اپل دعوای اسرار تجاری را با استارتاپ چیپ Rivos حل و فصل می کند

[ad_1]

دو سال پس از شکایت از این شرکت به دلیل سرقت اسرار تجاری، اپل تصمیم گرفته است تا با استارت‌آپ تراشه Rivos توافق کند. بر اساس پرونده ای که روز جمعه منتشر شد، ریووس و اپل به قاضی اطلاع دادند که قصد دارند تا 15 مارس توافق را نهایی کنند.

اپل در ماه مه 2022 از این استارتاپ در «حالت مخفی کاری» شکایت کرد و ریووس را متهم کرد که مهندسان شکار غیرقانونی با دسترسی به اطلاعات مخفی شرکت. شکایت اپل ادعا کرد که کارمندان سابق به درخواست ریووس اطلاعات محرمانه را به عنوان بخشی از فرآیند استخدام سرقت کرده اند.

اپل در این شکایت می‌گوید: «از ژوئن 2021، ریووس کمپین هماهنگی را برای هدف قرار دادن کارمندان اپل با دسترسی به اطلاعات اختصاصی اپل و اسرار تجاری درباره طراحی‌های SoC اپل آغاز کرد. به گفته اپل، مهندسان «گیگابایت مشخصات حساس سیستم روی تراشه و فایل‌های طراحی» را سرقت کردند.

ریووس سپس با طرح شکایت خود علیه اپل در سپتامبر 2023 به مقابله پرداخت و آن را متهم به استفاده از ارعاب و تاکتیک های دیگر برای منصرف کردن مهندسانش از خروج کرد.

در فایلی که توسط بلومبرگ روز جمعه، اپل و ریووس گفتند که قصد دارند این شکایت را حل و فصل کنند و اکنون در حال کار برای نهایی کردن توافق خود هستند:

با توجه به تشکیل پرونده در دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا، “توافق نامه اصلاح اطلاعات محرمانه اپل را بر اساس بررسی پزشکی قانونی سیستم های Rivos و سایر فعالیت ها فراهم می کند.” طرفین در حال حاضر روی این روند کار می کنند.

در آوریل 2023، اپل بی سر و صدا شکایت علیه جرارد ویلیامز III، مدیر اجرایی سابق، را که کلید توسعه تراشه های سری A اپل سیلیکون با کارایی بالا توصیف شده بود، پس گرفت و آقای ویلیامز در سال 2019 اپل را ترک کرد تا یک سرور نوویا راه اندازی کند. چیپ هایی که در سال 2021 توسط کوالکام خریداری شد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی