چگونه از تکنولوژی استفاده کنیم؟ 9to5mac Farsi

بنابراین، توسعه تکنولوژی به عنوان پیامدی از توسعه سایت 9to5mac علمی تصور میشد. شاید زمانی تصور میشد که هیچ شرکتی نمیتواند در بازار تلفن همراه مقابل نوکیا، الجی یا سونی بایستد و یا حتی سامسونگ را به چالش بکشد. در طی این 10 سال شرکت شیائومی خیلی زودتر از آنچه دیگران تصور داشتند، توانست خود را در بازارهای جهانی مطرح کند و حتی به رقابت با برندهای معتبری چون سامسونگ یا اپل بپردازد. در ۲۰۱۷ موفق شد جایگاه پنجمین تولیدکنندهی گوشیهای هوشمند را در جهان به خود اختصاص دهد. در سال 2021 شیائومی برای اولین بار موفق شد اپل را در بازار اروپا پشت سر بگذارد که این مسئله، کیفیت بالای محصولات این شرکت را تایید میکند. شیائومی کار خود را از سال 2010 آغاز کرد، در آن زمان شیائومی شرکت کوچکی بود که مدیران آن آرزوهای بزرگی در سر داشتند. کارگران میتوانند از این طریق به اطراف یک ماشین خراب و نقطهای از آن که مشکل دارد هدایت شوند تا آن را به با صرفهجویی در زمان و هزینه تعمیر کنند. ما به گوشی موبایل به چشم دفتر ثبت خاطرات نگاه میکنیم بنابراین زمان خرید گوشی موبایل فاکتورهای بسیاری را از جمله مهمترین آنها یعنی به قیمت گوشی توجه داریم.

این مدیریت آنچنان فراگیر است که همه ابعاد فناروی از جمله سیاستگذاری، برنامهریزی، انتقال و توسعه فناوری، تحقیق و توسعه، آموزش، گزینش و ارزشیابی را در برمیگیرد. مدیرعامل لندو از افزایش ۱۰ میلیون تومانی وام پرداختی و رسیدن آن به رقم ۳۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود:« ما سعی داریم در سال آینده رقم وام را تا ۵۰ میلیون تومان افزایش دهیم. این خبر برای طرفداران شیائومی خبر خوبی محسوب می شود چون بر خلاف دیگر برندها که تمایل دارند سود و قیمت های خود را افزایش دهند، شیائومی همچنان بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاکید دارد.

شیائومی مشخصات و طراحی بسیاری از محصولات خود را در بازارهای مختلف تغییر میدهد و همچنین بعضی محصولات را با نامی دیگر در مناطق متفاوت عرضه میکند. شاید شما شرکت هوآوی را به عنوان شرکتی بشناسید که از سال 2010 فعالیت خود را در زمینه تولید جدیدترین گوشی آغاز کرده است. با توجه به بهره بردن از چنین پردازندهای باید گفت که هوآوی Y5p بهخوبی از پس فعالیتهای روزمره و البته بازیهای نهچندان سنگین برمیآید. پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانوادهی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند بهعنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد. خانوادهی میت ۲۰، میت ۱۰، میت ایکس، پی ۳۰، پی ۲۰، نوا ۵، نوا ۵ تی، پی اسمارت ۲۰۱۹، وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ برخی محصولات شاخص دریافتکننده اندروید ۱۰ هستند. وجود دو سنسور با دقت 13 و 2 مگاپیکسل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کردهاند؛ همچنین دوربین سلفی در وای 7 پرایم 2019 به سنسور 16 مگاپیکسل مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد. امکان خرید و مقایسه گوشی های شیائومی در کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما میتوانید بسیاری از کنترلها را توسط مانیتور و میکروفون و اسپیکر هواوی تعبیه شده در این خودرو انجام دهید، از ساعت هوشمندتان به عنوان سوییچ برای باز کردن در و روشن کردن خودرو استفاده کنید و حتی از این طریق خانه یا دفتر کار هوشمندتان را هم تحت نظر داشته باشید.

در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که قیمت گوشی هواوی با وجود امکانات پیشرفته، پایینتر از سایر رقبای خود باشد. اکنون برخی فرودگاه ها، رستوران های زنجیره ای بزرگ، این شارژرها را در اختیار کاربران گذاشته و اجازه می دهند زمانی که کاربران در آن محل حضور دارند، به سادگی موبایل خود را نیز شارژ کنند. این کمپانی تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند دارد که بهطور عمده در کشورهای چین، هند، سنگاپور، استخدام شده اند و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی می باشد. در سال 2013 با رونمایی از اسند دبلیو 1 هواوی اولین گوشی غیراندرویدی خود را وارد بازار کرد.

P ،Mate ،Y و Nova معروفترین سریهای گوشیهای هواوی هستند. همچنین گوشیهای سری آنر ۳۰، وی ۳۰ و ۲۰ نیز میتوانند هم اکنون این سیستم عامل را اجرا کنند. شاید برای شما هم مثل من باور کردن این موضوع سخت باشد، اما تجربه نشان داده که گوشیهای شیائومی از نظر طول عمر باتری حتی از برند سامسونگ نیز بادوامتر هستند. مرور طراحی و ویژگیهای محصولات این شرکت نشان میدهد شیائومی دائما در حال بهروزرسانی ساختههای خود است تا بهترین گوشیها را با پایینترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. 1 ترابایت حافظه داخلی جهت خرید گوشی شیائومی عرضه شود. از فاکتورهایی که ما را به خرید گوشی شیائومی ترغیب میکند وجود چیپستهای کوالکام و مدیاتک، رابط کاربری MIUI که به عنوان مثال به شما امکان نصب دو اکانت واتساپ میدهد، صفحه نمایشگر با کیفیت، پردازنده قوی، حافظه داخلی خوب، دوربین عکاسی، باتری، سنسورها و قیمت مقرون به صرفه نسبت به مدل های مشابه دیگر برندها است. رابط کاربری گوشیهای این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد. یکی از مهمترین ویژگی موبایل های هوشمند امکان نصب اپلیکیشن های پیشرفته گرافیکی و پردازشی است اما در موبایل های نسل قبلی نرم افزارها از پیش توسط سازندگان نصب شده و قابلیت ارتقا دارند.

هر ۳ گوشی از نظر سخت افزاری فوق العاده قدرتمند هستند، اما مشکلات نرم افزاری هواوی از عالی بودن این گوشیها جلوگیری میکند. در این دوره با انواع نرم افزارها آشنا می شویم، اینکه چطور باید نرم افزارهایی که در تلفن همراه خود داریم را مدیریت کنیم و برده تکنولوژی نباشیم! هواوی خیلی سریع توانسته به یکی از بزرگترین فعالان در حوزه گوشیهای هوشمند تبدیل شود .این شرکت پرچمداران خود را تحت سری میت و P وارد بازار کرده است که جزو بهترین گوشی ها محسوب میشوند. اندازه ی صفحه نمایش گوشی هواوی در سال های ابتدایی بیشتر از 4.7 اینچ نبود و این می توانست تهدیدی جدی برای این برند مشهور قلمداد شود. وجود صفحه نمایش Amoled در کنار کیفیت QHD توانست کیفیت فوق العاده ای از یک گوشی هوشمند را به نمایش گذارد. اما شیائومی در کنار هواوی محصولاتی از سرزمین چین بودند که در حال حاضر در کنار سامسونگ و اپل، بازار دنیا را در دستان خود گرفتهاند.

یکی از چالشهای برند هواوی ارتباط با سرویس های گوگل بود که در پی تحریم آمریکا در سال ۲۰۱۹ برای این شرکت به وجود آمد. حالا در این میان اینکه آیا سازندگان برند شیائومی برای پیشنهاد و رسیدن به 60 درصد قیمت کمتر از چه استراتژی استفاده کردهاند، جای بحث و سوال دارد. از آن جایی که در ساخت این گوشیها از بهترین سختافزارها و نرمافزارهای روز دنیا استفاده میشود، میتوان گفت که جدیدترین مدلهای این گوشی موبایل نسبت به اجداد خود، از نظر کیفیت در مقام بالاتری قرار دارند. موفقیت کمنظیر در حوزهی موبایل، سرمایهی لازم برای حضور در میدانهای دیگر را در اختیار شیائومی قرار داد؛ بهگونهایکه اکنون این کمپانی، تجهیزات و لوازم جانبی مختلفی مانند کیف، عینک، چتر، کولهپشتی و فنجان را هم به بازار عرضه میکند که برخی از آنها هیچ ارتباطی با زمینهی فعالیتهای دیجیتال این شرکت ندارند. در سپتامبر ۲۰۱۳ گوشی می 3 (Mi 3) به بازار عرضه شد. محصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. قیمت گوشی های شیائومی به واسطه این ویژگی اصلا گران نمی شود.

4 حقیقت جالب و عجیب درباره شیائومی (xiaomi) که حتما نمی دانستید! بدینترتیب مانند ساخت داروی جدید، با راهاندازی مجدد میکروب او را وادار میکنند که کار مدنظر را انجام دهد. در نتیجهی این تحریم تمام شرکتهای آمریکایی از جمله گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. در واقع میتوان گوشی هواوی وای را با گوشی گلکسی A سامسونگ مقایسه کرد. یکی از تولیدات بسیار موفق این کمپانی redmi note 7 بود که در ژانویه سال 2019 میلادی معرفی شد و از آن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می کنند که امسال هم با معرفی نخستین گوشی(mi mix alpha) که نمایشگر آن تا پشت گوشی کشیده می شود گرد و خاکی به پا کرد و امروزه خانوادهٔ(redmi note 9) و(mi note10)جزو بهترین گوشی های این کمپانی هستند.شیائومی توانسته یک از بهترین گوشی های هوشمند را از نظر طراحی،اندروید،دوربین بسازد که کاربران زیادی را به خود جذب میکند. البته تعداد کمی از شرکتها خود را نماینده رسمی این برند معرفی کردهاند و در برابر گارانتی این محصولات پاسخگو هستند، اما مسلما تعداد آنها در مقایسه با نمایندگی سایر برندها کمتر است و این موضوع میتواند در مواقعی که گوشی مشکلات خاصی دارد یا به تعویض قطعات نیاز پیدا میکند، آزاردهنده باشد.

باید پرسید که چرا این مشکلات پدید آمده است؟ گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند که از بهترین سختافزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره میبرند. چه تعداد از آنها در مقایسه با محصولات مشابه، به نمایشگری با حاشیه کمتر مجهز شده است و از مشخصات سختافزاری قدرتمند استفاده میکند؟ در کل هواوی نوا وای 70 از از دوربین های خیلی خوبی استفاده کرده است. در کل توصیه میکنیم اگر از نظر بودجه با محدودیت روبرو هستید یا خیلی زود از یک گوشی خسته میشوید، روی خرید این گوشی بیشتر فکر کنید. بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومی جدیدترین ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. استفاده از معادل­های فارسی برای واژهها و اصطلاحات انگلیسی از خط­مشی­هایی است که اعضای هیئت تحریریه و همکاران مجله از ابتدا تاکنون برای پاس­داشت زبان فارسی دنبال کرده­اند. سؤال استراتژیک این است که توسعة کدام گروه از این تکنولوژیها برای ما اولویت دارد؟ کدام فروشگاه برای خرید گوشی هواوی با قیمت کمتر مناسب است؟ نرمافزار متن باز مورد علاقهتان کدام است؟ برنامه Play Store یا Google Play را باز کنید. گوشی Honor 20 View دارای یک Optimizer مخصوص است اما اگر به هر دلیلی از آن خوشتان نمی­ آید می­توانید از داخل Play store یکی دیگر دانلود و نصب کنید.

مواد خام از سراسر جهان وارد این کشور شده و به تولیدات جذاب تبدیل شده و دوباره در جهان بازتوزیع میشود. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشیهای شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشمنواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته میشود. شیائومی در سال 2011 اولین تلفن هوشمند خود را با سیستم عامل گوگل و فریمورک اختصاصی خود یعنی MIUI وارد بازار کرد. در این بین و با توجه به فراگیر شدن استاندارد شارژ القایی یا همان Qi، تولید کننده بزرگ لوازم خانگی به نام IKEA نیز میز و چراغ مطالعه ای را طراحی نموده که تکنولوژی شارژ بی سیم با استاندارد مورد بحث را در خود دارند و کاربر صرفا می تواند موبایل خود را بر روی آن قرار داده و شاهد شارژ شدن دستگاهش باشد. به گزارش کاماپرس، رویداد بزرگ شیائومی، امروز در چین برگزار میشود اما پیش از برگزاری، پوستر فاش شده از رویداد، اطلاعاتی را از گوشی شیائومی میکس فولد 2 در اختیار کاربران قرار میدهد. آیا امروز برای خرید گوشی مناسب است؟ شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد.

گوشی های سری Enjoy با هدف عرضه گوشی با قیمت مناسبتر در بازار چین به وجود آمدند و تنها تفاوت آن با (نسخه جهانی) گوشی های سری Y، نرمافزار چینی به کار گرفته شده در گوشی های سری اینجوی است. سری پوکو گاهی با یک دوربین رده بالا، تراشهی پرچمدار یا باتری فوقالعاده، خود را به خریداران معرفی میکند تا یک گوشی ارازان با برخی از امکانات پرچمدارها را به کاربران عرضه کند. حالا شیائومی یک شرکت بزرگ بین المللی با هزاران محصول هوشمند در حوزههای متفاوت است، از تلفن هوشمند گرفته تا تلویزیون و جاروبرقی و حتی خودکار، باتری و لامپ، همگی جزو خط تولید شیائومی هستند و این شرکت در هر حوزهای محصولات خوب و با کیفیتی را عرضه میکند. باتری 4400 میلیآمپر ساعتی این گوشی به صورت سیمی با سرعت شگفت انگیز 66 وات و به صورت بیسیم هم با سرعت 50 وات شارژ میشود؛ این درحالیست که پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو مکس حداکثر با توان 22 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت بیسیم شارژ میشود. سری شمارهگذاری شده، خود شامل چند نوع میشود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژنهای پرو و X آن هم روانهی بازار شدند.

به علاوه مدلهای سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. و کیفیت دوربین بالا به علاوه طراحی بروز تری نسبت به سری ردمی دارا میباشد. گوشیهای این سری، دستگاههایی ردهپایین با طراحی سنتی هستند که به باتریهایی با ظرفیت بالا مجهز شدهاند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. برای مثال شما در خرداد ۹۶می توانستید یک گوشی گلکسی 5 سامسونگ را به قیمت ۶۰۰ هزار تومان خریداری کنید اما در حال حاضر یک گوشی با همین ویژگی را بایدحدود ۵ میلیون خریداری کرد. برای بسیاری از افراد که به منظور خرید موبایل اقدام میکنند، قیمت مناسب گوشی های شیائومی وسوسه کننده است؛ اما، این قیمت مناسب باعث تردیدشان در کیفیت این گوشیها میشود و این سوال را در ذهنشان ایجاد میکند که گوشی شیائومی بخرند یا نخرند؟ در زندگی مدرن امروز گوشی موبایل یک وسیله ضروری است. در بازار امروز به راحتی میتوانید گوشی موبایل دست دوم اما سالم و بدون ایراد را به راحتی پیدا کرده و پس از بررسیهای لازم آن را خریداری نمایید. روز گذشته، سامسونگ از جدیدترین گوشی های تاشوی خود پرده برداری کرد؛ حالا طرفداران خرید گوشی شیائومی در انتظار رونمایی از میکس فولد 2 هستند که امروز رونمایی میشود و احتمالا با گوشی های سامسونگ رقابت کند.

کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روز قیمت گوشی را مشاهده کنید. امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. کفشهای برفی، سورتمههایی که توسط سگها کشیده میشد و قایقهای باریک (کانو)۳، بیشترین طریقهٔ حمل و نقل آنها بود که برای ردیابی و شکار ماهی، خرگوش و گوزن بکار میرفته است. مقصود آنها افزایش دایره شمول توسعه و متخصصان حرفه ای است تا که بتوانند حیطه وسیعتری از همکاریهای بالقوه را در درون فضای کسب و کار خود گسترش دهند. کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانهی بازار کرد. گوشی شیائومی هم منفجر شد! کشفها و اختراعهایی که انسانها انجام دادهاند زندگی انسانها را هم به صورت مثبت و هم به صورت منفیایی تحت شعاع خود قرار دادهاند.

آیا طبق گفتهی برخی، روشهای جدید بازاریابی و فروش، حذف تبلیغات و دست واسطهگران به آنها اجازه داده تا قیمتهای فروش را بشکنند یا برای رسیدن به این نرخ مناسب، کیفیت قطعات را نیز کاهش دادهاند؟ هواوی با گوشی Y9 Prime 2019 خود به صف کمپانیهایی پیوسته است که دوربین سلفی پاپ آپ را در گوشیهای خود قرار دادهاند. هواوی با تولید این گوشی تصمیم نداشت که تحسین همگان را به دست بیاورد، بلکه میخواست یک گوشی ساده و در عین حال، ارزشمند تولید کند که برای بسیاری از افراد کارآمد باشد. و در زمینه ی طراحی هم با وجو اینکه از مواد ارزان قیمت برای طراحی استفاده کرده است اما طراحی زیبا و خوبی دارد. دنیای تکنولوژی باعث به وجود آمدن فناوریهای زیاد و بسیار مفیدی در صنعت خودرو شد، اما جالب است بدانید که برخی از آنها چندان هم کارامد نیستند و اکثرا هرگز استفاده نمیشوند. وجود 4 گیگابایت حافظه رم در کنار این پردازنده سرعت گوشی را بالاتر برده است.

در این گوشی 64 گیگابایت حافظهی داخلی در نظر گرفته شده که میتوانید از یک کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت فضای ذخیرهسازی داشته باشید. اینکه با قیمت بسیار مناسبتری از قابلیتها و امکاناتی بهرهمند شوند که برندهایی چون سامسونگ و اپل به آنها ارائه میدهند. گوشیهای شیائومی به لطف بهرهمندی از تکنولوژی AMOLED رنگها و طرحها را به بهترین نحوه نمایش میدهند. در اینجا حتی مشتریانی که چندان به سخنها یا اطلاعیهها توجه نمیکنند، برای اینکه از شر یک کلید با وزنه سنگین و جاگیر در جیبشان رها شوند، کلیدها را قبل از خروج تحویل پذیرش میدهند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سریها و مدلهای مختلفی از دستگاهها را طراحی و تولید میکند. به هرحال کمبود قطعات سخت افزاری این گوشیها به دلیل تحریم نیز به کاهش طول عمر آنها دامن میزند و نمیتوان از این موضوع هم چشم پوشی کرد.