قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۳ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

ایفون 14 مکس که نام آن ممکن است ایفون 14 پلاس باشد نسخه پایه‌ای ایفون‌های جدید با نمایشگر بزرگ‌تر است. به نوعی سری ایفون‌ 14 چهار گوشی به نام‌های ایفون 14، ایفون 14 پرو، ایفون 14 مکس و آيفون 14 پرو مکس را شامل خواهد شد که دو مدل 14 پرو و 14 نمایشگرهایی 6.1 خواهند داشت و دو مدل 14 مکس و 14 پرو مکس به پنل‌های 6.7 اینچی مجهز می‌شوند. این سنت حال با سری iPhone 14 تغییر کرده و مدل‌های غیر پروی این سری مانند نسل قبل از تراشه A15 Bionic بهره می‌برند. در کنار این تراشه از 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X استفاده شده که از نظر فناوری از مدل‌ها پرو عقب‌تر است. اپل گوشی iPhone 14 را با 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شب گذشته اپل در جریان رویداد Far Out خود، از سری گوشی های آیفون 14 رونمایی کرد.

ربات انسان نمای اپتیموس تسلا معرفی شد

این ارتباط با قطعات و نرم‌افزار اختصاصی اپل مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد ماهواره‌های موجود را پیدا نمایند و به آن‌ها متصل شوند. این قابلیت به الگوریتم فشرده سازی جدیدی مجهز شده تا ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره بسیار سریع‌تر انجام شوند. هر چه زمان می گذرد، حدس و گمان ها درباره گوشی های جدید اپل شکل معتبرتری به خود می گیرند اما با این حال بهترین کار صبر برای معرفی آیفون 14 و بررسی اطلاعات رسمی این گوشی است.

همچنین طبق گفته­ ها قیمت آیفون 14 مکس 899 دلار است و نسخه ­های پرو این گوشی نیز با افزایش قیمت مواجه خواهند بود؛ به طوری که برای خرید آیفون 14 پرو باید 1099 دلار و برای مدل آیفون 14 پرو مکس 1199 دلار باید هزینه کنید. طبق شایعات منتشر شده باید منتظر تغییرات زیادی در بخش نمایشگر آيفون 14 باشیم. طبق گزارشات، نسل جدید گوشی هوشمند اپل در چهار مدل 14 (معمولی)، پرو، پرو مکس و پلاس عرضه می‌شود. در اینصورت نسخه معمولی و پرو دارای نمایشگری با اندازه 6.1 اینچ، و 14 پلاس و پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه خواهند شد.

  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.
  • البته آیفون 14 پرو مکس کار سختی در مقابل رقبا دارد و پس از عرضه این سری باید دید آیا اپل مثل همیشه می‌تواند کاربران خود را راضی نگه دارد یا در این زمینه شکست خواهد خورد؟ با ما در فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید.
  • جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت آیفون‌ و سایر محصولات جدید اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.
  • هرچند برخی خبرگزاری‌ها هم پیش‌بینی کرده بودند که بعیدست قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس با نسل قبل تفاوت چشمگیری داشته باشد و انتظار می‌رفت که کارشناسان اپل سعی کنند تا قیمت‌ها را فعلاً در همین رنج نگه دارند.
  • ستاره دوربین‌های سه گانه این مدل لنز 48 مگاپیکسلی است که با امکانات متنوع و جذابی که برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد، دست شما را برای عکاسی باز می‌گذارد.

این دستگاه ممکن است تا با ظاهر قدیمی و LCD همراه باشد اما به هر حال مشخص است که از شبکه 5G پشتیبانی می کند. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از ما‌ه‌ها انتظار و پیش بینی ها از سوی هواداران، سرانجام اپل شب گذشته در رویداد ۷ سپتامبر از خانواده iPhone 14 رونمایی کرد. اخه میدونید یه مشت ادم نفهم و بیشعورانقدر تو این مملکت زیاده هرچقدر قیمت این گوشی باشه میدن از جمله پول خرها مگه نه. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. در فیلم برداری هم قابلیت جدیدی تحت عنوان « اکشن مود » اضافه شده تا بدین ترتیب لرزش شدید ویدیوها را هم خنثی کند .

آیفون ۱۴ پرو مکس اپل – ۲۵۶ گیگ

برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید 9to5mac پرو مکس را در بلاگ ای تی سیتی مطالعه کنید. با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد. آيفون 14 می‌تواند با نمایشگر بدون بریدگی عرضه شود و بسیاری از کاربران امیدوارند که این شایعه حقیقت داشته باشد. اما بهتر است دوربین جلو در جای اصلی خود قرار داشته باشد تا تاثیری بر عملکرد تصویر برداری و یا Face ID نداشته باشد.