بررسی قاب آیفون حک شده Live Edge: Functional Art

[ad_1]

از آنجایی که آیفون‌ها در دهه گذشته به بلوغ رسیده‌اند، یکی از لوازم جانبی که در میان سایرین رایج شده است، قاب‌های گوشی‌های هوشمند بوده است. به سختی می توان در دریایی از انتخاب های بی شمار ایستادگی کرد، اما Carved این کار را به معنای واقعی کلمه با آثار هنری دست ساز منحصر به فرد خود انجام داده است. با ما همراه باشید تا نگاهی عمیق به قاب آیفون حک شده Live Edge، کیف مسافرتی و موارد دیگر داشته باشیم.

جان وبر Carved را در سال 2011 تأسیس کرد و این شرکت طی 12 سال گذشته شاهد تحول الهام‌بخشی بوده است.

در واقع، دوست و همکار سابق من Trevor Daugherty در سال 2015 قاب Live Edge iPhone 6 Carved’s را بررسی کردند. واقعاً خوب است که ببینیم این شرکت کوچک از آن زمان به کجا رسیده است. Carved با طراحی های مدرن خود رویکردی منحصر به فرد برای ساخت قاب های Live Edge با ترکیبی از چوب برف و رزین رنگی ایجاد کرده است.

نتیجه، کیس‌های زیبای «یک به یک» است که همگی توسط تیم تنگ‌بافت وبر متشکل از ده‌ها نفر دست‌ساز هستند. من این شانس را داشتم که با وبر، تیم کارود ملاقات کنم و در حین جمع‌آوری کیس‌ها برای آزمایش، شرکت را بازدید کنم.

در اینجا ورودی Carved با چند برش چوبی عالی است.

قبل از اینکه Carved جادوی هنری خود را آغاز کند، این تکه‌های بزرگ برامبل به قطعات کوچک‌تر بریده می‌شوند:

قاب پرچمدار Carved که در جلو نشان داده شده است، مجموعه Live Edge است و در پشت آن دیده می شود، من همچنین Traveler Case را تست کردم.

قاب آیفون Live Edge مجسمه‌سازی شده در جلو، قاب مسافرتی در پشت

مشخصات قاب آیفون حک شده Live Edge

  • سازگار با MagSafe
  • کاملا از چوب خراش و رزین رنگی
  • دکمه های فلزی کلیکی (مشکی و نقره ای موجود است)
  • هر کیس یک طرح دست ساز “1 در 1” است
  • اگر کیس شما آسیب دیده باشد، در سال اول تعویض رایگان می شود
  • موجود برای آیفون 12، 13 و 14، سری سامسونگ S23 و طیف گوگل پیکسل 7
  • قیمت: 189 دلار

مشخصات کیف مسافرتی حجاری شده

جعبه مسافرتی مقرون به صرفه تر Carved هنوز هم دارای منبت کاری منحصر به فرد از چوب و رزین است، اما با کناره های نرم.

  • سازگار با MagSafe
  • پوسته/لبه های لاستیکی
  • دکمه های فلزی قابل کلیک
  • حلقه بند بند یکپارچه
  • هر کیس دارای منبت کاری دست ساز چوب و رزین “1 در یک” است
  • موجود برای iPhone SE، 11، 12، 13 و 14 (همچنین مدل های قدیمی) و دستگاه های سامسونگ S20 و جدیدتر
  • قیمت: 59 دلار

استفاده شده

از آنجایی که قاب Live Edge از یک قطعه جامد از چوب و رزین ساخته شده است، حتی فضای داخلی نیز طراحی فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد.

Carved روشی هوشمندانه برای استفاده از رزین برای محیط قاب ایجاد کرده است که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا آیفون شما را به داخل و خارج بچرخاند و امکان طراحی یک تکه محکم را فراهم کند.

قاب بسیار ریز سنباده است، بنابراین فوق العاده صاف است و پشت آیفون شما را خط و خش نمی کند. و رزین آهنربا را برای سازگاری MagSafe مهر و موم می کند.

یکی دیگر از جنبه های بصری و کاربردی قاب Live Edge، مسیریابی قرصی شکل روی لبه است که چسبندگی خوبی را فراهم می کند. در اینجا یک نمای کلی از حاشیه چوبی است:

و در اینجا همان چیزی است که در لبه رزین وجود دارد:

دکمه‌های فلزی، مانند دکمه‌های آیفون، تجربه لمسی بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

من دوست دارم که بدون دست کشیدن از عملکرد MagSafe، تجربه بی نظیری را با قاب حک شده Live Edge بدست آورید.

و در اینجا یک پیش نمایش از پرونده مسافر است:

اگر زیبایی‌شناسی چوب و رزین را دوست دارید، اما ترجیح می‌دهید کناره‌های لاستیکی نرم، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر یا هر دو را داشته باشید، انتخاب خوبی است.

هر دو Live Edge و Traveler Case یک دستگیره راحت، عملکرد محکم با سازگاری MagSafe، دکمه‌های فلزی و محافظت خوب را ارائه می‌دهند که همگی با طراحی‌های منحصر به فرد عالی ترکیب شده‌اند.

با تمرکز بر پایداری، Carved همچنین از قطعات کوچک‌تری از طرح‌های خود برای ساخت شارژرهای USB-C مجهز به MagSafe، کیف‌پول‌های آلومینیومی مینیمالیستی، مچ‌بند و موارد دیگر استفاده می‌کند.

خلاصه قاب حک شده آیفون

بعد از گذراندن چندین هفته با قاب آیفون Carved Live Edge (و قاب Traveler)، چیزی که بیش از همه برای من جلب توجه کرد این بود که چگونه غالبا من در یک روز به هنر زیبا قدردانی می کنم.

به عنوان مثال، یک نقاشی، یک مجسمه یا یک رسانه سنتی تر، تنها زمانی می توانید از آن لذت ببرید که برای دیدن آن در همان فضا باشید. اما زمانی که قاب آیفون شما یک اثر هنری است، هر بار که آن را از جیب خود بیرون می آورید، می توانید هر کجا که بروید از آن لذت ببرید.

در حالی که قیمت 189 دلاری قاب محافظ Live Edge برای همه مناسب نیست، قاب Traveler راهی عالی برای به دست آوردن تجربه 1 به 1 با قیمت مقرون به صرفه تر است.

برای بررسی همه موارد زیبا و منحصر به فرد موجود در حال حاضر به وب سایت Carved بروید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی