اپل برنامه های Swift Student Challenge 2024 را با دسته بندی جدید «برندگان برجسته» باز می کند.

جزئیات در مورد شرایط واجد شرایط بودن در وب سایت اپل و تعدادی از منابع آموزشی برای دانش آموزان موجود است.

دانشجویان علاقه مند به چالش دانشجویی سوئیفت می توانند در وب سایت توسعه دهندگان اپل ثبت نام کنند. درخواست ها تا سه هفته آینده باز خواهند شد. در مجموع 350 برنده انتخاب خواهند شد، در حالی که 50 “برنده برجسته” تابستان آینده به Apple Park دعوت خواهند شد. همه برندگان یک سال عضویت در برنامه توسعه دهندگان اپل، یک کوپن رایگان برای شرکت در آزمون توسعه برنامه با گواهینامه Swift و یک هدیه ویژه از طرف اپل دریافت خواهند کرد.

اپل می گوید:

اپل به‌طور رسمی برنامه‌های خود را برای چالش دانشجویی سوئیفت 2024 باز کرده است. اپل می‌بالد: «اپل مفتخر است که از نسل بعدی توسعه‌دهندگان، سازندگان و کارآفرینان با چالش دانش‌آموزی سوئیفت پشتیبانی و ارتقاء می‌دهد».

این چالش به هزاران دانش‌آموز توسعه‌دهنده فرصت داد تا خلاقیت و توانایی‌های کدنویسی خود را از طریق زمین‌بازی اپلیکیشن‌ها به نمایش بگذارند و مهارت‌های دنیای واقعی را بیاموزند که می‌توانند در حرفه خود و فراتر از آن استفاده کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

جدید برای چالش 2024، از میان 350 برنده، به 50 برنده برجسته برای ارسال‌های استثنایی‌شان جایزه می‌دهیم و آنها را برای تجربه‌ای خارق‌العاده به اپل در کوپرتینو دعوت می‌کنیم. همه برندگان چالش یک سال عضویت در برنامه برنامه نویس اپل، یک کوپن رایگان برای شرکت در آزمون توسعه برنامه با گواهینامه Swift و یک هدیه ویژه از اپل دریافت خواهند کرد.