سامسونگ ۴ محصول جدید خود را رونمایی کرد 9to5mac Farsi

شما را با دریایی از محصولات سونی روبهرو میکند و به شما اجازه میدهد گوشی مورد نظر خودتان را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید. با این وجود اگر به دنبال خرید گوشی موبایل سامسونگ خاص و لوکس هستید، پیشنهاد میکنیم یک گوشی گلکسی Z بخرید. ممکن است ظاهر و لوکس بودن گوشی موبایل برای شما بیشتر دارای اهمیت باشد به همین خاطر به دنبال خرید گوشی هایی با ظاهر لوکس تر بروید که در این صورت گاهی باید هزینه نسبتا بالایی پرداخت کنید. شرکت سامسونگ به منظور صرفهجویی در هزینهها، بعضی از گوشیهایش را با تراشههای کوالکام و بعضی دیگر را با تراشههای اگزینوس وارد بازار میکند. خب، اگر اپل و سامسونگ اولین کسانی نبودند که این نوآوریها را عرضه کردند، پس چرا HTC الان پادشاه دنیای گوشیهای همراه نیست؟ در کشور ما هم تقریبا در حال حاضر تمام گوشیهای سامسونگ در دسترس هستند و به راحتی میتوانید اقدام به خرید گوشی موبایل سامسونگ کنید. سری گوشیهای سامسونگ M به تازگی وارد بازار شدهاند و خانواده این گوشیها تقریبا کوچک و کم جمعیت است. هر دوی این گوشیها از بزرگترین گوشیهای اوایل سال ۲۰۲۲ بودهاند. سامسونگ گلکسی Z فیلیپ از نظر تئوری اولین گوشی این سری محسوب میشود اما در اصل، گلکسی فولد شروعکننده راه گوشیهای تاشوی سامسونگ بود.

در همین زمان کم گوشی سامسونگ سری M توانسته در بازار جایگاه بسیار مطلوبی را از آن خود کند. این گوشیها با ویژگیهای نرم افزاری و سخت افزاری بسیار انتخاب بسیار مطلوبی برای بسیاری از کاربران هستند. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، پس بهتر است به سراغ گوشی هایی با باتری بادوام بروید. گوشی هواوی میت ۵۰ پرو در مقایسه با هوآوی میت ۴۰ پرو پیشرفتهایی داشته است. هر چند یک بریدگی عریض در بالای صفحه نمایش وجود دارد. رزولوشن نمایشگر 1080 و اندازه ی صفحه ی نمایش آن توانست برای افراد زیادی جذاب باشد. دوربین بکار برده شده در این مدل از گوشی هواوی توانست با اقبال عمومی مواجه شود و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کند. مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید. طراحی جذاب، قیمت رقابتی، استفاده از آخرین تکنولوژیهای نرم افزاری و سختافزاری موجود از جمله ویژگیهای مثبت موجود در گوشیهای ساخت شرکت سامسونگ هستند.

از مهمترین موارد به هنگام کار با گوشی، هنگ نکردن آن بوده و به همین سبب باید به سخت افزار آن خصوصا پردازنده و رم توجه سایت 9to5mac نمایید. این گزینه یکی از جذابترین ترفند های گوشی هواوی به نظر میرسد و شاید مهمترین ترفند گوشی های هواوی برای طرفداران خرید باشد؛ زیرا با استفاده از این قابلیت میتوانند قیمتهای یک کالا را مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. سال ۲۰۱۸ بود که سامسونگ اولین نسخه از One UI را برای گوشیهای خود معرفی کرد و در انواع گوشی سامسونگ به کار رفت که با اقبال زیادی هم روبهرو شد. علاوه بر این سریها، سری Honor یکی از محبوبترین خط تولید گوشی هوشمند این کمپانی بود که با توجه به موفقیتهای چشمگیرش، در اواخر سال 2020 فروخته شد و بهعنوان یک زیربرند فعالیت خود را ادامه میدهد. این همچنین به این معنی است که شما معادل یک کامپیوتر بسیار کوچک را حمل خواهید کرد که به شما امکان می دهد حتی زمانی که خارج از خانه هستید، کار کنید یا خود را سرگرم کنید.

این ویژگی بسیار جالب است و برندهای زیادی آن را ارائه نمیدهند. از ویژگی های برجسته ی سری P به دوربین آن میتوان اشاره کرد. در مجموع، میتوان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشیهای آیفون پیادهسازی میکند، خیلی طول نمیکشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. همین امر به هواوب کمک میکند بیشتر رقبا را از جنبه های مختلف شکست دهد. دلیل این امر مشخص است چرا که این گوشیها، قابلیتها و امکانات بسیار پیشرفتهتری در اختیار شما قرار میدهند. این امر سامسونگ را تحت فشار گذاشته تا گوشیهای خوب با قیمت مناسب وارد بازار کند و کاربران را بیش از پیش ترغیب به خرید گوشی موبایل سامسونگ کند. گزینه Languages & input را انتخاب کنید. به تنظیمات گوشی رفته و اطلاعات شبکه وای فای را وارد کنید. حتی با وجود دوربینهای بسیار با کیفیتی که در گوشیهای موبایل تعبیه میشوند، این گوشیها می توانند جای یک دوربین حرفهای را برای افراد در زندگی روزمره و همچنین کاری آنها پر کنند.طی سالهای اخیر سامسونگ با ارائه انواع گوشیهای با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. گوشیهای این سری نیز از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و به راحتی میتوانند نیازهای روزمره کاربران را رفع نمایند.

باوجود وضعیت به شدت متغیر بازار موبایل، ما تصمیم گرفتیم تا لیست قیمت گوشی هواوی را با شما به اشتراک بگذاریم. در این میان بد نیست به این نکته هم توجه کرد که برای ثبت تصاویر پرتره در اکسپریا 1 مارک 4 لازم است ابتدا کلید دو دایره و سپس کلید بوکه (Bokeh) را فشار دهید. اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشیهای هوشمند، شرکت LG است. داشتن گوشی سامسونگ در دستتان میتواند حس خوبی را به شما منتقل کند. گوشی هوآوی P smart 2019 با داشتن صفحه نمایش بزرگ 6.21 اینچی در دسته فلبتها قرار میگیرد. در دنیای دیجیتال امروز داشتن یک گوشی موبایل یکی از ضروریترین امکاناتی است که باید به آن دسترسی داشته باشید. سری ساخت موبایل سامسونگ تأثیر بسیاری در کیفیت ساخت و قیمت آنها دارد. از دیگر سریهای متوقف شده گوشیهای سامسونگ میتوان به سری Ace در سال 2014، سری R در سال 2012، سری Young در سال 2014 و سری Pocket در 2014 اشاره کرد. پس در صورت عدم استفاده از هر برنامهای به طور کامل از آن خارج شوید و ویجتایی که به آن احتیاج ندارید را غیرفعال کنید. پس اگر گوشی شما بیش از اندازه گرم شده است، تمامي برنامههاي در حال اجرا و برنامههای فعال در پشت زمينه (auto sync) دستگاه را ببندید و سپس بعد از خنك شدن گوشی، دوباره آن ها را اجرا کنید.

سری J به عنوان جایگزینی برای این دو سری در نظر گرفته شد. این پوسته یا رابط کاربری تجربه بهتر و زیباتری را از اندروید را در اختیار کاربر قرار میدهد. امروزه شرکت سامسونگ تقریبا هر محصول الکترونیکی از تلویزیون گرفته تا نیمه رساناها را تولید میکند. در آن زمان سری نوت از نظر اندازه، مشخصات سختافزاری و طراحی متفاوت از گلکسی S بود اما امروزه این دو سری تقریبا در هم ادغام شدهاند؛ به طوری که جدیدترین مدل از سری نوت به طرز باورنکردنی شبیه نسل جدید گلکسی S شده است و فقط تنها تفاوت آن داشتن قلم S پن است. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت باید ببینید که به قلم نیاز دارید یا خیر؛ اگر جواب خیر است پس داشتن یک گوشی از سری گلکسی S هم تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. گلکسی زد فیلیپ نه تنها راحت اجرا میشد، بلکه در بیشتر بررسیها از آن تعریف و تمجید میشد و تقریبا هر فروشگاه اینترنتی گوشی سامسونگ این گوشی را عرضه میکردند. مثلا خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M21 هزینه زیادی روی دست شما نمیگذارد و با ۴ گیگابایت حافظه رم تقریبا تمام کارهای نوجوانان را راه میاندازد و حتی میتوانند بازیهای نسبتا سنگین و آنلاین را اجرا کند بدون اینکه نیازی به پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای خرید گوشی سامسونگ گران قیمت باشد.

گوشی سامسونگ سری S از قدرتمندترین گوشیهای بازار است و از نظر دوربین نیز در رتبه بالایی قرار میگیرد. همین موضوع باعث شده این گوشی در میان دانشآموزان دارای محبوبیت بالایی باشد. برندهای موبایل هر سال قدرتمندترین مدلهای خود را که دوربین و امکانات قوی دارد، با عنوان مدلهای پرچمدار راهی بازار میکنند که قیمتهای بالایی دارد و مدلهای معمولیترعنوان میانرده را دارند. منتقدان در ابتدا سری نوت سامسونگ را مسخره میکردند. این تراشهها، معمولا قابلیتهای ضعیفتری در مقایسه با تراشههای کوالکام (Qualcomm) دارند. اگر احتمالاً استفاده شما از دوربین سنگین نیست، تلفنی با دوربین 8-12 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 باید برای شما مناسب باشد. دوربین گوشی سونی اکسپریا ۵ شامل سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی است. این دوربین سلفی با تمرکز بر اقتصادی بودن کیفیتی 20 مگاپیکسلی دارد. مانند دوربینهای گوشیهای هوشمند، سر و صدای زیادی در مورد پردازندههایی با اصطلاحاتی مانند چهار هستهای، هشت هستهای، اسنپدراگون، مدیاتک و غیره وجود دارد. در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود. پس اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. گلکسی S4 گوشی بزرگی بود که قدرت زیادی هم داشت و هر کسی که قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S4 را داشت مجبور نبود هزینه زیادی برای آن پرداخت کند.

را برای گوشی سامسونگ تولید میکنند. خرید گوشی سامسونگ، ساده است. در نتیجه این گوشیها در ایران ممکن است با مشکلات دریافت پیغام و تماس روبرو شوند. در نتیجه باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنید. هیراد مارکت که خود واردکننده است، با حذف واسطه از این مزیت برخوردار بوده و در نتیجه میتوانید بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت تهیه کنید. آیفون ۱۳ پرو مکس بهعنوان بهترین گوشی اپل در کنار سری گلکسی اس ۲۲ هم در تمام پیکربندیها ارائه میشوند و میتوانید بهترین گوشیهای سال را دریافت کنید. یه چیز دیگه رو هم متوجه شدیم که میشه تو 1000 متر مربع کاری کرد که کل دنیا در مورد شما حرف بزنن . در صورتی که نیازهای خیلی خاصی نداشته باشید یه به دنبال خرید گوشی هواوی مناسب برای کسبوکار نباشید، احتمالا یک گوشی سری P تمام انتظارات شما از یک گوشی هوشمند را برآورده میکند. هرجای دنیا که باشید به راحتی میتوانید یکی از انواع گوشی سامسونگ را پیدا کنید. بنابراین، اگر استفاده از اپلیکیشنهای گوگل جزء مهمی از زندگی شما است، تا زمان رفع احتمالی تحریم هواوی توسط رئیسجمهور بایدن، خرید گوشی هواوی را به شما توصیه نمیکنیم و بهتر است که به خرید گوشی سامسونگ فکر کنید.

