انواع گوشی سونی Sony mobiles با بهترین قیمت موجود در بازار در فروشگاه ساری تک | 9to5mac Farsi

این گوشی از اندروید ۱۱ بعنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است و اندازه‌ی آن ۸.۳۰×۶۸×۱۵۴ ، و وزن آن ۱۶۹ گرم می‌باشد. لبه بالای گوشی میکروفون و جک 3.5 میلیمتری صدا قرار داره که وجودش تو گوشی پرچمدار نکته مثبتی به حساب میاد. لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده. از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه. استفاده از مطالب فروشگاه بازرگانی ایرانشهر فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است.
  • همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.
  • اما با این وجود عکس‌های شبانه اکسپریا ۱ IV طبیعی‌تر از عکس‌های S22 Ultra است که تمایل دارد همه چیز بیش از حد روشن به نظر برسد.

برای این که خریدی درست و به صرفه داشته باشید و نهایت بهره را از دستگاه خریداری شده ببرید، باید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی دستگاه مورد نظرتان داشته باشید. نمایندگی مجاز موبایل سونی ضمن ارائه مشاوره تخصصی فروش، شما را در تجربه خریدی به صرفه و آگاهانه یاری می کند. باتری سونی Xperia J ST26i – BA900 از نوع لیتیوم یون و قابل تعویض است یعنی کاربر می‌تواند باتری گوشی خود را به‌راحتی تعویض کند.

Sony Xperia Z3 Plus Dual SIM

با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد. برای تعویض باتری سونی اکسپریا E4 از نوع لیتیوم یون داخلی می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید. برای تعویض باتری سونی اکسپریا XZ2 به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید و یا اگر در شهرستان هستید می‌تونید از طریق صفحه درخواست آنلاین تعمیرات، درخواست خود را ثبت و گوشی را از طریق پست برای ما…

گوشی سونی Xperia Z5 Premium | حافظه 32 رم 3 گیگابایت ا Sony Xperia Z5 Premium 32/3 GB

اگر شما هم از کاربران موبایل سونی هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی موبایل سونی بسپارید. این مرکز دارای تکنسین‌های متخصصی است که در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سونی تخصص ویژه‌ای دارند. با این وجود هر مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری که برای گوشی شما به وجود بیاید را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید. یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

نقطه ثقل این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی به ویژه نمایندگی موبایل سونی قرار داده شده است. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل مجله خبری محصولات اپل را به شما معرفی می‌کنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه می‌دهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، می‌توانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید.

http://1gamer.ir