قیمت گوشی سونی خرید انواع گوشی Sony کالاتیک | 9to5mac Farsi

در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند. اما این گوشی در حالت شب با تعریف دقیق اجسام و بوکه اطراف در حالت پرتره مشکل دارد. شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید. اما با این وجود عکس‌های شبانه اکسپریا ۱ IV طبیعی‌تر از عکس‌های S22 Ultra است که تمایل دارد همه چیز بیش از حد روشن به نظر برسد. قابلیت‌های ویدیویی Xperia بالاست، حالت دریافت اولیه نقطه در کنار فوکوس خودکار چشمی ‌و ردیابی اشیا از ویژگی‌های برجسته آن است.

  • برای این که خریدی درست و به صرفه داشته باشید و نهایت بهره را از دستگاه خریداری شده ببرید، باید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی دستگاه مورد نظرتان داشته باشید.
  • این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.
  • این شرکت شروع به ساخت سری کنسول‌های بازی PlayStation و بازی‌های ویدیویی مانند God of War و Uncharted کرد که به شدت موفق بودند.

کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید. نرم افزار Phone Check Pro 11.8 یکی از نرم افزارهای موجود است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کند.

سونی اکسپریا ۱ IV با ارائه دقیق رنگ، صحنه‌ها را با جزئیات زیاد و نور طبیعی خوب جلوه می‌دهد. سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی. زوم اپتیکال واقعی اخیرا به آن اضافه شده است، مانند لنزهای زوم ساخته شده برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه، این لنز تله فوتو به صورت مکانیکی بین زوم ۳٫۵x تا ۵٫۲x حرکت می‌کند. مدلی که در ایالات متحده عرضه می‌شود ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد در حالی که مدل بریتانیا/اروپا با ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود، اما هر دو دارای اسلات کارت هستند تا امکان افزایش فضا وجود داشته باشد. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.

بازیابی اطلاعات موبای سونی یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می‌پذیرد. متقاضیان این سرویس می‌توانند به نمایندگی سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که کاربران به هر دلیل قصد حضور در این مرکز را ندارند، می‌توانند برای بازیابی اطلاعات موبایل سونی خود از نرم افزارهای موجود برای این کار استفاده نمایند. “دوره گوشی های سونی سر اومده.” شاید گفتن این حرف خیلی خوشایند نباشه ولی واقعیته. سونی البته بعد عصر طلاییش چند باری سعی در کامبک به بازار رو داشت که موفق نبود. گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 3 یکی از گوشی های پرچمدار 2021 سونی بود که اگه نگیم یه شکست کامل تو فروش رو تجربه کرد، حداقلش اونجوری که باید نفروخت.

سونی xperia,,,,,z2

خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد. آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نرم افزار های نصب شده توسط کارخانه در گوشی خود استفاده نکنید.گاهی اوقات وجود… آموزش نصب فریمور رسمی اندروید روی گوشی های Sony Xperia اگر یک کاستوم رام روی گوشی خود نصب کرده اید که خوبی کار نمی کند یا گوشی شما دچار مشکلات مختلف نرم افزاری… گوشی های سونی با استفاده از سنسور های مخصوص خودش که تو دوربین های عکسبرداریش از اون ها استفاده میکنه باعث شده تو این بخش عملکرد خوب و مناسبی داشته باشه و از لحاظ کیفیت و امکاناتی که به شما میده، کاملا نیازهاتون رو برطرف کنه. صفحه نمایش 81.4 درصد از قسمت جلوی گوشی رو تشکیل میده و نسبت به پرچمداران دیگه حاشیه های گوشی از پایین و بالای صفحه زیاده و از ناچ یا پانچ هول استفاده نشده که اتفاق خوبی نیست. استفاده از گوریلا گلس 6 هم باعث شده صفحه در مقابل خط و خش و خرد شدن مقاوم باشه.

گوشی سونی که قبلا با نام سونی اریکسون شناخته میشد، زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی است. گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم، از جمله عوامل موفقیت این مرکز در تعمیر موبایل سونی است.

لبه چپ درگاه سیم کارت قرار داره که امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و یا یه سیم و کارت حافظه جانبی رو به شما میده و خبر دیگه ای نیست. این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد. گوشی اکسپریا ۱ IV که توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 پشتیبانی می‌شود، عملکرد بسیار خوبی دارد. وقتی گوشی را با بازی‌های سخت و پیشرفته‌ای مانند Genshin Impact تحت فشار قرار می‌دهید، هم صفحه‌نمایش و هم پشت گوشی به‌طور ناخوشایندی گرم می‌شوند.

http://1gamer.ir

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در زیر بدنه دستگاه ، سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد. یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد.

آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3

بنابراین استفاده از این نرم افزارها تنها در شرایطی پیشنهاد می‌شود که اطلاعات حذف شده اهمیت چندانی برای کاربر ندارند. از میان نرم افزارهای تخصصی موجود جهت بازیابی اطلاعات می‌توان به نرم افزار Wondershare Dr.FoneWondershare ، نرم افزار Data Recovery for Android و نرم افزار بازیابی اطلاعات با نام EaseUS MobiSaver for Android اشاره کرد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در موبایل مجله خبری محصولات اپل تندیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود. اين وبسايت متعلق به فروشگاه اینترنتی ساری تک ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد . Sony Xperia 1 iv تلفنی است که به طور اختصاصی برای طرفداران Xperia ساخته شده است، اما حتی برای آنها نیز هزینه بسیار بالایی خواهد بود زیرا که ویژگی‌هایش چندان توجیه کننده نیست.

واحد تعمیرات DVDPlayer و Blu-ray سونی