قیمت و مشخصات آیفون 14 پرو مکس فاش شد تکفارس

هنوز رنگ دیگری برای این دستگاه در نظر گرفته نشده اما ممکن است اپل در میانه عمر این دستگاه، از رنگ دیگری نیز رونمایی کند. حالا در شرایطی که کاربران زیادی منتظر عرضه این دستگاه به بازارند، به نظر می‌رسد که عده‌ای توانسته‌اند زودتر از تاریخ رسمی عرضه، این محصول را در دست بگیرند و ویدیوهایی را از جدیدترین پرچمدار کوپرتینویی‌ها منتشر کنند. در این مقاله به بررسی شایعات و اخبار گوناگونی که درباره مشخصات آيفون 14 به گوش می‌رسد، پرداختیم. با توجه به تغییرات و پیشرفت هایی که این گوشی دارد، بهتر است برای رونمایی از آن منتظر بمانیم.

برخلاف پردازنده M2 که شاهد بهبود چشمگیر و قابل توجه ای در مقابل M1 بودیم، پردازنده A16 یک بهبود نسبی در مقابل A15 است. البته نمی توان به این موضوع خرده گرفت، زیرا خود اپل نیز عنوان کرده که A15 هنوز یک پردازنده قدرتمند و کاربردی است که از رقبا جلوتر بوده و به نوعی یک پردازنده تمام عیار است. با توجه به اینکه در iPhone 13 Pro و 13 Pro Max دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند، انتظار می‌رود که تمامی مدل‌های آيفون 14 نیز از این قابلیت بهره‌مند باشند. علاوه براین شرکت اپل این گوشی را با 9to5mac یک پنل مدل LTPO یا یک فناوری نکامل یافته بهتر برای نمایشگر عرضه خواهد کرد. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

  • تمام دستگاه های آیفون 14 پرو مکس در مجموعه آی تی سیتی از نوع آیفون 14 پرو مکس رجیستر شده ،نات اکتیو و اکتیو بوده و ما تنها آیفون ۱۴ پرو مکس با گارانتی را عرضه می کنیم.
  • آیفون 14، طی رویداد شب گذشته اپل (16 شهریور 1401) با کمی تغییر معرفی شد.
  • با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

آیفون ۱۴ پرو هم گویا مشخصات صفحه نمایش مشابهی با نسخه پایه دریافت می‌کند، اما نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتزی متغیر خواهد بود. گفته می‌شود که آیفون ۱۴ پرو مکس از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با پنل اولد بهره خواهد برد. در این طراحی می‌بینیم که هنوز هم یک دوربین با لنز سه‌گانه و یک پورت لایتنینگ وجود دارد و گویا اپل هنوز تمایلی به تغییر این ترکیب ندارد. صرفا باید منتظر ماند و دید که این ترکیب می‌تواند دست‌خوش تغییر شود، یا اینکه همین تغییرات برای سال ۲۰۲۲ می‌توانند کافی باشند. دقت داشته باشید که این رندر جدید در مورد آیفون ۱۴ پرو مکس است و مشخص نیست که مابقی گوشی‌های این سری چه شرایطی خواهند داشت. البته سابقه نشان داده است که گوشی‌ها همواره از نظر طراحی نزدیکی بیشتری به همدیگر داشته‌اند.

این یک سنت‌شکنی برای اپل به حساب می‌آید، زیرا معمولا تراشه را با نسل بعدی آیفون ارتقا می‌داد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . برای شارژ باتری گفته شده که تنها اتصال آن به مدت 30 دقیقه به شارژ می‌تواند میزان باتری را از صفر به پنجاه درصد برساند. محصول شرکت آمریکایی دارای ویژگی‌هایی ازجمله شارژ بی‌سیم 7.5 وات است که البته در حالت شارژ با مگ سیف، این سرعت به 15 وات می‌رسد. ابعاد صفحه نمایش به 6.1 اینچ می‌رسد و دارای پنلی از نوع LTPO Super Retina XDR است که می‌تواند وضوح تصویری بالغ بر 1179 در 2556 پیکسل را ارائه دهد.

آخرین شایعات مربوط به مشخصات آيفون 14

آیفون ۱۴ پرو از ظاهری کمی متفاوت با نسل قبلی خود معرفی شده است ، این تغییرات کوچک همه را به وجد آورده است. اپل در نسخه های پرو و پرو مکس ناچ بالای صفحه نمایش را حذف کرده است و به جای آن از ناچ بیضوی شکل استفاده کرده است و اسم این قسمت از ناچ را جزیره هوشمند قرار داده است. آیفون 14 پرو از چیپست قدرتمند A16 استفاده کرده که بسیار عالی است که 16 میلیارد ترانزیستور در داخل آن جا سازی شده است. با توجه به ممنوعیت واردات گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت و همچنین قیمت ارز، باید منتظر ماند دید واردکنندگان قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در ایران یا دیگر مدل‌ها را در چه بازه‌ای درنظر خواهند گرفت. البته بعید است این مدل‌ها با قیمتی ارزان‌تر از قیمت فعلی سری آیفون 13 وارد بازار شوند. همان‌طور که رندرهای غیر رسمی آیفون ۱۴ پرو مکس نشان می‌دهد، دوربین از سه لنز استفاده خواهد کرد و منبع دیگری هم گفته است که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ مکس هم دوربین سه‌گانه استفاده خواهند کرد.

نگاه اجمالی به آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro