این آداپتور بی سیم CarPlay آیفون در واقع کار می کند

جدای از تأخیر، مشکل دیگری وجود دارد که هنگام استفاده از آداپتور با آن مواجه شدم.

بازی ماشین سیمی

کامل! خب تقریبا با توجه به تجربه‌ام در رانندگی با CarPlay استاندارد و بی‌سیم، می‌دانم که هنگام استفاده از کنترل‌های فرمان برای رد شدن از مسیر، انتظار تاخیر دارم.

اگر کابل لایتنینگ را وصل کنید، CarPlay استاندارد کار را به عهده می گیرد

آیا آداپتورهای بی سیم CarPlay واقعاً کار می کنند؟ من چند سال پیش دو ماشین خریدم. هوندا سیویک با اپل کارپلی سیمی عرضه می شود. هوندا HR-V یک سیستم سرگرمی اولیه داشت که من آن را به یک واحد آلپاین با CarPlay بی‌سیم ارتقا دادم. من واقعاً Wireless CarPlay را در سیویک می‌خواستم، اما تعویض سیستم سرگرمی آن بسیار مخرب بود. اکنون راه حلی برای تبدیل CarPlay استاندارد به CarPlay بی سیم وجود دارد…

سازگاری آداپتور

تنظیم آداپتور دشوارتر از جفت شدن با Wireless CarPlay نیست. آداپتور را به پورت USB ماشین خود که CarPlay سیمی را تغذیه می کند وصل کنید، سپس آیفون خود را از طریق بلوتوث از برنامه تنظیمات به آداپتور متصل کنید.

وقتی آداپتور رسید فقط برای بررسی جفت بودن آن امتحان کنید. چند روز بعد یک لحظه غافلگیر کننده و لذت کامل داشتم. بدون اینکه به آداپتور فکر کنم، در حالی که آیفون در جیبم بود، یک رانندگی کوتاه در شهر طی کردم و CarPlay به طور خودکار روی صفحه نمایش من ظاهر شد.

انتظار کمی تاخیر داشته باشید

نکته مهم این است که کنترل های فرمان برای صدا، پرش آهنگ و ورودی صدا در واقع کار می کنند.

تعداد انگشت شماری آداپتور وجود دارند که ادعا می کنند CarPlay را با قیمت حدود 100 دلار به CarPlay بی سیم تبدیل می کنند. با این حال، سازگاری با خودروها و مدل‌های خاص، بخش دشواری است. اولین سفارش من از آداپتور CarPlay بی سیم سال گذشته توسط تامین کننده به دلیل مشکلات سازگاری لغو شد. یکی از دوستان تجربه مثبتی با آداپتوری داشت که در سال 2016 Chevy Volt خود امتحان کرده بود، بنابراین من اخیراً شانس دیگری را برای امتحان کردن یکی از آنها انتخاب کردم.

CarPlay استاندارد در ماشین من جعبه‌هایی را در اطراف محتوای روی صفحه نمایش نمی‌دهد، مانند ماشین‌هایی که دارای کنترل‌های فیزیکی برای انتخاب محتوا بدون ورودی لمسی هستند. CarPlay بی سیم با استفاده از آداپتور این جعبه ها را در اطراف دکمه ها نشان می دهد، اما من اهمیتی نمی دهم.

آداپتور بی سیم CarPlay

من از آداپتور CarLink برای هوندا سیویک 2017 استفاده کردم. توقعات من واقعا پایین بود. من انتظار نداشتم این کار موثر باشد، اما ارزش هزینه آزمایش را داشت. معلوم می شود که محصول تقریباً کامل است!

CarPlay بی سیم

نصب آسان

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

در ضمن، من از آداپتور CarLink بسیار راضی هستم. اگر از قبل CarPlay دارید اما می‌خواهید بی‌سیم باشد، توصیه می‌کنم این آداپتور یا مشابه آن را امتحان کنید.

مزیت این است که آداپتور به روز رسانی سیستم عامل را دریافت می کند! ممکن است یکی در حال حاضر موجود باشد، اما حوصله اجرای آن را در حین نصب نداشتم. اگر هر یک از مشکلات را برطرف کرد، قطعه را به روز می کنم.

CarPlay بی سیم در حال استفاده است

قیمت می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از خرید هد یونیت بی سیم CarPlay و پرداخت هزینه نصب باشد. این آداپتور در حال حاضر با قیمت حدود 55 دلار با کد کوپن از آمازون ارسال می شود.

CarPlay سیمی در مقابل CarPlay بی سیم با استفاده از آداپتور