پیش بینی می شود اگر هوآوی با همین قدرت و شدت پیش رود در آینده ای نه چندان دور جایگاه دوم موبایل در بازار که هم اکنون متعلق به اپل هست را تصاحب کرده و در طی چند سال آتی ، سامسونگ را نیز کنار می زند. گوشی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز و ساختاری متفاوت در کنار قیمت رقابتی جای خود را در میان کاربران باز کرده است. با سختافزار بروز و قیمتی رقابتی، انتخاب بسیاری از کاربران بوده و خواهد بود. موبایل های هواوی به خاطر قطعات سخت افزاری با کیفیت بالا، پردازنده کرین که در بسیاری از این گوشی ها به کار گرفته شده، جزو گوشی های میان رده می باشد. وجود 4 گیگابایت حافظه رم در کنار این پردازنده سرعت گوشی را بالاتر برده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستمعامل بررسی گوشی های Huawei در زومیت را مطالعه کنید. اگر گوشی شما همواره داغ میشود، ممکن است دچار مشکل سخت افزاری شده و باید توسط تکنسین تعمیرکار مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد.

همچنین ۱۶ آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین با اسم Xz2 premium رونمایی کرد که برای اولین بار دراین گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرد. از جمله ویژگیهای این سری گوشی سامسونگ، میتوان به طراحی زیبا، قیمت رقابتی، قدرت پردازش مطلوب و البته باتری با طول عمر بالا اشاره کرد. اما تفاوت آن قدرت پردازش پایینتر و طراحی جمع و جورتر آن است. در هر حال، اگر اسم «Galaxy Z» را روی یک گوشی سامسونگ دیدید به این معنی است که مکانیزم بازشونده گوشی از نوع تاشو است و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ سری Z هم حتما باید حساب بانکی پر پول داشته باشید؛ چرا که جدیدترین گوشی این سری یعنی گلکسی Z فولد ۲ 5G در ایران قیمتی بالاتر از تمام گوشیهای بازار دارد. در بخش راهنمای خرید آریوسازان شما میتوانید بهترین گوشیهای هر رده از برند هواوی را مشاهده کنید. این گوشی در رنگهای نقرهای، سفید، مشکی، سبز و زرد عرضه خواهد شد. جدیدترین گوشیهای سری Z شامل مدلهای Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 هستند که در سال 2021 معرفی و عرضه شدهاند.

این پروسه بسیار ساده است اما اگر به هر دلیلی در این فرآیند دچار مشکل شدید با نگه داشتن طولانی مدت دکمه پاور، گوشی شما خاموش می شود و می توانید فرآیند را از ابتدا طی کنید. در بخش تنظیمات، قسمت Display به Display & gestures تغییر نام داده و در آن امکانی تحت عنوان Motion Launch gestures قرارگرفته که از طریق آن میتوانید بهفرض با دو ضربه بر گوشی و در حالت sleep آن را بیدار کنید، با حرکت انگشت به سمت راست یا چپ وارد BlinkFeed یا صفحه خانگی شوید و دیگر مواردی ازایندست که کاربری را بیشازپیش دلچسب میکنند. در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشیهای پرچمدار سامسونگ با ویژگیهای خارقالعادهی خود در بازار موجود هستند. گوشیهای هوشمند و موبایلهای امروزی همهکاره هستند و میتوانند جایگزینی برای چند ابزار مورد استفاده در روزمره شما باشند.

بدنه این گوشی ۲۱۱ گرمی هم در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. یکی از مزایای مهم گلکسی A02 بدنه مقاوم آن محسوب میشود. میتوان گفت که A22 از این لحاظ بالاتر از سطح خود قرار دارد و این از مزایای A22 است. این سری در سال 2019 معرفی شده و آخرین مدلهای آن که در سال 2021 عرضه شده اند شامل Galaxy M62 و Galaxy M52 است . ابداع یک بالش الکتریکی گرمکننده نیز، موفقیت اندکی به همراه آورد، ولی در سال ۱۹۵۰، تولید اولین نوار ضبط صوت و دستگاه پخش آن در بازار ژاپن یک نقطه عطف پدید آورد. گوشی موبایل هوآوی P Smart 2019 در رنگهای متنوع برای سلایق مختلف به بازار عرضه شده است.

