مشخصات و قیمت گوشی آیفون 14 پرو اپل Apple iPhone 14 Pro

بدنه 9to5mac پشت و جلو آن از گوریلا گلس و فریم های آن از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ طراحی شده است. نمایشگر 6.1 اینچ و 6.7 اینچ، اندازه هایی هستند که اپل به ترتیب برای ایفون 14 معمولی و پرو، پلاس و پرو مکس در نظر گرفته شده است. اپل نسخه های معمولی و پلاس را به چیپست A15 بیونیک 5 نانومتر و نسخه های پرو و پرومکس را به A16 بیونیک 4 نانومتر تجهیز کرده است. از دیگر مشخصه های جدیدی که می تواند به نوعی انگیزه ای برای خرید ایفون ۱۴ از سوی مشتریان تلقی شود، دوربین های حرفه ای برای ثبت عکس و ضبط فیلم های سینمایی است که در نسخه pro و pro max با لنز 48 مگاپیکسل وضوح و کیفیت بیشتر خواهد بود. از نظر قیمت نیز، قیمت ایفون ۱۴ در نسخه های مختلف به تناوب حافظه ها متفاوت است.

صفحه‌نمایش سری آیفون 14 اپل

این خبر زمانی جدی‌تر می‌شود که اتحادیه اروپا به دنبال آن است تا سارندگان دستگاه‌های دیجیتال را مجبور کند که کابل‌ها و شارژهای استاندارد را تا سال 2024 تولید و عرضه کنند. از این رو شرکت اپل به دنبال آن است تا حرکتی درست و به موقع را انجام دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که آیفون 14 به دنبال خرید کسب و کار مودم اینتل توسط اپل، از یک مودم 5G ساخت اپل برخوردار باشد. این احتمالاً به اپل کنترل بیشتری بر روی عملکرد 5G و تأثیر عمر باتری می دهد. در بخش فضای ذخیره‌سازی، انتظار داریم اپل به تغییرات خود برای آیفون 13 ادامه دهد که از 128 گیگابایت شروع می‌شود و برای مدل‌های Pro تا 1 ترابایت نیز می‌رسد. با این حال شایعات اخیر مبنی برآن است که آيفون 14 دارای 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.

نگاه اجمالی به آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro

نظر شما چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار ایفون۱۴ پرومکس هستید؟ این مدل برای خرید مد نظر دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستنتان در فروشگاه اینترنتی 19کالا به اشتراک بگذارید. البته اگر شارژدهی نسل جدید مانند نسل قبل هم باشد به حدی خوب هست که نتوان ایراد خاصی به آن وارد کرد. یکی از ایرادات دیگری که به ایفون‌ها وارد است و کاربران انتظار تغییر دارند درگاه شارژ این محصولات است. ایفون‌ها سال‌های زیادی است که از درگاه لایتنینگ بهره می‌برند ولی این فناوری قدیمی شده و درگاه Type-C سازگاری و البته سرعت بسیار بهتری دارد.

  • گوشی آیفون 14 پرو مکس قرار است همزمان با سایر گوشی های سری 14، از تاریخ 25 شهریور ماه، وارد بازار شود.
  • IPhone 14 ProMax به احتمال زیاد به یک باتری 4500 میلی‌آمپری با فست شارژ 33 واتی مجهز خواهد شد.
  • در قسمت عکس آیفون ۱۴ پرو مکس، می توانید شاهد عکس های رسمی منتشر شده از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط اپل باشید.
  • با این حال انتظار کاربران این است که اپل دوربین سلفی را در یک سوراخ پانچ شده در قسمت چپ گوشی انتخاب کند.

هرچند برخی خبرگزاری‌ها هم پیش‌بینی کرده بودند که بعیدست قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس با نسل قبل تفاوت چشمگیری داشته باشد و انتظار می‌رفت که کارشناسان اپل سعی کنند تا قیمت‌ها را فعلاً در همین رنج نگه دارند. شرکت BOE که یکی از تامین‌کنندگان پنل برای سری آیفون ۱۴ محسوب می‌شود، قادر نیست پنل کافی برای تمامی مدل‌ها تولید کند. به همین دلیل اپل در نظر گرفته پنل LTPO را تنها برای گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده کند. ایفون ۱۴ پرو مکس در بحث طراحی تفاوت های بیشتری با نسخه عادی آیفون 14 دارد اما تنها در مقابل آیفون 14 پرو است که متوجه بزرگتری بودن آن می شوید. در حقیت آِفون 14 پرو مکس در مقابل آِفون ۱۴ پرو، حکم آیفون ۱۴ پلاس را در مقابل آیفون 14 عادی دارد و تنها در بحث ابعاد صفحه نمایش و حجم باتری متفاوت است.

برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاس خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس در رنگ‌های بنفش تیره، نقره‌ای، طلایی و مشکی فضایی در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در دسترس هستند و از تاریخ ۹ سپتامبر برای پیش‌سفارش و از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهند بود.

نمایشگر ایفون ۱۴ پرومکس