تیم کوک می‌گوید اپل بر روی اعتراض به ممنوعیت اپل واچ متمرکز است، نه توافق با Masimo


نبرد ثبت اختراع بین اپل و ماسیمو هنوز به پایان نرسیده است. همانطور که وجود دارد، اپل همچنان اپل واچ های سری 9 و اولترا 2 را در ایالات متحده می فروشد، اما با ویژگی مورد بحث اکسیژن خون غیرفعال شده است.

تیم کوک، مدیر عامل اپل امروز در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که اپل هیچ علاقه ای به صدور مجوز فناوری Masimo و پایان دادن به نبرد ندارد. در عوض، او گفت که اپل بر روی درخواست تجدیدنظر خود از حکم ITC متمرکز شده است.

در مصاحبه با CNBC پس از انتشار نتایج مالی اپل برای سه ماهه اول سال 2024، کوک گفت که به غیر از ویژگی اکسیژن خون، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شخصی اپل واچ را خریداری می کند.

کوک در بیانیه‌ای گفت: «ما روی درخواست تجدیدنظر متمرکز شده‌ایم AppleInsider. دلایل زیادی برای خرید ساعت وجود دارد، حتی بدون سنسور اکسیژن خون.

اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در ماه دسامبر برای مدت کوتاهی از وب سایت و فروشگاه های خرده فروشی اپل حذف شدند. برای سه ماهه اول سال مالی 2024، دسته ابزارهای پوشیدنی، خانه و لوازم جانبی اپل درآمد 11.95 میلیارد دلاری را گزارش کرد که بیش از انتظارات 11.39 میلیارد دلاری بود.

جو کیانی، مدیرعامل Masimo در گذشته گفته بود که اپل هنوز وارد “بحث‌های جدی تسویه حساب” با Masimo نشده است. در مصاحبه‌های دیگری، کیانی گفت که ماسیمو آماده معامله با اپل است، اما برای تانگو دو نفر لازم است.

در حال حاضر، هنوز هم می‌توانید Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 را از خرده‌فروش‌های شخص ثالث مانند Best Buy و Amazon خریداری کنید و آن‌ها همچنان برنامه و ویژگی‌های اکسیژن خون را خواهند داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی