به گفته این بانک، گلدمن ساکس مسئول اپل کارت است

[ad_1]

گلدمن ساکس گفت در حالی که اپل ممکن است ادعا کند که اپل کارت را ایجاد کرده است، این بانک مالک تمام کارت ها در هنگام تصمیم گیری است.

مدیر ارشد مالی بانک همچنین اشاره کرد که به شهرت اپل در مورد نحوه پیگیری بدهکاران خود اهمیتی نمی دهد.

کارآموز بازرگانی گزارش هایی در مورد اظهارات بیان شده در طول تماس گلدمن ساکس در مورد درآمد این هفته.

استفان شر، مدیر مالی ارشد، می‌گوید: «هرکسی که ادعا می‌کند کارت را ایجاد می‌کند، تنها یک مؤسسه تصمیم‌گیری برای پذیره‌نویسی می‌گیرد و آن گلدمن ساکس است».

این در پاسخ به این سوال بود که با توجه به اینکه اپل سخت تلاش می‌کند تا تصویری دوستانه ارائه دهد، بانک چقدر مایل به پیگیری بدهی‌های معوق است.

جرارد کسیدی، تحلیلگر RBC Capital Markets از گلدمن پرسید که آیا در زمان وقوع رکود اقتصادی و افزایش نرخ‌های نکول، بازاریابی اپل کارت می‌تواند از شکایت بانک از بدهکاران جلوگیری کند، با توجه به آسیب‌های احتمالی به برند اپل و شهرت خدمات به مشتریان.

“آیا به دلیل اینکه برند اپل کارت است و بانک نیست، در تلاش برای جمع آوری این بازپرداخت ها فلج خواهید شد؟” او در طول تماس با گلدمن از رئیس مالی استفان شر پرسید.

شر گفت در حالی که گلدمن روی اهداف کارت با اپل به توافق رسیده است، شرکت کوپرتینویی مدیریت حساب ها را کنترل نمی کند.

تصمیم نهایی با ماست. ما ریسک ها و بازیابی های خود را در این زمینه کالیبره می کنیم، مدیریت می کنیم.

با این حال، بانک موافقت کرد که برخی از شرایط و ضوابط استاندارد خود را حذف کند تا معامله کاربرپسندتر شود و همچنین تمام کارمزدها را حذف کند.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که اگر نمی‌توانید پرداخت‌هایتان را مدیریت کنید، گلدمن در خانه شما را نمی‌زند، یک ابزار شخص ثالث برای تبدیل صورت‌حساب‌های کارت PDF به فایل‌های CSV ممکن است برای بودجه‌بندی مفید باشد. فایل‌های CSV را می‌توان به صفحات گسترده Numbers یا Excel تبدیل کرد.

گلدمن ساکس یک دیوار چینی بین تجارت اپل کارت خود و بازوی تحلیلگر خود اعمال می کند. او اخیرا پیشنهاد داد که AAPL امسال یک سوم ارزش خود را از دست خواهد داد.

تصویر: شاتر استاک

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

بند ساعت Longvadon


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی