اپل کار از راه دور را بیشتر می کند

اپل، مانند بسیاری از شرکت‌ها، در واکنش به همه‌گیری COVID-19 به کار از راه دور رفته است. خط‌مشی‌های آن در پاسخ به داده‌های COVID-19 مرتباً تغییر کرده است، اما تقریبا یک سال پیش او یک بازگشت انتقالی «ترکیبی» به کار حضوری را آغاز کرد. این طرح با الزام اپل به کار حضوری یک روز در هفته شروع شد و به تدریج به دو روز در هفته گسترش یافت. از سپتامبر گذشته، این سیاست مستلزم کار حضوری حداقل سه روز در هفته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل در حال کاهش بیشتر الزامات کار حضوری خود است. با توجه سکو Zoë Schiffer، اپل از طریق ثبت نام نشان ها حضور و غیاب را از نزدیک زیر نظر دارد تا مطمئن شود که کارمندان حداقل سه بار در هفته به دفتر می آیند.

قوانین کار حضوری اپل

بلومبرگ مارک گورمن اخیراً به تفصیل در مورد برخی از تغییرات اخیر اپل در تلاش برای کاهش هزینه ها گزارش داده است. در آن گزارش، گورمن همچنین اشاره کرد که اپل در اجرای الزامات کار حضوری سخت‌گیرانه‌تر است.

در پستی در توییتر، شیفر توضیح داد اپل در صورت عدم رعایت الزامات کاری حضوری به کارمندان “اخطارهای فزاینده” می دهد. در برخی از سازمان‌های اپل، به کارمندان گفته می‌شود که «عدم رعایت می‌تواند منجر به خاتمه کار شود»، اگرچه شیفر تصریح کرد که «به نظر نمی‌رسد این سیاست کل شرکت باشد».

اعتقاد بر این است که تیم های جداگانه اپل هنوز حداقل در اجرای الزامات کاری حضوری دارای استقلال هستند. برخی از تیم ها ممکن است به کار حضوری پنج روز در هفته نیاز داشته باشند، در حالی که تیم های دیگر از نظر تئوری می توانند با نیاز به کار حضوری سه روز در هفته، ملایم تر باشند. با این حال، واضح است که تیم های فردی ممکن است به آرامی این انعطاف پذیری را از دست بدهند زیرا اپل به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها است (بخوانید: اخراج).

در ژانویه، اپل خط مشی تست COVID-19 خود را تعدیل کرد و این الزام را حذف کرد که کارمندان قبل از کار حضوری برای COVID-19 آزمایش شوند.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون