گوشیهای ارزان هواوی در ایران/ تحریم هواوی به کجا رسید؟ 9to5mac Farsi

بنابراین قیمت روز گوشی مراحل طولانی را طی میکند تا به عددی برسد که شما در نهایت در بازار موبایل میبیند. از آنجا که کشورهای در حال توسعه دارای منابع مالی محدود و فاقد نیروی انسانی متخصص به حد کافی هستند، بنابراین اولویتهای تخصیص باید به بخشهایی از اقتصاد داده شود که دارای بالاترین بهرهوری در توسعه هستند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به محصولات جانبی آیفون خصوصا لوازم جانبی فانتزی اپل علاقه دارید، حتما از فروشگاه های مطمئن و معتبر خرید نمایید. برند شیائومی از رابط کاربری miui که یکی از بهترین ها در دنیا است بهره می برد و مهم ترین ویژگی آن قابلیت شخصی سازی موبایل است.به علاوه شما می توانید برای برنامه هایی مانند واتس اپ و فیسبوک از دو اکانت به صورت همزمان استفاده کنید. می توانید با خیال راحت به آنها اعتماد کرده و هر گونه مشکلی که برای دستگاه شما پیش می آید را به آنها اطلاع دهید و آنها در اسرع وقت برای شما این کارها را انجام می دهند. در صورتی که مایل باشید میتوانید قطعه مورد نظر خود را تعمیر یا تعویض کنید و در این صورت افرادی که مشغول به کار در شرکت ما هستند دست به کار می شوند و تعمیر آیفون x شما را انجام می دهند سپس بعد از انجام تمام این کارها اگر باز هم مشکلی بود با شما در میان می گذارند در غیر این صورت دوباره به وسیله پست یا پیک دستگاه برای شما ارسال می شود و هزینه به صورت کارت به کارت و آنلاین از شما گرفته می شود و همچنین پس از مدتی بعد از انجام این اعمال دوباره می توانید تغییرات دستگاه خود را به آنها گزارش دهید در صورتی که مشکل قبلی هنوز به طور کامل رفع نگردیده باشد آنها به صورت کاملاً رایگان دستگاه شما را از نو تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات را انجام میدهند.

بعنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra دارای گواهینامه IP68 میباشد که به معنی ضد آب بودن کامل گوشی میباشد و تلفن می تواند به مدت 30 دقیقه در ارتفاع 6 متر زیر آب باقی بماند . فروشگاه بهگو نمایندگی لوازم جانبی موبایل برند های اصلی اماده فروش و ارسال جدیدترین محصولات لوازم جانبی انواع گوشی های هوشمند و تبلت به سراسر ایران میباشد . تعمیر آیفون x ؛ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید یک گجت یا وسیله الکترونیکی بخرید اما نمی دانید که چه برندی را انتخاب کنید و بین چند برند شک دارید به شما توصیه می کنیم که چند مسئله را در نظر داشته باشید اول کیفیت خود محصول و سپس وجود نمایندگی یا خدمات پس از فروش خوب و مناسب در مورد آن وسیله می باشد.در مورد کیفیت محصولات اپل می دانید که این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریباً هیچ برندی نمی تواند محصول با کیفیت و دقت و ظرافت محصولات اپل تولید کند اما مساله مهم در مورد هموطنان عزیزمان در داخل کشور عزیزمان ایران این است که با توجه به تحریم های آمریکا شرکت اپل در ایران تحریم شده است و شما نمی توانید محصولات این کشور را با ضمانت و خدمات پس از فروش اصلی شرکت اپل در ایران خریداری کنید شاید در این موضوع دچار تردید شوید اما ما به شما می گوییم که انقدر کیفیت محصولات اپل بالا هست که شما نیازی به خدمات اصلی و گارانتی شرکت خود اپل نداشته باشید.

در همین راستا کارشناسان مهمترین روندهای تکنولوژی در سال میلادی جدید را بررسی سایت 9to5mac و معرفی کردهاند. هواوی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲، به بزرگترین شرکت ارائهکننده سرویسهای ارتباطی در جهان تبدیل شد.این شرکت در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی۳ دوربینه دنیا را با نام p20 pro به بازار جهان معرفی کرد. بنابراین اکنون این کمپانی تلاش میکند حداقل لقب نخستین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را به نام خودش بزند، اما در این راه تنها نیست و گفته میشود شیائومی هم به دنبال عرضه یک پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. بنابراین غیر فعالسازی سریع Face ID را به عنوان یکی دیگر از جالب ترین ترفند های آیفون ایکس اپل به خاطر داشته باشید. طراحی گوشی ایفون ایکس بی شک یکی از بهترین طراحی های شرکت بزرگ اپل می باشد . ایفون دارای بدنهای فلزی و زیبایی بود که لوگوی اپل در پنل پشتی به چشم میخورد. چنانچه این اتفاق برای گوشی اچ تی سی شما افتاده است، نگران نباشید، ما با ارائه بهترین باتری گوشی موبایل اچ تی سی برای هر مدل گوشی این برند، لذت استفاده بلند مدت از گوشی را به شما باز خواهیم گرداند. مهم ترین نکته در هنگام خرید گوشی آیفون دست دوم، توجه به میزان یا درصد سلامت باتری گوشی است، این میزان درصد هر چقدر بالاتر باشد نشان دهنده سلامت بهتر باتری گوشی و یا به تعبیری کم کارکرد بودن گوشی است، البته در بازار گوشی دست دوم قطعا با مدل های بسیار قدیمی از آیفون روبرو خواهید شد که درصد سلامت باتری آن ها بالاتر از 95 درصد یا حتی در مواقعی 100 درصد است، که این موضوع نمایان گر تعویضی بودن باتری گوشی است.

همچنین ممکن است از نظر کیفیت استفاده از موبایل خود نیز با کمبودهایی روبرو باشید. دوربین ها و لنز های به کار گرفته شده در مدل ها و بنردهای مختلف گوشی های موبایل، از نظر ساختاری تفاوت هایی با یکدیگر دارد. گوشی های پرچم دار همینطور که از اسمشان معلوم است یک سر و گردن از مابقی سری ها بالاتر هستند، پیشرفته بودن این مدل ها و البته سطح تکنولوژی مورد استفاده در آنها این مدل ها را نسبت به مابقی متمایز می سازه، پس طبیعی است که از نظر قیمت، در سطح بالاتری قرار بگیرند. از این رو فروش این محصولات در فروشگاه موبایل سلام برای کسب سود آنچنانی تعریف نشده و تنها برای تامین این قطعات و بالا بردن سطح کیفیت خدمات تعمیرات موبایل آیفون این امر صورت می پذیرد. این صفحه در اینستاگرام با دریافت میانگین ۴۳۳ لایک و ۸ کامنت، نرخ مشارکت ۰٫۳۲ را کسب نموده است. دوربین این گوشی امتیاز ۱۰۱ را از سایت Dxo Mark کسب کرده است. یکی از شاهکارهای طنزِ جمعی در عصر اینترنت، مربوط میشود به ۶ هزار و ۶۹ نظری که در سایت آمازون برای محصولی به نام موزخُردکنِ هاتزلر ۵۷۱ نوشته شده و هنوز هم دارد به تعدادشان اضافه میشود.

برای خرید دوربین پشت اپل آیفون X می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. البته این دست از عزیزان علاوه بر خرید دوربین پشت اپل آیفون X می توانند موبایل مشتریان خود را برای تعمیر به موبایل سلام سپرده و از این طریق نیز برای خود درآمد زایی داشته باشند. علاوه بر کاربران شخصی، تعمیرکاران سایر مراکز نیز می توانند برای تامین قطعات مشتریان خود از این قطعات استفاده نمایند. خدمات پس از فروش در این مرکز به دو شکل به شما مشتریان عزیز ارائه می شود سرویس اول برای مشتریان تهرانی است که می تواند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات این شرکت بهره ببرند حالت دوم برای مشتریانی که در تهران زندگی نمیکنند یا وقت کافی برای سرویس دادن به گوشی خود ندارند این مشتریان می توانند از خدمات غیر حضوری این مرکز استفاده کنند خدمات غیر حضوری به این صورت است که شما ابتدا برای تعمیر آیفون ایکس گوشی خود را با پست یا پیک به آدرس شرکت ما ارسال می کنید و بعد از طی مدت زمان آنها با بررسی های انجام شده بر روی گوشی شما به شما می گویند که ایراد گجت شما دقیقا چیست و چگونه رفع می شود برای مثال اگر یک مشکل باتری برای آیفون x شما پیش آمده باشد کارشناسان مربوطه به شما می گویند که باتری دستگاه شما نیاز به تعویض دارد یا تعمیر و قبل از اینکه هر گونه تعمیری روی موبایل شما انجام دهند شما را در جریان قرار می دهند سپس خودشان برآورد هزینه کرده و هزینه را به شما اعلام می کند.

در ادامه قیمت iPhone X در کشور های مختلف دنیا باید گفت به علاوه در ژاپن و کانادا برای تهیه مدل ۶۴ گیگابایتی، باید به ترتیب ۲۰ و ۸۰ دلار بیشتر از قیمت پایه هزینه کنند. کیفیت بالای این دوربین ها در سال های اخیر باعث شده تا حتی کاربران حرفه ای و فیلم برداران نیز بتوانند از امکانات آن برای کاربردهای مورد نیاز خود استفاده کنند. هرچند آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که افرادی وجود دارند که می خواهند فرآیندهای چابکی سریعی داشته باشند، اما بیشتر از آنکه بتوانند سود کنند لطمه میبینند. در حال حاضر هم اچ تی سی محصولاتی را به بازار عرضه میکند، اما این محصولات صرفا به اچ تی سی کمک می کنند تا در این بازار بماند. صفحه نمایش این گوشی برخلاف محصولاتی مانند گلکسی فولد، به سمت خارج تا میشود و در نتیجه کل نمایشگر همواره قابل مشاهده است. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده میشوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث میشود که این شرکت بتواند گوشیهایش را با قیمتهای بسیار پایینی وارد بازار کند. یکی از نشانه های تشخیص، این است که سایت مورد نظر شما باید مجوز خرید اینترنتی امن داشته باشد.

قابلیت چند لمسی تکنولوژی بکار رفته ای می باشد که در گوشی های هوشمند امروزی بکار رفته است و این قابلیت را به کاربری که در حال استفاده از گوشی است بتواند هم زمان در چند نقطه و جای گوشی به صورت لمسی با صفحه نمایش ارتباط برقرار کند و صفحه نمایش میتواند با هر لمسی که کاربر انجام میدهد واکنش نشان دهد . این موارد همه نشان از قابلیت های بالای دوربین پشت اپل آیفون X می باشد. در ابتدا گوشی های هوشمندی وجود نداشتند و همه گوشیهای موبایل براساس یک هدف کار میکردند و آن هم امکان زنگ زدن و مکالمه صوتی بود. همه برنامهها را بسته و یکبار گوشی را خاموش و روشن کنید.

یکی دیگر از ویژگی های صفحه نمایش ایفون X قابلیت چند لمسی ان می باشد حالا شاید از خود بپرسید قابلیت چند لمسی چیست ؟ این قطعه در تعمیرات موبایل ایفون نیز اهمیت بسیاری زیادی دارد. موبایل سلام به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون با ارائه خدمات نوین در این زمینه، تامین کننده قطعات اورجینال این اسمارت فون ها نیز می باشد. خیلی از برندهای مشهور و معروف هیچ نمایندگی رسمی در ایران نداشته و از این رو مسیر ورود قطعات بی کیفیت و متفرقه به بازار ایران کاملا باز شده است. محصولات اپل بسیار متنوع می باشند و طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی را شامل می شود طراحی خاص و منحصر به فرد این محصولات باعث می شود که اکثر مردم تمایل به خرید محصولات اپل داشته باشند و یک الزام محسوب می شود.در صورت نبودن نمایندگی شما مشتریان عزیز دچار دردسرهای عدیده ای می شوید برای مثال در صورتی که گوشی شما دچار ضربه شود و ال سی دی و تاچ آن خراب شود نیاز دارید تا قطعات با کیفیت بالا و اورجینال و اصلی را از نمایندگی های معتبر برند خود یعنی شرکت اپل خریداری کرده و از خدمات پس از فروش شامل تعمیر و تعویض قطعات بهره مند شوید در کشور ایران با توجه به تحریم ها نمایندگی وجود ندارد اما یکسری شرکت واسطه وجود دارد که برای شما خدمات بسیار عالی ارائه می دهند.

این کمپانی بزرگ کرهای همواره در زمینه نوآوری پیشرو بوده است تا جاییکه در سال 2019 تصمیم گرفت اولین گوشی هوشمند دنیا با با صفحه نمایش تاشو را به بازار عرضه کند. این سری با سه زیر مجموعه به نام Pro، Ultra و Lite قابل انتخاب می باشند. سری Mi 11 شامل پسوند Pro ، Ultra ،Lite و T هستند که هر کدام امکاناتی را ارائه می دهند. دیگر تعمیرات شامل تعمیرات نرم افزاری تعمیر بلندگو تعمیر اسپیکر و غیره می باشد که برخی از این تعمیرات با توجه به ضمانت نامه شرکت می باشد. این سری در سال 2019 معرفی شده و آخرین مدلهای آن که در سال 2021 عرضه شده اند شامل Galaxy M62 و Galaxy M52 است . دلیل آن استفاده از بهروزترین فناوریها در این دو سری از گوشی های هواوی است. هواوی به دلیل تحریمها، در کنار از دست دادن امکان تولید تراشههای پیشرفته، برای استفاده از تراشههای شرکتهای دیگر هم با محدودیتهای زیادی روبهرو شده و به عنوان مثال نمیتواند از تراشههای تکنولوژی ۵G در گوشیهای خود استفاده کند.

یکی از مهم ترین سوال ها در بازار ایران را باید در چند سال اخیر به این موضوع اختصاص داد که گوشی هواوی نخریم؟ مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. گوشی های سری Enjoy با هدف عرضه گوشی با قیمت مناسبتر در بازار چین به وجود آمدند و تنها تفاوت آن با (نسخه جهانی) گوشی های سری Y، نرمافزار چینی به کار گرفته شده در گوشی های سری اینجوی است. در این باتری، الکترولیت مایع جای خود را به الکترولیت جامد میدهد و هدف غایی، ساخت باتریهایی با تراکم انرژی بیشتر است. صفحه نمایش بزرگ آن با وجود LCD بودن، کیفیت بسیار خوبی داشته و خروجی آن کاملاً راضی کننده است. اطلاع از کیفیت دوربین آیفون x باعث می شود تا کاربران با اطلاعات لازم زمینه ساز استفاده بهینه از این دستگاه باشند.

سری S و سری Note گوشی های سامسونگ بالارده محسوب می شوند که امکانات شگفتانگیزی و البته قیمت بالاتری دارند. قیمت گوشیهای سامسونگ که از سری M باشد، مناسب تر از بقیه مدلها است. کارایی تمام گوشیهای هوشمند لمسی امروزی، به عملکرد تاچ گوشی وابسته است، اگر تاچ گوشی عملکرد درستی نداشته باشد، حتی گرفتن یک تماس ساده با آن دشوار خواهد بود. تعمیر آیفون x شامل تعویض ال سی دی، تعمیر ال سی دی، تعویض و تعمیر تاچ و تعویض باتری و تعمیرات سخت افزار می باشد. صحبت از باتری شد، بدیهی است که همهی ما دوست داریم شارژ گوشیمان دیر به دیر تمام شود و کمتر به شارژ مجدد نیاز پیدا کنیم. تکنولوژی یا استاندارد وات آپ به این شکل کار می کند که از طریق فرستادن سیگنال های رادیویی می تواند قدرتی تا نهایتا ۱۰ وات را به گجت هوشمند شما منتقل سازد؛ قدرتی که برای شارژ کردن تمام گجت های الکتریکی، مانند اسمارت فون و ابزارهای پوشیدنی کافیست. برای شما بیان کردیم ، برای اینکه مشخص شود یک گوشی ضد آب است ، باید به درجه IP آن گوشی توجه کنیم . آیا گوشی آیفون ایکس ضد آب است ؟ تا انتهای مقاله آیا آیفون X ضد آب است ؟

عدد اول مقاومت دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار را نشان می دهد و عدد دوم میزان مقاومت دستگاه در برابر آب را نمایش می دهد . اگرچه این طرح موجب تضعیف حداکثری وزارت ارتباطات در مدیریت فضای مجازی کشور میشود، اما وزیر جدید مخالفت چندانی در برابر این طرح از خود نشان نداده است و حتی در برخی گفتههای خود، موافقت تلویحی خود را نیز با اجرای طرح اعلام کرده است. در بخش چیپست نیز شاهد حضور تراشه جدید A12 در قلب تپنده این گوشی(IPHONE XS) هستیم که در آن پردازنده­ای شش هسته ای و قدرتمند قرار گرفته تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت­ های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گذشته از تغییر مدیریت وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از مهمترین نهادهای مدیریت فضای مجازی کشور، در فاصله این جابهجایی نیز اتفاقات قابل توجهی رخ داد.

به همنی دلیل شما در محیط های پر نور به راحتی می توانید به به محتواهای روی نمایشگر به راحتی دسترسی داشته باشید. در این صفحه از سایت رایااستور می توانید قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس، قیمت گوشی آیفون 13، قیمت گوشی آیفون 13 پرو، قیمت گوشی آیفون 12 پرو مکس، قیمت گوشی آیفون 12 پرو تا قیمت گوشی iPhone 6، 7، 8 و… با رایااستور همراه باشید . شما می توانید برای تعمیر آیفون x خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین برای گذاشتن مموری کارت نیز باید از این اسلات استفاده کنید که می توانید مموری کارتی حداکثر به اندازه ۵۱۲ گیگابایت در آن جایگذاری کنید.

قیمت قطعات موبایل بسته به کیفیت آنها متفاوت است. دوربین های ارائه شده در فروشگاه موبایل سلام از روی گوشی باز شده اند و دقیقا همان کیفیت دوربین اصلی موبایل شما را دارند. همچنین شرکت های واسطه هستند که محصولات اپل را با گارانتی خود عرضه میکنند هر چند شما باید در قبال گارانتی این شرکت ها مبلغی علاوه بر مبلغ خود وسیله الکترونیکی پرداخت کنید که این در مورد گوشی های آیفون چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و در مورد آی واچ ۱۰۰ هزار تومان در مجموع چیزی حدود ۴۰۰ هزار تومان است. همچنین با درج تجربیات خود در بخش نظرات، ما و کاربران سایت را از تجربیات خود بهرهمند سازید. در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، «یو چن دونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ موفق به کسب سودی معادل ۲۵۵٫۸ میلیارد یوآن (۳۶٫۷ میلیارد دلار) شده و با فروش ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیدهاست. همچنین به دلیل سقوط ارزش واحد پوند، خریداران انگلیسی باید هزینه ای معادل ۱۳۲۲ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۵۲۱ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی بپردازند.

باتری بکار رفته در ایفون ایکس 2716 میلی امپر در ساعت می باشد .ایفون ایکس با شارژری که در کارتن و جعبه خود دارد میتواند در 30 دقیقه 21 درصد شارژ را پر کند که نسبت به نسل قبلی خود ارتقا داشته است . صفحه نمایش گوشی ایفون X لمسی خازنی Super AMOLED می باشد , با 16 میلیون رنگ بهینه سازی شده است . یک ویژگی دیگری که در ایفون ایکس بکار رفته ویژگی TRUE TONE می باشد که به طور خودکار باعث میشود که رنگ سفید موجود در صفحه نمایش مطابق با نور محیط تنظیم بشود . این اسمارت فون به عنوان یکی از بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی، دارای طراحی جذاب بوده و با بدنه پلی کربنات در دو رنگ متنوع طراحی و عرضه شده است. یکی از ترفندهای کاملا اشتباهی که کاربران برای تعمیرات گوشی اپل و تعویض دوربین خراب آیفون ایکس در پیش می گیرند، استفاده از قطعات کپی شده و فیک است. موبایل سلام با ارائه خدمات تعمیرات موبایل اپل با نرخ مصوب اتحادیه و با اعلام هزینه ها به صورت آنلاین و اینتنتی بهترین شرایط را برای بهینه سازی هزینه تعمیرات گوشی آیفون برای کاربران فراهم آورده است. در ادامه با مروری بر قیمت iPhone X در کشور های مختلف دنیا همراه نت نوشت باشید.