اتحادیه اروپا ناظر است و آماده “اقدام قوی” است


بحث های زیادی در مورد تغییرات پیشنهادی اپل در اپ استور و اینکه آیا این تغییرات رگولاتورهای ضد انحصار را راضی می کند یا خیر، وجود داشته است.

اتحادیه اروپا هنوز خود را متعهد نکرده است، اما گفته است که آنها را از نزدیک بررسی خواهد کرد و در صورت لزوم از “اقدام قوی” دریغ نخواهد کرد.

تغییرات پیشنهادی اپل در اپ استور

اپل هفته گذشته اعلام کرد که به اپ استورهای شخص ثالث اجازه می دهد و به توسعه دهندگان اتحادیه اروپا یک مدل تجاری جایگزین ارائه می دهد که شامل کمیسیون کمتر در ازای کارمزد سالانه برای هر برنامه بیش از یک میلیون تسهیلات است.

توسعه دهندگان تاکید کردند که شرایط تحمیل شده توسط اپل عملاً خروج از اپ استور را غیرممکن می کند و خطر روی آوردن به قرارداد جایگزین را تهدید می کند. به طور گسترده پیشنهاد شده است که تنظیم کننده های ضد انحصار اروپایی بعید است موافقت کنند که شرایط جدید با الزامات قانون بازارهای دیجیتال (DMA) مطابقت داشته باشد.

اتحادیه اروپا آماده “اقدامات قوی” است

اتحادیه اروپا هنوز در مورد اعلامیه اپل اظهار نظر نکرده است، اما گفته است که پروژه را با جزئیات مطالعه خواهد کرد و – مهمتر از همه – نظر اشخاص ثالث، از جمله توسعه دهندگان را جویا خواهد شد.

رویترز گزارش ها.

تیری برتون، مدیر صنعت اروپا، در پاسخ به سوالی در مورد برنامه های اپل، به طور انحصاری به رویترز گفت: “DMA درهای اینترنت را به روی رقابت باز می کند تا بازارهای دیجیتال منصفانه و باز باشند.” تغییر در حال حاضر اتفاق می افتد. از 7 مارس، پیشنهادات شرکت ها را با بازخورد اشخاص ثالث ارزیابی خواهیم کرد.

وی افزود: اگر راه حل های پیشنهادی به اندازه کافی خوب نباشد، در انجام اقدامات قوی تردید نخواهیم کرد. »

به نظر می رسد این نظرات شخص ثالث شامل اعتراض شدید توسعه دهندگان باشد. قبلاً دیده‌ایم که توسعه‌دهندگان بزرگ آن را به‌عنوان «توهین آشکار» و «گامی در جهت اشتباه» توصیف کرده‌اند و انتقادات همچنان ادامه دارد.

اندی ین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نرم افزاری متمرکز بر حریم خصوصی پروتون، گفت: «اجازه دادن به پرداخت های جایگزین و بازارها در ظاهر مثبت به نظر می رسد، اما شرایط مرتبط با سیاست های جدید اپل به این معناست که در عمل برای توسعه دهندگان امکان سود بردن از آن غیرممکن خواهد بود. . “

اظهارات برتون نشان می دهد که مدتی طول می کشد تا موضع اتحادیه اروپا را بدانیم.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی