خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 8 حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone 8 Stock 256 GB ترب

سیستم عامل iOS یک سیستم عامل اختصاصی محصولات اپل می‌باشد که در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید. اگر قبلا با آن کار کرده‌اید و راضی بوده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که دوباره از آن استفاده کنید، اما اگر تاکنون از سیستم عامل iOS استفاده نکرده‌اید و اولین بار است 9to5mac که قصد دارید از آن استفاده کنید، شاید اوایل کمی برایتان سخت باشد. عکس‌هایی که با دوربین اصلی این گوشی گرفتیم دارای کیفیت بسیار بالایی بودند و رنگ‌ها نیز به خوبی نمایش داده می‌شد. جزئیات نیز به خوبی نمایش داده می‌شدند و در مکان‌های تاریک نیز شاهد تصاویر خوب و روشن هستیم.

  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.
  • به روز رسانی این سیستم عامل خیلی عمده نبوده و می توان گفت بازتعریف شده اند.
  • قطعا آیفون 8 میتونه بهترین انتخاب شما باشه چراکه هم سخت افزار قدرتمندی داره و هم قیمت این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات اپل کاملا منطقی و مناسب هست.
  • آیفون ۸ قادر است در محیط‌های پرنور و کم‌نور تصاویری با کیفیت خوب ثبت کند.
  • تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 8شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد.

قابلیت جدید صفحه نمایشگر آیفون ۸ ، True Tone نام دارد.در زمان فعال بودن این قابلیت ، گوشی با دریافت شدت و دمای نور محیط بهترین تنظیمات را به‌صورت خودکار برای نمایشگر انتخاب خواهد کرد. به لطف این قابلیت، چشمان کاربر به‌راحتی خود را با نمایشگر وفق می‌‌دهند و کمتر خسته می‌‌شوند. چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد. جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت.

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی آیفون 8 هم واقعا فوق العاده و با کیفیت بالا عکاسی و فیلم برداری میکنه. خوشبختانه اپل ماژول دوربین آیفون 8 رو تغییر نداده و دقیقا دوربین واید آیفون ایکس روی این گوشی هم قرار گرفته. کیفیت تصاویر به حد کاملا مطلوبی بالا هستن و برای عکاسی در هر سبکی میتونه گزینه مناسبی برای انتخاب دوربین باشه. مهمترین نکته ای که میشه برای بخش نرم افزار آیفون 8 متذکر شد، این هستش که مطابق با استاندارد های اپل این گوشی تا چندسال بعد هم از آپدیت های سیستم عامل iOS بهرمند خواهد بود.

گوشی اپل مدل آیفون ایکس ظرفیت 256 گیگابایت (Activate)(12 ماه بیمه ایران)(هدیه اپل آیدی شخصی + گلس + قاب رایگان)

ولی مسئله ای که مهم هست بحث نیاز های شماست؛ اگر نیاز هاتون از گوشی در حد معمول و استفاده روزمره هست، اتفاقا بهترین گزینه آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگ هست. ببینید اینکه بگیم فلان گوشی خوبه یا بد، به نظرم اصلا کار درستی نیست! چرا که همه گوشی های تولید شده اپل خوب و با کیفیت هستن (بدون استثناء). هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. میتونید از طریق گزینه های زیر ، این محصول یا صفحه را با دیگران با شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

◄ دوربین سلفی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8

آیفون ۸ دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۲.۸/۱ اینچی با لنز ۲۸ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 است. این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار در کنار لرزش‌گیر اپتیکال و یک فلش دوال تن چهارگانه بهره می‌برد. آیفون ۸ از شارژ بیسیم تحت استاندارد Qi پشتیبانی می کند.آیفون ۸ عاری از هرگونه نوار پلاستیکی برای تقویت آنتن‌دهی گوشی هست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی باما اپل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

گوشی اچ تی سی