اپل دفتر عملیات داده سیری در سن دیگو را می بندد که بر 121 کارمند تأثیر می گذارد

از طریق بلومبرگ، اپل در حال بستن دفتری در سن دیگو، تگزاس است، که بخشی از گروه Annotations عملیات داده را در خود جای داده است، که پاسخ‌های مشتری Siri را ارزیابی می‌کند و به بهبود دقت سیستم، در میان سایر وظایف کمک می‌کند.

در این مورد، مسائل پیش پا افتاده تر است. به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته است به جای ادامه داشتن همان تیم در سن دیگو و آستین، عملیات ایالات متحده خود را در یک مکان واحد در آستین متحد کند.

سازماندهی مجدد بر 121 شغل در سن دیگو تأثیر می گذارد. اپل به همه کارمندان آسیب دیده شغل در دفاتر آستین خود پیشنهاد داده است، در صورتی که مایل به جابجایی باشند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

با این حال، کارمندان کارخانه سن دیگو ظاهرا از این تصمیم شگفت زده شدند. اگر آنها نمی خواهند به آستین نقل مکان کنند، کار آنها پایان می یابد.

Data Operations Annotations دارای تیم هایی در سراسر جهان است که به بهبود دقت سیری و سایر سرویس های Apple مبتنی بر یادگیری ماشین کمک می کنند. در سال 2019، کارآفرینان ایرلندی با افشای انواع مکالمات خصوصی که به آنها گوش می‌دادند، به عنوان بخشی از نقش خود به عنوان ارزیاب داده‌های سیری، تیتر خبرها شدند. اپل در نهایت پیمانکاران را اخراج کرد و تیم‌های تمام وقت را برای انجام همان کار وارد کرد، در حالی که این فرآیند را برای کاربران نهایی اختیاری کرد و آپلود کلیپ‌های صوتی خام را به طور کلی در سرورهای خود متوقف کرد.

انتظار می‌رود که اپل در ماه ژوئن در WWDC تغییرات قابل‌توجهی را در عملکرد سیری اعلام کند که توسط هوش مصنوعی و سیستم‌های مدل زبان بزرگ تقویت می‌شود. بلومبرگ گزارش می دهد که برخی از افراد در بخش حاشیه نویسی عملیات داده در حال حاضر برای بهبود عملکرد LLM کار می کنند.