قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل + مشخصات و عکس Apple iPhone 14 Pro Max زومیت

آیفون 14 پرو مانند نسخه پیشین همچنان گوشی هوشمندی خوش دست با ضخامت 7.9 میلی‌متری است. درواقع اپل به طراحی محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد که باعث می‌شود از ارگونومی مناسبی برخوردار باشند. صفحه قفل دارای یک صفحه نمایش «همیشه روشن» است با نرخ تازه‌سازی ۱ هرتز است و با حفظ رنگ‌های عکس‌های پس زمینه به طور هوشمند کل صفحه قفل را کم نور می‌کند. اپل می‌گوید که فلاش نیز با نصب یک فلاش Adaptive True Tone جدید طراحی شده است که آرایه‌ای از ۹ LED است که الگوی آن را با توجه به فاصله کانونی تغییر می‌دهد. با استفاده از تراشه جدید A16 Bionic محصول، که سریع‌ترین چیپ موجود در آیفون است، از ۱۶ میلیارد ترانزیستور استفاده می‌کند که به ویژگی‌های عکاسی محاسباتی داخل گوشی کمک می‌کند.

  • این شایعه برای اولین‌بار توسط مینگ چی کو مطرح شده است و اگر حقیقت داشته باشد، برای اولین‌بار شاهد تغییرات بزرگی در مدل‌های استاندارد و پرو خواهیم بود.
  • در واقع می‌توان گفت در طی سال‌های اخیر این بیش‌ترین تغییری است که در طراحی گوشی های آیفون شاهد آن بوده‌ایم.
  • با استفاده از تراشه جدید A16 Bionic محصول، که سریع‌ترین چیپ موجود در آیفون است، از ۱۶ میلیارد ترانزیستور استفاده می‌کند که به ویژگی‌های عکاسی محاسباتی داخل گوشی کمک می‌کند.
  • این دستگاه از پردازنده گرافیکی Apple GPU که پنج هسته دارد به همراه رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند.
  • ویژگی Dynamic Island فضای جدیدی برای اعلان‌ها است که دارای انیمیشن‌ها و انتقال‌های منحصر به فرد است و همچنین دوربین سلفی جلو و سنسور Face ID را پنهان می‌کند.
  • انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچی (15.49 سانتی متر) با وضوح 1170 در 2532 پیکسل عرضه شود.

بیاد داشته باشید که شایعه انتشار یک هدست واقعیت مجازی هم توسط اپل برای سال ۲۰۲۲ مطرح شده است. آیفون ۱۴ پرو از اپل پای و ویزا و مسترکارت و گواهینامه هم پشتیبانی می کند همانطور که می‌دانید آیفون۱۴ پرو از فیس آیدی برای امنیت 9to5mac استفاده کرده است که بسیار کارآمد می باشد. بر اساس این گمانه زنی نمایشگر 120 هرتز نیز برای گوشی مذکور پیش بینی می شود. روشنایی 1200 نیتی برای پنل گوشی های پرومکس و پرو نیز یک ویژگی جذاب است که کارشناسان منتظر آن هستند.

آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس، دوربین اصلی ارتقا یافته و جزیره اسرارآمیز!

این یعنی جدیدترین امکانات نرم‌افزاری سیستم نرم‌افزاری توسعه داده شده توسط اپل در این دستگاه یافت خواهند شد. تغییر در اعلانیه‌ها، قابلیت Live Text، فوکوس، بهبودهای Face Time و… از جمله آن‌هاست. IOS 16 در کنار نمایشگر ProMotion و تراشه A16 Bionic بهترین تجربه را در آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد داشت.

همچنین امکان خرید آیفون 14 پرو مکس اقساطی در مجموعه آی تی سیتی امکان پذیر است تا کاربران با خیال آسوده اقدام به خرید آیفون ۱۴ اقساطی کرده و از آن لذت ببرند. دوربین سلفی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس هم با وجودی که 12 مگاپیکسلی باقی مانده نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته و در گرفتن سلفی‌های باکیفیت‌تر عملکرد بهتری دارد. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس مجهز به دو بلندگوی استریو است که یکی در لبه پایینی و دیگری در لبه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. اسپیکرها قادرند صدای بلند و واضحی تولید کنند، بعلاوه از قابلیت صدای فضایی نیز برخوردارند. این ویژگی هنگام تماشای محتوایی که از Dolby Atomos پشتیبانی می‌کند، لذت دوچندانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. صدای فضایی در اطراف شما بطور یکنواخت پخش می‌شود و آنقدر باکیفیت است که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معرفی اجمالی گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل

درباره این گوشی اخبار غیر رسمی و شایعات بسیاری وجود دارد و ما در مطلب حاضر قصد داریم درباره این حدس ها و پیش بینی ها صحبت کنیم. دوربین TrueDepth اپل برای اولین بار با قرار گرفتن در کنار سنسور مجاورتی در پشت صفحه نمایش، به گونه‌ای طراحی شده است که کمتر از ناحیه نمایشگر را اشغال کند. باتری آیفون 14 پرو مکس در بحث ظرفیت تا قسمتی مشابه آیفون 14 پلاس است اما با بهبود های طراحی در پردازنده A16 قطعا عمر باتری بیشتری را در این دستگاه شاهد خواهیم بود. هرچند که تا تست و بررسی های نهایی باید منتظر ماند و اعداد دقیق تر قطعاً در بررسی آیفون 14 پرو مکس عنوان خواهد شد که به زودی منتشر می شود. نمایشگر این گوشی درست مثل مدل استاندارد ۶٫۱ اینچی است با این تفاوت که هم وضوح تصویر بیشتری دارد و هم از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و البته قابلیت بسیار جذاب نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.