قیمت باتری سونی اکسپریا Sony Xperia Battery | 9to5mac Farsi

با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد. برای تعویض باتری سونی اکسپریا E4 از نوع لیتیوم یون داخلی می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید. برای تعویض باتری سونی اکسپریا XZ2 به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید و یا اگر در شهرستان هستید می‌تونید از طریق صفحه درخواست آنلاین تعمیرات، درخواست خود را ثبت و گوشی را از طریق پست برای ما…

  • برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید.
  • شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید.
  • همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند.
  • استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • رسیدن شارژ به صفر درصد باعث می‌شود که عمر باتری گوشی موبایل کاهش پیدا کند.

این گوشی از اندروید ۱۱ بعنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است و اندازه‌ی آن ۸.۳۰×۶۸×۱۵۴ ، و وزن آن ۱۶۹ گرم می‌باشد. لبه بالای گوشی میکروفون و جک 3.5 میلیمتری صدا قرار داره که وجودش تو گوشی پرچمدار نکته مثبتی به حساب میاد. لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده. از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه. استفاده از مطالب فروشگاه بازرگانی ایرانشهر فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

واحد تعمیرات دوربین عکاسی سونی

برای این که خریدی درست و به صرفه داشته باشید و نهایت بهره را از دستگاه خریداری شده ببرید، باید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی دستگاه مورد نظرتان داشته باشید. نمایندگی مجاز موبایل سونی ضمن ارائه مشاوره تخصصی فروش، شما را در تجربه خریدی به صرفه و آگاهانه یاری می کند. باتری سونی Xperia J ST26i – BA900 از نوع لیتیوم یون و قابل تعویض است یعنی کاربر می‌تواند باتری گوشی خود را به‌راحتی تعویض کند.

http://1gamer.ir

نقطه ثقل این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی به ویژه نمایندگی موبایل سونی قرار داده شده است. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل مجله خبری محصولات اپل را به شما معرفی می‌کنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه می‌دهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، می‌توانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید.

واحد تعمیرات DVDPlayer و Blu-ray سونی

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس های با جزئیات و کیفیت مناسبی میندازه و رنگ ها رو خوب و زنده درمیاره. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن. دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره. سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش. عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه.

Sony Xperia 10 III 6/128GB Mobile Phone

اگر شما هم از کاربران موبایل سونی هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی موبایل سونی بسپارید. این مرکز دارای تکنسین‌های متخصصی است که در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سونی تخصص ویژه‌ای دارند. با این وجود هر مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری که برای گوشی شما به وجود بیاید را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید. یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.