قیمت و مشخصات آیفون 14 پرو مکس فاش شد تکفارس

گفته‌های زیادی در مورد دوربین فوق عریض وجود ندارد ولی حدس می‌زنیم این لنز نیز با بهبودهای خوبی همراه باشد. مینگ‌چی کو افشاگر معروف نیز در این زمینه گفته که اپل می‌خواهد به جای دوربین تله‌فوتوی متشکل از لنز‌هایی با ۶ عنصر از دوربینی استفاده کند که از لنزهای وبلاگ 9to5mac.ir آن از ۷ عنصر تشکیل می‌یابند. بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، اپل گوشی آیفون 14 پرو مکس را با قیمت 1199 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد. این در حالی است که گزارش‌های قبلی نیز از احتمال افزایش قیمت نسخه‌های قدرتمندتر نسل جدید گوشی‌های آیفون خبر داده بودند.

سال

یکی از مهم ترین مشخصات آيفون 14 و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های قبلی خود، بازگشت تاچ آیدی است. فقط به جای اینکه تاچ آیدی با دکمه پاور ادغام شود، قرار است در زیر نمایشگر و به صورت یک دکمه گرد تعبیه می شود. دقیقاً مانند آيفون 4 و بسیاری از سنسورهای اثر انگشت در بهترین تلفن های اندرویدی که در پایین نمایشگر قرار گرفته است. ماندگارترین شایعات پیرامون آیفون های نسل بعدی حول محور حذف بریدگی نمایشگر به‌گوش می‌رسد. این درحالی است که بریدگی نمایشگر برای آيفون 13 نسبت به نسل قبلی خود کوچک‌تر شده بود.

ورود کاربران

همانطور که گفتیم، امسال اپل مدل مینی را جایگزین یک مدل بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس کرده است. این مدل از نظر مشخصات دقیقا مشابه آیفون 14 است ولی از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی برخوردار است. سایر مدل‌ها از نظر اسم و برخی مشخصات، تفاوتی با مدل‌های سال قبل خود نداشتند. چهارشنبه _شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱_ رویداد معرفی محصولات اپل برگزار شد و در پی آغاز این رویداد، محصولات مختلفی از جمله اپل‌واچ سری هشت، SE و ULTRA، ایرپاد پرو، آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس معرفی شد. آیفون 14 پرو محصولی است که اپل برای سال 2022 در نظر گرفته و از مهم‌ترین محصولات شرکت آمریکایی محسوب می‌شود.

گوشی پوکو

این نسل از پردازنده های آیفون دارای 6 هسته پردازشی با چینشی مشابه M2 بوده و تا قدرت بیشتری را در مقابل A15 دریافت کرده اند. شاید این پیشرفت جای شگفتی داشته اما این عدد نشان می دهد پردازنده A15 هنوز در دسته قوی ترین ها حضور دارد. حافظه های ذخیره سازی آن به ترتیب ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و 1 ترابایت توسط اپل در نظر گرفته شده است. مینگ چی کو تحلیل‌گر ارشد اپل، ادعا می‌کند که دو مدل ۶.۱ اینچی برای نسخه‌های پایه و پرو و دو مدل ۶.۷ اینچی برای نسخه‌های پرو مکس و مکس وجود خواهد داشت. مشخصات دقیق‌تری از راس یانگ که یک افشاگر با سابقه خود است، ارائه شده است. او ادعا کرده است که آیفون ۱۴ از یک صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی اولد با وضوح ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل استفاده خواهد کرد و نرخ تازه‌سازی آن هم ۶۰ هرتزی خواهد بود.

  • سری ایفون‌های جدید مانند دو نسل قبل چهار گوشی را شامل می‌شود اما با این تفاوت که ایفون 14 مینی جای خود را به آیفون 14 مکس می‌دهد.
  • البته همان‌طور که در متن هم اشاره کردیم احتمال دارد نسخه‌های استاندارد یعنی آیفون 14 و 14 مکس از تراشه A15 سال قبل استفاده کنند.
  • این درحالی است که بریدگی نمایشگر برای آيفون 13 نسبت به نسل قبلی خود کوچک‌تر شده بود.
  • بهترین قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس را در فروشگاه ما تحربه کنید | تیم آی تی سیتی تلاش دارد تا با پاینترین قیمت iPhone 14 Pro Max این امکان را به مشتریان داده باشد تا بتوانند مانده پول خود از خرید را صرف خرید لوازم جانبی کنند.

حتی دیجی تایمز اعلام کرده است که فرایند تولید این تراشه می‌تواند ۳ نانومتری باشد. افشاگری دیگری هم وجود دارد که گویا هر دو آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهند کرد. این روند با توجه به ۶ گیگابایت حافظه رم در اکثر گوشی‌های آیفون، پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.