انتشار اولین ویدیوها از آیفون 14 پرو مکس در رنگ بنفش دیجیاتو

تمام مدل‌های آیفون 14 در مناطقی که آنتن‌دهی وجود نداشته باشد، می‌توانند با گوشی خود و از طریق اتصال ماهواره‌ای با دیگران ارتباط برقرار کنند. به گفته اپل این ویژگی بیشتر از همه برای مواقع اورژانسی کاربرد خواهد داشت و از آنجایی که سرعت انتقال داده پایین‌تری دارد، نمی‌توان به‌شکل عادی به ارسال پیام یا دیگر محتوا پرداخت. در عوض شما می‌توانید از طریق اپ Find My، موقعیت خود را برای مخاطبین به‌اشتراک گذاشته و همچنین پیام‌های کوتاه برای اورژانس ارسال و درخواست کمک کنید.

گوشی بلک بری

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این گوشی نیز از قابلیت‌ فوکوس خودکار برخوردار شده است. تامین انرژی گوشی iPhone 14 نیز بر عهده یک باتری 3279 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده است. گوشی آیفون 14 را می‌توان در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز خریداری کرد. برای ثبت تصاویر در گوشی آیفون 14 از دو حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده شده که البته با توجه به پیشرفت فناوری، در ثبت تصاویر نسبت به نسل قبل بهتر عمل می‌کنند. دوربین سلفی نیز به قابلیت فوکوس خودکار تازه‌ای مجهز شده که کیفیت تصاویر سلفی را بالا برده است. این دو گوشی به قابلیت‌های تازه‌ای مجهز شده‌اند و البته بعد از سال‌ها، اپل تصمیم گرفته از تراشه جدید برای آن‌ها استفاده نکند.

دوربین جلو نیز با قابلیت TrueDepth آپدیت شده است و دوربین ۱۲ مگاپیکسی آن نیز دیافراگم f/1.9 دارد. نکته مهم این است که دوربین جلو TrueDepth برای اولین بار مجهز به فوکوس خودکار است. اپل این مدل را با یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس جایگزین کرده است.

اعلام جنگ هکرهای ناشناس به ایران؛ سایت های دولتی از دسترس خارج ‌شدند

مانند آیفون 14، گوشی iPhone 14 Plus نیز به تراشه A15 Bionic با 6 گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی یک باتری 4325 میلی‌آمپر ساعتی دارد که بهترین در این سری به شمار می‌آید. گوشی آیفون 14 پلاس را در کانفیگ پایه با 899 دلار وبلاگ 9to5mac.ir می‌توان در اختیار گرفت. این گوشی ناچ متفاوتی دارد و دوربین‌ دوگانه 12 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران می‌گذارد. این دوربین 12 مگاپیکسلی در مقایسه با نسل قبلی از پیکسل‌های بزرگ‌تر برخوردار است ونور بیشتری جذب می‌کند.

  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.
  • بدین ترتیب، سال بسیار خوبی برای اپل خواهد بود و آیفون ۱۴ می‌تواند تغییرات به مراتب انقلابی را نسبت به آیفون ۱۳ به‌همراه داشته باشد.
  • با این حال این قیمت در محدوده‌ای اقتصادی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت تعیین شده است.

اپل برای آیفون 14 و مدل‌های دیگر آن چه تراشه‌ای استفاده می‌کند؟ کوپرتینویی‌ها در نظر دارند سری آیفون 14 را همراه با تراشه‌ی A16 بیونیکی و مودم X65 کوالکام روانه‌ی بازار کنند. البته همان‌طور که در متن هم اشاره کردیم احتمال دارد نسخه‌های استاندارد یعنی آیفون 14 و 14 مکس از تراشه A15 سال قبل استفاده کنند. تغییر دیگری که احتمالا در بخش سخت افزاری شاهد خواهیم بود استفاده از رم 6 گیگابایتی برای مدل‌های 14 و 14 مکس است.