فروشگاه Apple Infinite Loop ماه آینده برای همیشه بسته می شود

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در بیانیه ای که با MacRumorsیکی از سخنگویان اپل گفت که به کارمندان فعلی فروشگاه Infinite Loop موقعیت هایی در جاهای دیگر شرکت پیشنهاد می شود.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

پردیس Loop Infinite Apple از سال 1997 تا 2017 به عنوان دفتر مرکزی رسمی آن پس از اولین افتتاح در سال 1993 خدمت کرد. فروشگاه این شرکت در 1 Infinite Loop برای اولین بار در 13 مارس 1993 درهای خود را به روی عموم باز کرد.

«پس از سال‌ها ارائه خدمات به مشتریان در فروشگاه‌های Bay Area، قصد داریم فروشگاه خود را در Infinite Loop ببندیم. همه اعضای تیم ارزشمند ما این فرصت را خواهند داشت که به نقش خود در اپل ادامه دهند. ما مشتاقانه منتظر استقبال مشتریان در مرکز استقبال Apple Park و سایر مکان‌ها، در Apple.com و برنامه Apple Store هستیم.

این به ویژه دومین تعطیلی اپل استور است که در هفته های اخیر اعلام شده است. اپل همچنین اخیراً اعلام کرد که فروشگاه خرده‌فروشی اپل رویال هاوایی در هونولولو، هاوایی در 20 ژانویه 2024 برای همیشه تعطیل می‌شود.

اپل اعلام کرده است که در ماه آینده فروشگاه Infinite Loop خود را می بندد. فروشگاه در 20 ژانویه 2024 به طور دائم بسته می شود و از مشتریان دعوت می کند تا از مرکز استقبال پارک اپل و مکان های دیگر دیدن کنند.

به ویژه برای طرفداران اپل، فروشگاه Infinite Loop انواع مختلفی از یادگاری های اپل را به فروش می رساند. این شامل مواردی مانند تی شرت، بطری آب، لیوان و نوت بوک است. مجموعه یادگاری های فروشگاه Infinite Loop با آنچه اپل در مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک می فروشد متفاوت است. باید دید چه اتفاقی برای چیزهایی خواهد افتاد که در حال حاضر در Infinite Loop فروخته می شوند.

اعتبار تصویر: Basic Apple Guy