هک Verizon Visible شاهد است که سفارشات آیفون 13 به صورت تقلبی انجام شده است

عکس: جان گالت

Visible از مشکلی آگاه است که در آن برخی از حساب‌های اعضا بدون اجازه آن‌ها دسترسی پیدا کرده و/یا کسر شده‌اند. به محض اینکه از این مشکل مطلع شدیم، بلافاصله بررسی را آغاز کردیم و شروع به ارائه ابزارهایی برای کاهش این مشکل و فعال کردن کنترل‌های اضافی برای محافظت بهتر از مشتریان خود کردیم.

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، به‌خصوص Visible subreddit، در حال حاضر با گزارش‌هایی مبنی بر هک شدن حساب‌های Visible غرق شده‌اند. در بیشتر موارد، آدرس ایمیل مرتبط با حساب توسط یک مهاجم ناشناس بازنشانی می شود و سپس از روش پرداخت در حساب برای سفارش تلفن استفاده می شود. […]

Visible یک اپراتور “دیجیتال” متعلق به Verizon است که تاکید بیشتری بر قیمت گذاری منصفانه و برنامه های مشترک دارد. این شرکت به دلیل قیمت های نسبتا پایین خود برای برنامه های داده نامحدود محبوبیت پیدا کرده است و اوایل امسال Visible سرویس 5G و پشتیبانی eSIM را معرفی کرد. با این حال، مشترکین Visible در حال حاضر چیزی بسیار کمتر از صرفه جویی در پول را تجربه می کنند – بسیاری از حساب های کاربری هک می شوند، اغلب برای خرید تلفن برای هر کسی که دسترسی پیدا کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به روز رسانی: بیانیه Visible در زیر اضافه شده است

این به دنبال هک اخیر Twitch.tv است. در مقاله اخیر می توانید توصیه های امنیت سایبری را بیابید.

یکی از مشتریان نوشت: اکانت من هک شد و یک آیفون 13 به ارزش 1000 دلار ارسال کردند که از پی پال من گرفته شده بود.

بررسی ما نشان می‌دهد که عوامل تهدید می‌توانند از منابع خارجی به نام‌های کاربری/گذرواژه‌ها دسترسی داشته باشند و از این اطلاعات برای ورود به حساب‌های Visible استفاده کنند. اگر از نام کاربری و رمز عبور Visible خود در چندین حساب، از جمله حساب های بانکی یا سایر حساب های مالی خود استفاده می کنید، توصیه می کنیم نام کاربری/گذرواژه خود را با این خدمات به روز کنید.

گزارش‌های متعددی از هک آشکار Verizon Visible، با مهاجمان تغییر آدرس‌های حمل و نقل و سپس سفارش تلفن‌هایی که برای جزئیات پرداخت برای مشتریان صورت‌حساب می‌شوند. قابل رویت یک برند فرعی Verizon است که کاملاً آنلاین کار می کند، به این معنی که مشتریان نمی توانند از فروشگاه کمک بگیرند.



Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی لازم به ذکر است که گاهی اوقات آنچه به نظر می رسد نقض داده در یک شرکت خاص است، ممکن است در واقع اعتبارنامه هایی باشد که در جای دیگری به دست آمده اند، و مهاجمان سپس همان اتصالات را در سرویس های دیگر امتحان می کنند، حمله ای که به عنوان پر کردن اعتبار شناخته می شود. چندین مشتری Visible که حساب‌هایشان در معرض خطر قرار گرفته است، ادعا می‌کنند که گذرواژه‌هایشان منحصر به اپراتور است، اما Visible می‌گوید که این در واقع پر کردن اعتبار بود:

حفاظت از اطلاعات مشتری، از جمله ایمن سازی حساب های مشتری، برای کسب و کار و مشتریان ما بسیار مهم است. به عنوان یادآوری، شرکت ما هرگز با شما تماس نخواهد گرفت تا رمز عبور، سوالات محرمانه یا پین حساب شما را بپرسد. اگر فکر می کنید حساب شما به خطر افتاده است، لطفاً از طریق چت با ما تماس بگیرید visual.com.

[One said] “من دیروز به معنای واقعی کلمه برای Visible ثبت نام کردم و یک آیفون 812 دلاری از وب سایت آنها خریدم. امروز صبح با ایمیلی از خواب بیدار شدم که به من می گفت آدرس ایمیل مرتبط با حساب من تغییر کرده است. […] 7 ساعت بعد، ایمیلی دریافت کردم که به من می‌گفت آدرس ارسال در حساب کاربری من تغییر کرده است، و نه، هنوز نتوانستم وارد شوم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

توسعه دهندگان XDA گزارش ها را در Reddit و Twitter مشاهده کرد.