مشارکت Disney Epic Games – و بازگشت به اپ استور؟

[ad_1]

همکاری Disney/Epic Games که این هفته اعلام شد، می‌تواند منجر به بازگشت توسعه‌دهنده Fortnite به اپ استور شود، علی‌رغم روابط تیره بین اپل و Epic.

این همکاری شاهد بازی‌های جدیدی با شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف در دنیای دیزنی از جمله والت دیزنی، جنگ ستارگان، پیکسار و مارول خواهد بود.

مشارکت Disney Epic Games

به عنوان بخشی از این معامله، دیزنی در حال خرید سهام Epic است.

شرکت والت دیزنی و اپیک گیمز در دنیای کاملاً جدیدی از بازی‌ها و سرگرمی‌ها همکاری خواهند کرد که دامنه داستان‌ها و تجربیات محبوب دیزنی را بیشتر خواهد کرد. دیزنی همچنین 1.5 میلیارد دلار برای به دست آوردن سهام در Epic Games در کنار این پروژه چند ساله سرمایه گذاری خواهد کرد.

این شرکت ها قبلاً از طریق برخی از همکاری های محتوای Fortnite، به ویژه مارول، یک رابطه موجود داشتند. جنگ نکسوس با گالاکتوسکه بیش از 15.3 میلیون بازیکن همزمان داشت. اما باب ایگر، مدیرعامل دیزنی می‌گوید این بزرگترین حرکت این شرکت در بازی‌های ویدیویی است.

ایگر می‌گوید: «رابطه جدید هیجان‌انگیز ما با Epic Games، برندها و فرنچایزهای محبوب دیزنی را با فورتنایت بسیار محبوب در دنیای جدیدی از بازی و سرگرمی گرد هم می‌آورد.

این بزرگترین ورود دیزنی به دنیای بازی های ویدیویی است و فرصت های قابل توجهی برای رشد و گسترش فراهم می کند. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران داستان های دیزنی و دنیایی را که دوست دارند به شیوه های جدید و انقلابی تجربه کنند.

دیزنی در حال حاضر به طور گسترده از موتور Unreal Engine Epic استفاده می کند. این برای توسعه بازی های ویدئویی مانند استفاده شد قلب های پادشاهی 3 و جنگ ستارگان جدی: بازمانده; برای کمک به انیمیشن های فیلم؛ و در ایجاد بیش از 15 جاذبه پارک دیزنی مانند هزاره فالکون: نژاد قاچاقچیان.

می توان بازگشت Epic Games به اپ استور را مشاهده کرد

همانطور که جان گروبر اشاره می کند، وقتی صحبت از اپل می شود، ترکیب بسیار جالبی است.

دیزنی رابطه نزدیک و سابقه مشترکی با اپل دارد، در حالی که Epic از فروشگاه App قفل شده است. درگیر یک نبرد حقوقی برجسته در ایالات متحده (که با وجود امتناع دادگاه عالی از دخالت، هنوز ادامه دارد). و شرکت را به دلیل پاسخ بحث برانگیز آن به قانون ضد انحصار DMA اروپا تحت الشعاع قرار داد.

به نظر می رسد مطمئن است که دیزنی دوست دارد بازی های جدید روی آیفون و همچنین سایر پلتفرم ها در دسترس باشند – و در خارج از اروپا، این امر مستلزم بازگشت Epic Games به اپ استور یا ارائه بازی ها تحت یک حساب توسعه دهنده دیزنی است. ، که عملاً همان چیزی است.

تماشای این مکان…

تصویر: Disney/Epic Games

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی