بررسی مشخصات گوشی سونی اکسپریا 1 IV و قیمت عجیب آن + پرچمدار اندروید | 9to5mac Farsi

در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است. اما با این وجود گوشی اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است.

  • جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده.
  • گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد.
  • لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده.
  • با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است.

سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است. از مزیت‌های گوشی اکسپریا ۱ IV برخورداری از دوربین کامل برای عکس انداختن و فیلمبرداری است، همچنین ساخت و عملکرد صفحه نمایش آن به گونه‌ای واضح، صاف و روشن عمل می‌کند. علاوه بر آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD (به علاوه فضای ذخیره‌سازی زیاد) برخوردار است. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مجله خبری محصولات اپل مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

Sony Xperia Z1 C6903

ولی محل قرار گیریشون مناسبه و باعث میشه موقع استفاده عمودی یا بازی خفه نشن. جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده. اکثر گوشی های پرچمدار بین 3 تا 5 سال آپدیت های نرم افزاری و نسخه های جدید اندروید رو دریافت میکنن ولی سونی تو این زمینه سابقه درخشانی نداره و وعده 2 سال آپدیت رو داده. یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید. سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه.

گوشی اینفینیکس

سه دوربین اصلی به صورت عمودی تو یه برآمدگی مناسب گوشه سمت راست گوشی قرار گرفتن و قسمت پشتی به غیر از لوگو SONY و XPERIA خبر خاص دیگه ای نیست. با توجه به نماد اعتماد الکترونیک و معرفی ما توسط ترب در صورتی که تخلفی توسط فروشگاه صورت پذیرد قطعا امکان ادامه کار را نداریم.پس مطمین خرید کنید. به بازارچه مرزی خوش امدید😉 کلیه کالا ها آکبند می باشد(مگر قید شده باشد استوک) و قدیمی بودن انها به علت خرید مستقیم از گمرک و سازمان های دولتی زیر نظر گمرک می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

http://1gamer.ir