قیمت گوشی اپل آیفون 8 Apple iPhone 8 زومیت

گوشی موبایل آیفون 8 به آخرین پردازنده ساخت اپل یعنی A11 Bionic مجهز شده است. این پردازنده به ادعای اپل ۲۵ درصد بهینه‌تر شده و نسبت به نسل قبلی کارایی بیشتری دارد. همچنین این پردازنده 6 هسته‌ای بوده که 4 هسته پرقدرت آن 70 درصد از نسل قبل سریع‌تر شده‌اند و 2 هسته دیگر کم‌مصرف هستند. اپل روی این پردازنده در حدود 4.3 میلیون ترانزیستور به کار برده است. در بخش اسپیکر نیز گوشی موبایل آیفون 8، از دو اسپیکر بهره می‌برد که یکی از این اسپیکر‌ها در زیر گوشی و دیگری در کپسول خروجی صدای مکالمه قرار گرفته است. قرار گرفتن دو اسپیکر در این گوشی باعث شده است تا کیفیت صدا بهتر شود و شاهد بلندی صدا باشیم.

اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند. کنترل سنتر آیفون ۸ ساده تر از گذشته شده است و از لمس سه بعدی نیز پشتیبانی می کند.کیبورد فارسی استاندارد به iOS 11 اضافه شده است. هیچ نظری ارسال نشده است، لطفا برای ارسال نظر در سایت لاگین کنید. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

گوشی سونی Xperia ion | حافظه 13 رم 1 گیگابایت (اصلی)

دوربین آیفون 8 همان دوربین 12 مگاپیکسلی است که در آیفون 7 نیز استفاده شده است و دارای سنسور لرزشگیر نوری است که پشت لنز عریض با روزنه تصویر f/1.8 قرار گرفته است. آیفون 8 از عکسبرداری پانوراما 180 درجه ای 60 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و رندرینگ رنگ خوب پشتیبانی می کند. همچنین پردازشگر تصویر جدید و الگوریتم کاهش نویز نیز جزء لیست بهبود و ارتقاء در دوربین آیفون 8 محسوب می شود که به کمک تراشه 9to5mac A11 اکنون قادر به ثبت تصاویر زمان واقعی و تحلیل و تشخیص چهره و لبخند است. ضبط ویدئو های 4K در سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل در سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز از دیگر قابلیت دوربین این آیفون می باشد. دوربین سلفی آیفون 8 نیز همانند دو نسل قبلی خود 7 مگاپیکسلی است و در محیط های تاریک از نور صفحه نمایش که به اصطلاح رتینا فلاش نامیده می شود استفاده کرده و جزئیات چهره را به تصویر می کشد.

نمایشگر گوشی موبایل اپل آیفون 8

همانند گذشته خبری از جک ۳.۵ میلی متری نیست و اگر قصد استفاده از هندزفری باسیم را داشته باشید باید یک هندزفری جدید خریداری کنید. با کمک سنسور نور در محیط‌های با نور مختلف رنگ‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش به سمت گرم شدن یا سرد شدن می‌روند و این موضوع باعث می‌شود تا چشمان شما دیرتر خسته شود. ویژگی True-Toneهمانند فیلتر نور آبی عمل می‌کند با این تفاوت که با کمک سنسور نور گرم و سرد می‌شود. اپل از روشنایی 600 نیتی در این گوشی استفاده کرده که استفاده کردن از گوشی را در زیر نور خورشید راحت می‌کند. درکل نمایشگر آیفون ۸ یک نمایشگر بسیار خوب است که تفاوت چندانی با نسل قبل خود نداشته ولی بسیار راضی کننده است.

  • هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم.
  • صدای باس عمیق‌تر و غنی‌تری ارائه می‌دهند و حجم صدای خروجی آن‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است.
  • ولی اگر قرار هست این دو گوشی به عنوان دو گزینه اولیه در سبد خرید شما باشند، بهتر هست که متناسب با نیازتون سراغ یکی از دو گوشی برید.
  • برای من خیلی سخته راجع به نرم افزار گوشی های آیفون صحبت کنم، چون واقعا یک سیستم عامل واحد با یک رابط کاربری واحد رو برای همه گوشی هاش ارائه میکنه.
  • کلید هوم با قابلیت Force Touch که به صورت غیر فیزیکی است و با تاچ آی دی یکپارچه شده است در حاشیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.
  • صفحه نمایش اپل ۸ پلاس کپی اصلی ۵.۵ اینچ می باشد با کیفیت LED که در اجرا فیلم های با کیفیت HD کم نمی آورد با وظوح تصویر بالا و شفافیت بی نظیر خود رضایت کامل کاربران را جذب می کند.

ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم. توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید. اعتماد و صداقت همیشه برای ما در اولویت اول بوده و همواره سعی کردیم بر این اساس پیش بریم.

گوشی اپل مدل آیفون 6 اس ظرفیت 128 گیگابایت (Activate) (هدیه گلس رایگان)