این گوشیها معمولا ارزانقیمت هستند و به اندازهای قدرت دارند تا کاربر معمولی را راضی نگه دارند. در سری M از گوشی گلکسی، سامسونگ تمرکز را بر روی مصرف باتری گذاشته است. شرکت هواوی Huawei در یک سال اخیر با عرضه گوشی های ارزان قیمت تونسته سهم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل رو به خودش اختصاص بده . در مقایسه با برندهای دیگر همچون هوآوی و گوشی شیائومی ، شرکت سامسونگ از فروش بالاتری برخوردار است. در اینجا یک قانون انگشت شست ساده است. هرکسی از پس خرید گوشی موبایل سامسونگ پرچمداری مثل سری نوت یا S برنمیآید و اینجا سری A گوشی سامسونگ وارد گود میشود. گوشی هواوی قیمت و مشخصات بسیار خوبی در سریهای مختلف دارد که همراه با داشتن فاکتورهایی که در اینجا مرور کردیم؛ توانسته جزو پرفروشترین گوشیها دنیا شود و حتی رتبه دوم اپل در میان پرفروشترین گوشیهای همراه را تصاحب کند. این گوشی به سادگی سامسونگ را در جایگاهی قرار داد که هیچ شرکت دیگری در بخش گوشیهای تاشو نمیتواند به آن نزدیک شود. پردازنده کرین تولید شده توسط کمپانی هواوی که در محصولات جدید این برند چینی به کار رفته اند از نظر قدرت پردازش و بهینه بودن در مصرف باتری با پردازندههای اگزینوس و اسنپدراگون رقابت میکند.

از نام کاربری و رمز اطمینان کسب کنید. ویژگی سه گوشی معرفی شده ۲۰۱۹ آن، بدین صورت است که سونی سه گوشی با نام های متفاوت و با قابلیت های تقریبا مشابه ارائه کرده که برای هر سه آن ها ویژگی ها در رده متوسط کیفیت ذکر شده اند. ClearAudio بهره گرفته است تا صدای بسیار شفافی را کاربران حین گوش فرا دادن به موسیقی با بلندگوهای این دستگاه تجربه کنند. به طور کلی هرچقدر تعداد هستههای پردازنده و میزان رم بیشتر باشد، احتمال هنگ پایین بوده و کمتر به هنگام کار شما را اذیت میکند. هیاهوی زیادی پیرامون دوربینهای داخلی گوشیهایی وجود دارد که برندها سعی میکنند با ارائه مگاپیکسل بیشتر از یکدیگر پیشی بگیرند. این ایده زمانی قوت گرفت که سامسونگ گوشی گلکسی S21 اولترا را با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen معرفی کرد. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگتر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوعتری را وارد بازار میکند، اما گوشیهای آیفون نیز از فناوریهای بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. پوسته تاچویز دوست داشتنی نبود و کاربرانی که قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ داشتند را ناامید میکرد؛ چون بسیار زشت و کارتونی به نظر میرسید و کاملا در تضاد با طراحی ساده iOS در آن زمان بود.

دستکاری های ناشیانه و استفاده از نرم افزاری های ریکاوری را برای تعمیر هارد موبایل Sony Xperia Z5 فراموش کنید و به نمایندگی رسمی سونی مراجعه نمایید. در گذشته این شرکت به میانردهها توجهی نداشت و بیشتر تمرکز خود را روی سریهای S و نوت میگذاشت. هواوی به عنوان شرکتی که متعلق به کارمندان خود است، بواسطه اتحادیه سرمایهگذاری و هلدینگ با مسئولیت محدود خود و با اجرای طرح سهامداری کارمندان، در حدود ۹۶۷۶۸ کارمند سهامدار را شامل میشود. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد. البته این وسعت گوشی سامسونگ میتواند نقطه ضعف هم باشد؛ چون برای انتخاب گوشی مورد نظر خود ممکن است سردرگم شوید و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ باید تفاوت بین سریهای مختلف را بدانید و اگر آشنایی با این موارد نداشته باشید ممکن است به مشکل مواجه شوید. برند هواوی اولین شرکت چینی بود که نام خود را در صنعت موبایل مطرح کرد. در این قسمت میتوانید لیست گوشی های سامسونگ موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید.