سیری به صورت آفلاین روی آیفون در iOS 15 کار می کند

[ad_1]

یکی از ویژگی های ظریف اما ارزشمند جدید در iOS 15 این است که سیری حتی برای دستورات خاصی به صورت آفلاین کار می کند. این به معنای عملکرد سریع‌تر است، اما درخواست‌های آفلاین برای همه چیز کار نمی‌کنند. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که با سیری آفلاین در iOS 15 کار می کند و کار نمی کند.

اپل ویژگی آفلاین Siri را در جریان سخنرانی WWDC خود معرفی کرد و موارد استفاده را برجسته کرد. از آنجایی که سیری می تواند بدون نیاز به برقراری ارتباط با سرور کار کند، دستورات سیری آفلاین سریعتر و پاسخگوتر هستند.

اپل همچنین اشاره کرد که صدای ضبط شده توسط سیری باعث نمی‌شود که آیفون شما با یک سیستم جدید حفظ حریم خصوصی و پردازش روی دستگاه که به‌زودی به‌طور پیش‌فرض راه‌اندازی می‌شود، باقی بماند.

iOS 15 حتی کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری را برای کمک به محافظت از اطلاعات کاربر معرفی می‌کند. با تشخیص صدای روی دستگاه، صدای درخواست‌های Siri اکنون به طور پیش‌فرض در آیفون پردازش می‌شود و عملکرد به‌طور چشمگیری بهبود می‌یابد.

در مورد آنچه که با سیری آفلاین کار می کند، در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت.

چه چیزی با سیری آفلاین در iOS 15 کار می کند؟

در iOS 15 نیازی به فعال کردن سیری آفلاین ندارید. به طور پیش فرض فعال است و با دستوراتی مانند:

  • برنامه ها را باز کنید
  • تنظیمات سیستم مانند حالت تاریک/روشن، صدا، ویژگی‌های دسترسی، حالت هواپیما، حالت کم مصرف و غیره را کنترل کنید.
  • تنظیم و تغییر تایمر و آلارم
  • پخش آهنگ بعدی یا قبلی در برنامه موسیقی

مشکل چیه؟

وقتی آفلاین هستید و درخواستی می‌پرسید که سیری نمی‌تواند به آن پاسخ دهد، «وقتی به اینترنت وصل هستید می‌توانم به شما کمک کنم» را در پایین صفحه می‌بینید. این شامل:

  • همه درخواست‌هایی که به اطلاعات به‌روزرسانی مداوم مانند آب‌وهوا، HomeKit، یادآورها، تقویم و غیره نیاز دارند. یا بله – هر چیزی که به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارد 😅
  • خاص ترین اقدامات در برنامه ها
  • پیام ها، فیس تایم، تماس های تلفنی
  • به موسیقی یا پادکست، حتی محتوای دانلود شده گوش دهید

من امیدوار بودم که خواندن محتوای دانلود شده با درخواست های سیری به صورت آفلاین کار کند، اما در حال حاضر اینطور نیست. امیدواریم این موضوع در آینده تغییر کند.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی