شیرآلات صنعتی ولو صنعتی خرید فروش قیمت نمایندگی | kasrasaran

با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده و تیم های حرفه ای، بر این تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریانت را کسب کنیم. به همين علت اگر در محلي قرار دارد و مي‌خواهيم جريان را درمسير مخالف عادي خود عبور دهيم بايستي اين شير را برعكس نمائيم. یا اينكه داخل آنرا درآوريم كه در اين صورت حالت شيريك طرفه را از دست خواهد داد. دانش آموختگان این حوزه، قابلیت شاغل شدن در بخش های مختلف صنعت مانند، نفت، گاز، پتروشیمی و غیره را خواهند داشت. مکانیزم این عملگر اینگونه است که پمپ توسط موتور حرکت کرده و روغن را از طریق لاین پر فشار به داخل سیلندر تزریق می کند.

  • برای تست نشتی شیرآلات صنعتی معمولا از آب یا هوا و ترکیبی از آن ها استفاده می کنند.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هرکدام از انواع شیرآلات صنعتی زیر به صفحه اختصاصی آن محصول در سایت پایپینگمال مراجعه نموده یا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
  • ما در مقاله مرجع شیرآلات صنعتی به بررسی انواع شیرآلات صنعتی بر اساس مکانیزم آب بندی آن ها می پردازیم ودر ادامه با شیرهای اطمینان، شیرهای تنفسی و شیرهای کنترل نیز آشنا می شویم.

در حداکثر موارد، چرخش به زاویه 90 درجه محدودمی‌شود که آن را یک چهارم چرخش میکند، در حالی که، شیرهای مختلف دیگری وجوددارند. این شیرها به عنوان شیرهای چرخشی ربع نیز شناخته میشوند که بیشتر بر حرکت چرخشی مانع جریان متکی‌هستند. شیرها در طیف بسیار گسترده ای با ویژگی ها، استانداردها و گروه بندی های مختلف یافت‌میشوند .

ولو کور (Blind Valves)

به دلیل چرخش 180 درجه ای ممکن است سیال با عبور از این شیر افت فشار بیشتری متحمل شود. شکل شیر کروی تایپ Z  به گونه ای است که سیال در آن چرخش 180  درجه است دارد. لازم به ذکر است این نوع شیر به دلیل این گردش کامل ، افت فشار زیادی در سیال ایجاد می کند که برای بعضی از خطوط صنعتی مناسب است. مشخصات اصلی این نوع از ولو ها شامل نوع محرک (actuator)، تعداد ورودی ها، مواد سازنده، سرعت سوئیچینگ، اندازه پورت، درجه فشار و ولتاژ ورودی می باشد.

شیرآلات صنعتی ولو صنعتی خرید فروش قیمت نمایندگی | kasrasaran

به عنوان مثال، آنها می توانند در سیستم های گرمایش / سرمایش تجاری، برای تنظیم دمای آب در شرایط کاری مختلف استفاده شوند. همچنین می توان از آنها برای ایجاد نیروی تعادل سیلندرهای دوگانه (double acting cylinders) نیز استفاده کرد. انعطاف عالی این نوع ولو صنعتی نیز راحتی کار با آنها را افزایش اطلاعات بیشتر در اینجا میدهد. اما بطور کلی برای صنایعی که نیاز به عبور سیالات داغ دارند، انتخاب مناسبی نیستند.

اجزای اصلی ولو یا شیر صنعتی شامل چه چیزهایی هستند؟

بال ولوها معمولا برای کاربردهایی که به صورت قطع و وصل جریان می باشد، پیشنهاد می شوند. در صورتی که این حلقه تغییر شکل دهد، می تواند باعث شود عملکرد ولو را دچار مشکل کرده و باعث عبور سیال حتی در حالت قطع شود. در ادامه قصد داریم تا به معرفی انواع شیرآلات صنعتی مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و سایر صنایع و کاربرد هر یک بپردازیم.

شیر دیافراگمی