بررسی سنسور حرکت هوشمند Onvis با HomeKit

[ad_1]

Onvis یکی از قابل اعتمادترین ارائه دهندگان HomeKit در بازار است. آنها محصولات با کیفیتی تولید می کنند و معمولاً جزو اولین کسانی هستند که از فناوری های جدیدی مانند Thread استفاده می کنند. من اخیراً سنسور حرکت هوشمند جدید Onvis را خریداری کردم تا همزمان با نظارت بر دما، برخی از چراغ‌های اتاق نشیمن را خودکار کند.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


با سنسور حرکت هوشمند Onvis چه کاری می توانید انجام دهید؟

سنسور حرکت هوشمند Onvis حرکت را ردیابی می کند، اما بیش از این نیز انجام می دهد. همچنین دما و رطوبت اتاق را ردیابی می کند. می توانید این آمارها را از طریق سیری و برنامه Home دنبال کنید و اتوماسیون ایجاد کنید. اگر رطوبت را زیر یک سطح مشخص کنترل می کنید، می توانید یک مرطوب کننده HomeKit را برای افزایش سطوح روشن کنید. اگر از برنامه Onvis استفاده می کنید، می توانید به این داده ها نیز دسترسی داشته باشید و به مدت 32 روز به صورت محلی ذخیره می شود.

سنسور حرکت هوشمند Onvis

از آنجایی که سنسور حرکت هوشمند Onvis با باتری کار می کند، می توان آن را به راحتی در قفسه ای قرار داد یا پشت چیزی پنهان کرد، البته تا زمانی که دید از آن برخوردار باشد.

راه اندازی با HomeKit

سنسور حرکت هوشمند Onvis بومی HomeKit است، به این معنی که هیچ پل از برنامه دیگری در نرم افزار وجود ندارد. یک کد QR HomeKit در کنار دستگاه وجود دارد، بنابراین وقتی زبانه باتری را بیرون کشیدید، می‌توانید با استفاده از برنامه Home > + > افزودن لوازم جانبی، آن را اسکن کنید.

حدود یک دقیقه طول کشید تا برنامه Home به آن وصل شود، اما سپس توانستم نام دستگاه را بگذارم و اتاقی را در خانه خود انتخاب کنم که در آن قرار دارد. شما همچنین می توانید این را در آینده تغییر دهید.

کیت سنسور حرکت هوشمند HomeOnvis

اتوماسیون HomeKit جایی است که دستگاه می درخشد. ما سه مجموعه مختلف چراغ در سطح اصلی خانه خود داریم که معمولاً صبح زود روشن می کنیم. با استفاده از این دستگاه، من یک اتوماسیون ساختم که وقتی بین ساعت 5:00 تا 7:00 حرکت را تشخیص می دهد، این چراغ ها را در یک سطح کم نور مشخص روشن می کند. ایده این است که وقتی صبح از خواب بیدار می شوم، من را شناسایی کرده و به طور خودکار چراغ ها را تا سطح از پیش تعیین شده روشن می کند. من هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم این چراغ ها را به صورت دستی روشن می کنم. اکنون کاملاً خودکار است.

خلاصه سنسور حرکت هوشمند Onvis

به طور کلی، زمانی که به سنسور حرکتی نیاز دارید، این گزینه عالی برای HomeKit است. این یک امتیاز عالی است که دما و رطوبت را نیز ردیابی می کند. هیچ ابر Onvis یا ردیابی داده های شما وجود ندارد. همه چیز در دستگاه شما و در HomeKit محلی می ماند. همچنین از Thread برای قابلیت اطمینان بهبود یافته پشتیبانی می کند.

می توانید سنسور حرکت هوشمند Onvis را در آمازون یا مستقیماً از Onvis دریافت کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی