زاکربرگ – بررسی سن برنامه ها باید مسئولیت اپل باشد


مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، مجدداً عقیده خود را تکرار کرده است که تأیید سن برنامه باید به عهده اپل و گوگل باشد نه شرکت های رسانه های اجتماعی.

اظهارات او بخشی از شهادت آماده شده در مقابل کنگره است، زیرا او و سایر مدیران عامل رسانه های اجتماعی به دلیل انجام ندادن کافی برای محافظت از کاربران نوجوان برنامه های خود با انتقاد مواجه می شوند.

شرکت های رسانه های اجتماعی بارها به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه خود در محافظت از کاربران نوجوان در برابر اثرات مضر استفاده از برنامه هایشان مورد انتقاد قرار گرفته اند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مطالعات متعدد استفاده بیش از حد از تلفن های هوشمند به طور کلی – و برنامه های رسانه های اجتماعی به طور خاص – را با اشکال مختلف آسیب مرتبط دانسته اند. این شامل افزایش خطر آسیب به خود و خودکشی است.

همانطور که دیروز گزارش دادیم، مدیران عامل TikTok، Snap، Discord و

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هر پنج رهبر اقدامات حفاظتی را که انجام داده‌اند را تشریح کنند، اما بسیاری معتقدند که ابزارهای موجود به اندازه کافی پیش نمی‌روند. به طور خاص، نگرانی‌ها در مورد محتوایی که از طریق الگوریتم‌ها و تبلیغات به نوجوانان ارائه می‌شود، باقی می‌ماند.

متا چند ماه پیش استدلال کرد که مسئولیت باید به اپ استور و والدین منتقل شود.

آنتیگون دیویس، رئیس امنیت جهانی در متا می‌نویسد: «با این راه‌حل، وقتی نوجوانی می‌خواهد برنامه‌ای را دانلود کند، فروشگاه‌های اپلیکیشن باید به والدین خود اطلاع دهند، درست مانند زمانی که والدین در صورت تلاش برای خرید، به والدین اطلاع می‌دهند.» . “والدین می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند دانلود را تایید کنند.”

فایننشال تایمز گزارش می دهد که شهادت زاکربرگ در کنگره این درخواست را تکرار می کند.

در شهادت آماده شده، زاکربرگ متا از قانونگذاران خواست تا مقرراتی وضع کنند که فروشگاه های اپلیکیشن اپل و گوگل را ملزم می کند سن کاربران جوان را تایید کنند. […]

زاکربرگ گفت: «ما همچنین از ایجاد استانداردهای صنعتی در زمینه محتوای مناسب سن و محدود کردن سیگنال‌های تبلیغاتی با هدف نوجوانان بر اساس سن و مکان آنها و نه رفتار آنها حمایت می‌کنیم.» وی افزود که شرکت «آماده همکاری با هر عضو این کمیته است.» ” که می‌خواهد در مورد قوانین در این زمینه‌ها بحث کند.»

شهادت امروز از ساعت 10 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و می توانید پخش زنده را از اینجا تماشا کنید.

عکس از کلی سیکما در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی