هوشمند کردن سیری – به همین دلیل است که اپل Xnor.ai را خرید؟

Xnor․ai یک پلتفرم “سلف سرویس” ساخته است که استفاده از کد و داده های هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان در برنامه های خود آسان تر می کند. […]

این یک قطعه گمانه زنی است، اما بحث منطقی است، و غیرممکن نیست که Simon یک منبع غیررسمی Xnor.ai به او در این مسیر اشاره کند.

من فکر می‌کنم اپل با Siri تصمیم درستی گرفت و حریم خصوصی را به هوشمندها ترجیح داد و همچنین مشاهده کرد که دستگاه‌های رقیب آنقدرها که به نظر می‌رسند هوشمند نیستند. اما هوشمندتر کردن سیری از طریق پردازش روی دستگاه مطمئناً پیشرفت بسیار خوبی خواهد بود.

واضح ترین دلیل خرید Xnor.ai توسط اپل، بهبود تشخیص افراد در HomeKit Secure Video بود. اما همانطور که در آن زمان اشاره کردیم، فناوری این شرکت کاربردهای گسترده تری دارد…

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

تمرکز اصلی آن بر یادگیری ماشین و ابزارهای تشخیص تصویر است که می توانند به جای تکیه بر زیرساخت ابری، روی دستگاه های کم مصرف اجرا شوند. […]

با ادغام هوش مصنوعی Edge در تراشه خود اپل از طریق موتور عصبی یا یک پردازنده کمکی جدید، سیری می‌تواند سریع‌تر و بسیار توانمندتر باشد و از کارهایی که انجام می‌دهید یاد بگیرد و وظایف خود را در اولویت قرار دهد. و همه اینها می تواند به صورت آفلاین کار کند و از قدرت عظیم سیستم روی تراشه اپل استفاده کند و کار یک ابر قدرتمند را درست روی دستگاه انجام دهد.

تصویر: Shutterstock

Xnor.ai با استفاده از چیزی به نام Edge AI توانست موتور الگوریتم خود را بر روی خود دوربین پردازش کند، به این معنی که نیازی به ارسال تصاویر به ابرهای دوردست ندارد.

در حالی که Xnor.ai بیشتر به دلیل توانایی خود در تشخیص افراد در فید دوربین های هوشمند شناخته شده بود، Macworld پیشنهاد می کند که انگیزه اصلی اپل برای خرید این شرکت ممکن است هوشمندتر کردن سیری بوده باشد.

این به نکته اصلی اپل در مورد حریم خصوصی برمی گردد. ما مدت ها گمان می بردیم که دلیل عقب ماندن سیری از دستیار گوگل و آمازون الکسا این است که اپل اطلاعات مشابهی را که این شرکت ها جمع آوری می کنند جمع آوری نمی کند و بنابراین در مضیقه قرار دارد. […]

Simon ادعا می کند که انجام پردازش سیری روی دستگاه می تواند آن را بسیار هوشمندتر کند.

تمرکز Xnor․ai بر روی هوش مصنوعی روی دستگاه، احتمالاً با توجه به اولین رویکرد حفظ حریم خصوصی برای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، برای اپل جذاب بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


می تواند بداند ما در چه کاربردی هستیم و بر این اساس واکنش نشان دهد. بنابراین اگر در Photos هستیم، می‌توانیم بگوییم «این را با همسرم به اشتراک بگذار» و این نیازی به توضیح بیشتر ندارد. یا اگر در حال خواندن یک مقاله خبری در سافاری هستیم، ممکن است بگوییم “در این مورد بیشتر به من بگویید” و جستجوی مناسب را انجام می دهد.

macworld مایکل سیمون پیشنهاد می کند که علاقه اصلی اپل ممکن است استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه این شرکت برای هوشمندتر کردن سیری باشد.