پردازشگر موبایل در زمان عرضه‌اش بود. متأسفانه به خاطر اینکه اپل شارژر سریع 18 واتی را همراه با این محصولش به فروش نمی‌رساند، باید حداقل 4 ساعت صبر کنید تا منبع نیروی آیفون 11 پر شود. ضمناً، در عرض 30 دقیقه تنها 18 درصد باتری شارژ می‌گردد اما چنان‌چه شارژر سریع 18 واتی ساخت اپل یا دیگر شرکت‌ها را خریداری کردید، می‌توانید در مدت نیم ساعت، باتری آیفون 11 را به میزان 55 درصد پر کنید. بخش نرم‌افزاری این گوشی با وجود سیستم عامل جدید iOS 16 تکمیل می‌شود.