نحوه محدود کردن دسترسی به برنامه iPhone Photos برای برنامه ها با iOS 17

پس از تغییر دسترسی یک برنامه از کامل به محدود، انتخابگر عکس iOS 17 را می بینید. می توانید از کلید عکس ها یا آلبوم ها در بالا استفاده کنید، از نوار جستجو استفاده کنید یا فقط انگشت خود را بکشید و انتخاب کنید.

علاوه بر انتخابگر جدید Photos و هشدارهای برنامه با دسترسی کامل به رول دوربین آیفون شما، اپل می‌گوید زمانی که برنامه‌ها امتیازات برنامه Photos را در iOS 17 درخواست می‌کنند، کاربران «اطلاعات بیشتری در مورد آنچه به اشتراک خواهند گذاشت…»

توجه: سطح دسترسی کمتری به برنامه Photos در iOS 17 وجود دارد که برخی از برنامه ها از آن استفاده می کنند. در تنظیمات، فقط دو گزینه ظاهر می‌شود: «هیچ‌کدام» و «فقط افزودن عکس‌ها»، گزینه دوم جایی است که به صورت دستی محتوای مورد استفاده/ارسال با برنامه را انتخاب می‌کنید.

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

پس از اتمام کار، روی Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

این شامل یادآوری کاربران می‌شود که برنامه‌ها می‌توانند داده‌های مکان و شرح تصاویر را ببینند، توضیح اینکه چرا یک برنامه می‌خواهد به برنامه Photos دسترسی داشته باشد، و مقدار فعلی عکس‌ها و ویدیوهای موجود در کتابخانه شما.

نحوه محدود کردن دسترسی به برنامه iPhone Photos برای برنامه ها با iOS 17

در حالی که اپل توانایی محدود کردن دسترسی به عکس‌ها و ویدیوهای شخص ثالث را به محتوای انتخابی با iOS 16 دارد، چندین ارتقاء برای بهبود آگاهی و حفظ حریم خصوصی در این زمینه با iOS 17 وجود دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

iOS 17 در حال حاضر در مرحله بتا است. اگر می خواهید ویژگی هایی مانند این و موارد دیگر را امتحان کنید، درباره نحوه نصب نرم افزار بیشتر بیاموزید. به خاطر داشته باشید که ویژگی ها ممکن است در طول دوره بتا تغییر کنند.

  1. پس از نصب iOS 17 بر روی آیفون خود، هشدارهای خودکار را در برنامه هایی که به کتابخانه برنامه Photos شما دسترسی کامل داشته اند بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به آن اجازه دهید یا خیر.
    • شما می توانید یکی را انتخاب کنید دسترسی محدود، اجازه دسترسی کاملیا اجازه ندادن
  2. همچنین زمانی که یک برنامه برای اولین بار مجوزهای برنامه Photos را درخواست می کند، هشدار را مشاهده خواهید کرد
  3. برای محدود کردن دسترسی به برنامه iPhone Photos در هر زمان، به تنظیمات > انگشت خود را به پایین بکشید و برنامه را پیدا کنید می خواهید محدود کنید > انتخاب کنید تصاویر > را فشار دهید هیچ یک یا دسترسی محدود

پس از راه‌اندازی دسترسی محدود به برنامه Photos برای یک برنامه، می‌توانید هر زمان که بخواهید با بازگشت به تنظیمات > برنامه > عکس‌ها > ویرایش عکس‌های انتخابی، آن را تغییر دهید.

وقتی تنظیمات iOS 17 را باز می کنید > یک برنامه شخص ثالث را انتخاب کنید، به نظر می رسد محدود کردن دسترسی به برنامه iPhone Photos چگونه است:

دسترسی به برنامه iPhone Photos 1 را محدود کنید

یکی از پیشرفت‌های جدید حریم خصوصی با iOS 17، انتخابگر عکس داخلی جدید برای برنامه‌های شخص ثالث و همچنین هشدارهایی است که در آن برنامه‌ها به کتابخانه عکس شما دسترسی کامل دارند. این روش را برای محدود کردن دسترسی به برنامه iPhone Photos برای برنامه‌های دارای iOS 17 دنبال کنید.