اشتراک‌های درون‌برنامه Spotify پیش‌نمایش شد – اما اپل پاسخ می‌دهد

به نظر می‌رسد که Spotify می‌داند که اپل سعی خواهد کرد تا حد امکان از آن دور شود و تجربه کاربری ایده‌آلی را به اشتراک می‌گذارد تا بتواند شکایت کند اگر سازنده آیفون واقعاً این کار را غیرممکن کند.

کاربران Spotify نمی توانند این کار را انجام دهند زیرا اپل 30 درصد از اشتراک سال اول را می خواهد، و این حاشیه ای است که به سادگی در تجارت پخش موسیقی وجود ندارد، جایی که بیشتر اشتراک مستقیماً به برچسب های موسیقی می رسد. قوانین اپل به Spotify اجازه لینک دادن به یک صفحه اشتراک خارجی را نمی دهد، که مانعی برای مشتریانی است که می خواهند ثبت نام کنند.

برای سال‌ها، حتی در اپلیکیشن خودمان، اپل این قوانین را داشت که در آن ما نمی‌توانستیم در مورد معاملات، قیمت یک محصول یا حتی مکان یا نحوه خرید آن به شما بگوییم. ما می دانیم، این بسیار دیوانه است. DMA به این معنی است که ما خواهیم کرد سرانجام بتوانید جزئیات پیشنهادات، تبلیغات و گزینه های پرداخت بهتر در اتحادیه اروپا را به اشتراک بگذارید. و یک تجربه ساده‌تر برای شما به معنای چیزهای خوبی برای هنرمندان، نویسندگان و سازندگانی است که به دنبال افزایش مخاطبان خود از جمله شنوندگان، تماشاگران کنسرت و طرفداران کتاب‌های صوتی هستند. چه چیز دیگری؟ همه اینها اکنون می‌تواند بدون مالیات اجباری حدود 30 درصدی که توسط اپل تحمیل شده است انجام شود، که توسط DMA ممنوع است.

این شرکت مقدمات را فراهم کرده است، اما هنوز مشخص نیست که دقیقاً چگونه مطابقت خواهد کرد. یک راه حل اجازه دادن به فروشگاه های برنامه شخص ثالث و راه حل دیگر اجازه بارگذاری جانبی برنامه ها است.

مروری بر اشتراک های درون برنامه ای Spotify

در مورد اینکه اپل تا کجا در مبارزه خود پیش خواهد رفت، باید دید. غیرقابل تصور به نظر می رسد که تنظیم کننده های ضد انحصار اروپایی اجازه کمیسیون 27 درصدی را بدهند، و بعید است که آنها حتی با یک کمیسیون ثابت یا درصد کمتر تحت تأثیر قرار گیرند، زیرا این امر برخلاف روح DMA است.

سپس انیمیشن هایی را ارائه می دهد که جریان مورد نظر را نشان می دهد، که شامل یک کلیک برای مشاهده نرخ ها، کلیک دیگری برای انتخاب طرح شما و سپس یک صفحه پرداخت است.

اما به نظر می رسد اپل در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از این امر است

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این اقدام ضد رقابتی تلقی شده است و اپل تا 7 مارس فرصت دارد تا از قوانین اتحادیه اروپا پیروی کند.

با این حال، پیش‌نمایش Spotify ممکن است خوشبینانه باشد – و شرکت احتمالاً آن را می‌داند.

به لطف کاهش 30 درصدی اپل، اشتراک درون برنامه‌ای Spotify در حال حاضر امکان‌پذیر نیست – اما این شرکت امروز تجربه‌ای را که امیدوار است از ماه مارس به مشتریان اروپایی ارائه کند، پیش‌نمایش کرد.

هدف DMA جلوگیری از استفاده شرکت های فناوری بزرگ از موقعیت غالب خود در بازار برای ایجاد انحراف در رقابت است. این فهرست تعدادی از پلتفرم‌های اصلی را فهرست می‌کند که نیاز به تضمین شرایط بازی برابر برای رقبا دارند، و فروشگاه App یکی از آنهاست.

با این حال، تا کنون اپل موضع بسیار تهاجمی خود را حفظ کرده است، بنابراین اصلاً تعجب آور نیست که این موضوع در دادگاه حل شود.

این شرکت پخش موسیقی انیمیشن‌هایی را نشان می‌دهد که تجربه درون‌برنامه‌ای فعلی را با تجربه‌ای که امیدوار است پس از اجرایی شدن قانون ضدانحصار اروپا در بازارهای دیجیتال (DMA) در ۷ مارس، بتواند ارائه دهد را نشان می‌دهد.

رفتار ضد رقابتی اپل

به نظر می رسد که Spotify در نظر دارد مسیر بارگذاری جانبی را طی کند، جایی که برنامه آیفون را مستقیماً از وب سایت Spotify دانلود می کنید و این شرکت می تواند پس از آن خریدهای درون برنامه ای را بدون نیاز به اپل انجام دهد.

اگرچه این برنامه ها برای اولین بار در خارج از اپ استور در دسترس خواهند بود، اما ژورنال می گوید اپل همچنان قصد دارد برای برنامه های دانلود شده هزینه دریافت کند و فرآیندهای بررسی برنامه را انجام دهد. مشخص نیست که آیا این کارمزد یک کارمزد مبتنی بر درآمد خواهد بود، درست مانند هزینه‌های خرید درون برنامه‌ای.

از 9to5Mac بگیرید

همانطور که پیش می‌آید، Apple Music از دو جهت نسبت به Spotify برتری ناعادلانه دارد. ابتدا این برنامه از قبل روی آیفون نصب شده است. دوم، می توانید در برنامه مشترک شوید.

در ایالات متحده، جایی که یک حکم دادگاه عالی اپل را مجبور کرد تا به توسعه دهندگان اجازه دهد تا برنامه های خود را مستقیماً بفروشند، این شرکت همچنان با درخواست کمیسیون 27٪ پاسخ داد. یک گزارش جدید امروز نشان می دهد که اپل ممکن است چیزی مشابه را در اروپا در نظر بگیرد، اگرچه ممکن است به جای یک درصد، هزینه بررسی اپلیکیشن را یکسان دریافت کند.

این شرکت با تشریح مشکل شروع می‌کند، که باعث می‌شود یک پیام غیرضروری در برنامه برای هر کسی که روی پیوند Spotify Premium کلیک می‌کند نمایش دهد: «شما نمی‌توانید Premium را از اینجا خریداری کنید. ما می دانیم که این ایده آل نیست.