اپل می گوید اتحادیه اروپا تنها ۷ درصد از درآمد جهانی اپ استور را به خود اختصاص می دهد


در جریان کنفرانس تلفنی سه ماهه اول سال 2024 اپل با تحلیلگران و سرمایه گذاران، مدیرعامل تیم کوک و لوکا ماستری، مدیر مالی شرکت، درباره تغییرات اخیر اعلام شده این شرکت در اپ استور در اتحادیه اروپا اظهار نظر کردند.

Maestri آمار قابل توجهی را در مورد اهمیت کسب و کار App Store اپل در اتحادیه اروپا فاش کرد و گفت که حدود 7٪ از درآمد جهانی App Store اپل را تشکیل می دهد.

وقتی از کوک در مورد تغییرات اپ استور در اتحادیه اروپا و تأثیر بالقوه آنها بر امور مالی اپل سؤال شد، گفت:

ما هفته گذشته تعدادی از تغییرات را در اروپا اعلام کردیم که از ماه مارس به اجرا در خواهند آمد، بنابراین آخرین ماه از سه ماهه اول تقویم سه ماهه دوم مالی است.

اینها برخی از مواردی هستند که ما اعلام کرده‌ایم، از جمله فرصت‌های صورت‌حساب جایگزین، فروشگاه‌های اپلیکیشن یا بازارهای جایگزین، اگر بخواهید. ما همچنین NFC را برای ویژگی‌های جدید برای برنامه‌های بانکی و کیف پول باز می‌کنیم.

اگر به کارهایی که در طول سال‌ها انجام داده‌ایم فکر می‌کنید، ما واقعاً روی حریم خصوصی، امنیت و قابلیت استفاده تمرکز کرده‌ایم. در مورد چیزهایی که مردم در مورد اکوسیستم ما دوست دارند، تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا تا حد امکان به گذشته نزدیک شویم.

اما ما نمی‌توانیم حداکثر مقداری را که می‌توانیم عرضه کنیم، زیرا باید مقررات را رعایت کنیم.

وقتی نوبت به پیش‌بینی انتخاب‌هایی می‌رسد که توسعه‌دهندگان و کاربران انجام می‌دهند، انجام دقیق این کار بسیار دشوار است. بنابراین، من می بینم که در ماه مارس چه اتفاقی می افتد.

و مدیر مالی لوکا ماستری افزود:

همانطور که تیم گفت، این تغییراتی است که ما در ماه مارس اجرا خواهیم کرد. خیلی به انتخاب هایی که انجام می شود بستگی دارد.

فقط برای اینکه همه چیز را در چارچوب نگه دارید، تغییرات در بازار اتحادیه اروپا اعمال می شود که حدود هفت درصد از درآمد جهانی اپ استور ما را تشکیل می دهد.

پوشش کامل ما از نتایج سه ماهه اول 2024 اپل را اینجا بخوانید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی