گوشی موبایل سونی اکسپریا ام دو سیم کارت-طرح اصلی-با کد رجیستری بدون کارتن بازرگانی ایرانشهر | 9to5mac Farsi

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس های با جزئیات و کیفیت مناسبی میندازه و رنگ ها رو خوب و زنده درمیاره. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن. دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره. سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش. عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه.

  • گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید.
  • دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید.
  • بلندگو های استریو Full-Stage جدید ، و همچنین برخی جادوهای صوتی در زیر بدنه دستگاه از جمله فناوری های Dolby Atmos ، Hi-Res Audio ، DSEE Ultimate و 360 Reality Audio در بخش صدا وجود دارند.
  • گوشی اکسپریا ۱ IV که توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 پشتیبانی می‌شود، عملکرد بسیار خوبی دارد.

در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد. گوشی سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. باتری سونی اکسپریا M دارای ظرفیت 1750mAh از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد و به راحتی قابل تعویض است. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی…

از مشخصات تا قیمت گوشی شیائومی Note 11S

اما میزان حفظ شارژ آنها چندان طولانی نیست و در حالت عادی می بایست روزانه یکبار شارژ شوند. پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود. رسیدن شارژ به صفر درصد باعث می‌شود که عمر باتری گوشی موبایل کاهش پیدا کند. همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند.

گوشی آنر

گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که گوشی اکسپریا ۱ IV را از بقیه متمایز می‌کند جک هدفون است.

نمایندگی فروش مجله خبری محصولات اپل به شما اطمینان را می دهد که تنها محصولات اورجینال را عرضه می کند. فریم گوشی از فلز آلومینیوم لبه دار ساخته شده و حالت خوش دستی به گوشی داده. لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته.

ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

http://1gamer.ir