خرید و قیمت گوشی اپل iPhone 14 Pro ظرفیت 256 گیگابایت کالاتیک

از ویژگی های جدید این گوشیها می توان به صفحه نمایش همیشه روشن، دوربین 48 مگاپیکسلی ، تشخیص تصادف، کمک فوری اضطراری از طریق ماهواره، و روشی نوآورانه جدید برای دریافت اعلان‌ها و فعالیت‌ها با استفاده از Dynamic Island به جای ناچ اشاره کرد. تمام دستگاه های آیفون 14 پرو مکس در مجموعه آی تی سیتی از نوع آیفون 14 پرو مکس رجیستر شده ،نات اکتیو و اکتیو بوده و ما تنها آیفون ۱۴ پرو مکس با گارانتی را عرضه می کنیم. البته باید اشاره کنیم که بهترین راهکار ممکن، برای کسانی که واجد شرایط هستند، این است که آیفون خود را ظرف مدت ۱۴ روز برگردانند و سپس یک آیفون جدید دیگر بگیرند یا درخواست تعویض آیفون از طریق وب‌سایت این شرکت را ثبت کنند. مشخص نیست چه تعداد از مدل‌های آیفون ۱۴ پرو تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، هرچند که مشکلات باتری پیرامون مدل‌های جدید آیفون ۱۴ پس از عرضه بسیار نگران‌کننده است. به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارشنبه _شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱_ رویداد معرفی محصولات اپل برگزار و در پی آغاز این رویداد، محصولات مختلفی از جمله اپل‌واچ سری هشت، SE و ULTRA، ایرپاد پرو، آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس معرفی شد. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمراجعه نمائید.

گوشی کت

آیفون 14 پرومکس با طراحی بدون ناچ یکی دیگر از انتظارات طرفداران این گجت ها است. اغلب گفته ها و پیش بینی ها بزرگ تر شدن صفحه نمایش و حذف بریدگی یا ناچ است. آیفون سرعت دانلود و آپلود فوق‌العاده سریع، پخش بهتر و اتصال بی‌درنگ با 5G را به کاربران ارائه می‌دهد تا به آنها کمک کند در تماس باشند، به اشتراک بگذارند و از محتوا لذت ببرند. پشتیبانی از 5G در آیفون اکنون به بیش از 250 شریک اپراتور در بیش از 70 بازار گسترش می‌یابد. ESIM به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی برنامه های موجود خود را به صورت دیجیتالی متصل یا سریع انتقال دهند، جایگزین ایمن تری برای سیم کارت فیزیکی است و امکان چندین طرح تلفن همراه را در یک دستگاه واحد فراهم می کند. آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس سینی سیم‌کارت را برای مدل‌های آمریکایی حذف می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند سریع‌تر و آسان‌تر دستگاه خود را راه‌اندازی کنند.

Apple iPhone 14 Pro Max

به عنوان مثال یکی از قابلیت‌های این نسخه‌ی نرم‌افزاری جدا کردن یک عکس از زمینه‌ی آن برای ارسال در برنامه‌هاست. البته این قابلیت پیش‌تر در گوشی‌های اندرویدی هم در دسترس بود، اما برای استفاده از آن در آیفون‌ها مجبور به بکار بردن یک نرم‎‌افزار جانبی بودیم. گزینه های مختلف اتصال در Apple iPhone 14 Pro 512GB 6GB RAM شامل وای فای بله،Wi-Fi 802.11، b/g/n، هات اسپات موبایل، بلوتوث نسخه 5.0 و 5G پشتیبانی شده توسط دستگاه باشد. سنسورهای موجود در این گوشی هوشمند نیز شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج، سیری هستند. در سایت کوک موبایل علاوه بر گوشی آیفون، انواع گوشی های موبایل به قیمت روز را عرضه می کنیم.

کاربران Fitness+ راهنمایی مربی روی صفحه و زمان بندی فواصل زمانی را می بینند و کالری تخمینی سوزانده شده برای پیشرفت در حلقه حرکت آنها استفاده می شود. Fitness+ به طور کامل با برنامه Fitness همراه با iOS 16 ادغام می شود و در برگه وسط قرار دارد، جایی که کاربران می توانند انگیزه خود را برای بستن حلقه حرکت خود از طریق جوایز، اشتراک گذاری فعالیت و موارد دیگر حفظ کنند. کاربران برای ثبت نام فقط به آیفون نیاز دارند و سپس می توانند Fitness+ را در iPhone، iPad و Apple TV تجربه کنند. آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نیز به ارائه ویژگی‌های دوام پیشرو در صنعت با پوشش سرامیکی – محکم‌تر از هر شیشه گوشی هوشمند – ادامه می‌دهند و با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از ضربه و اتفاقات معمولی محافظت می‌شوند.

  • همان طور که در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس پیداست، بالاخره اپل دست به یک طراحی جدید زده و ظاهر پنل جلوی این گوشی را تا اندازه‌ای تغییر داده است!
  • و با تراشه فوق العاده قدرتمند و کارآمد A16 Bionic و عمر باتری بالا می توان گفت که این بهترین آیفون است.
  • اپل در نهایت به محصولات خود حالت صفحه نمایش همیشه روشن را اضافه کرده است.
  • دارای یک صفحه قفل بازسازی‌شده به همراه ویژگی‌های ارتباطی، اشتراک‌گذاری و هوشمندی جدید است که در مجموع نحوه تجربه کاربران از آیفون را تغییر می‌دهند.
  • تحلیل‌گران به‌شکل سرسختی معتقد هستند که خانواده آیفون ۱۴ نسبت به سری آیفون ۱۳ تغییرات بیشتری خواهد داشت.
قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود. بلاخره پس از مدت ها انتظار آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس توسط اپل در رویداد Far Out معرفی شدند. این دو آيفون نسبت به مدل های 13 پرو و پرو مکس المان های طراحی متفاوت تری را ارائه می‌دهند که این امر را می‌توان انقلابی در طراحی آيفون در نظر گرفت. در واقع می‌توان گفت در طی سال‌های اخیر این بیش‌ترین وبلاگ 9to5mac.ir تغییری است که در طراحی گوشی های آیفون شاهد آن بوده‌ایم. باتری 3200 میلی آمپر ایفون 14 پرو مکس 256 یکی از قابل توجه ترین بخش های این گوشی به شمار می رود که تغییراتی نسبی را در مقایسه با 13 پرو مکس تجربه کرده است. باتری این گوشی اپل 2022 حدود 105 میلی آمپر ارتقا داشته و امکان ماندگاری شارژ را برای ارائه عملکرد پایدار در طول 24 ساعت شبانه روز فراهم آورده است.