نماهای اپلیکیشن پایگاه داده اپل استور به تازگی مجموعه جدیدی از پیشرفت ها را دریافت کرده است

و در بخش دسترسی، Facades 1.2 شامل پشتیبانی بهبود یافته VoiceOver برای کاربران است. Facades برای iPhone، iPad و Mac از طریق App Store در دسترس است. همچنین می‌توانید به پشتیبانی از Facades کمک کنید و آخرین اخبار و تحلیل‌های خرده‌فروشی اپل را با تبلت‌ها دنبال کنید.

بیشتر

برنامه عالی پایگاه دانش Apple Store Facades با یک به‌روزرسانی خوب درست به موقع برای تعطیلات آخر هفته ایالات متحده منتشر شده است. نسخه 1.2 مجموعه ای از پیشرفت ها را معرفی می کند، از جمله راه های جدید برای پیمایش مکان ها و کشف اطلاعات.

Fronts کاتالوگی از بیش از 500 مکان فروشگاه اپل با داده‌های تاریخی و گزارش ردیابی فروشگاه یکپارچه است. جدیدترین به‌روزرسانی، نماهای شبکه‌ای و بندانگشتی کاملاً جدید را برای مرور آسان کتابخانه گسترده فروشگاه معرفی می‌کند. همچنین می‌توانید نتایج را بین مکان‌های داخلی و خارجی از زمان انتشار امروز فیلتر کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این برنامه همچنین با تغییر چشم انداز خرده فروشی اپل سازگار است. به همین دلیل نسخه 1.2 پشتیبانی از جدیدترین طرح های فروشگاه اپل را معرفی می کند. برای به‌روز ماندن از آخرین تغییرات فروشگاه، یک گزارش تغییرات جدید اضافه شده حاوی موارد جدید برای هر مکان موجود در تنظیمات است.

مایکل استیبر، مغز متفکر برنامه، بیشتر از چیزی که ران جانسون فراموش کند، درباره خرده فروشی اپل می داند و Facades شما را به همان خوبی در جریان قرار می دهد.