این ابزار ساده بیانیه‌های پی‌دی‌اف Apple Card شما را برای بودجه‌بندی آسان به CSV تبدیل می‌کند

[ad_1]

یکی از بزرگترین محدودیت های اپل کارت ناتوانی آن در ادغام با خدمات بودجه بندی مانند است نعناع و YNAB. با این حال، اپل گزینه دانلود تاریخچه تراکنش های شما را در قالب PDF ارائه می دهد. اکنون یک توسعه‌دهنده مستقل ابزاری طراحی کرده است که از ویژگی صادرات PDF Apple Card برای بودجه‌بندی دقیق‌تر استفاده می‌کند.

پسندیدن خط کشی شده توسط CNBCتوسعه دهنده جد اشمیت این ابزار را ایجاد کردcsv.wtfبرای هدف خاصی از تجزیه و تحلیل بیانیه PDF تولید شده توسط برنامه Wallet. به سادگی بیانیه خود را از برنامه Wallet در iPhone خود دانلود کنید، PDF را در آن آپلود کنید. csv.wtf، و یک فایل CSV از بیانیه خود ایجاد می کنید. روی دسکتاپ و آیفون کار می کند.

اشمیت، یکی از توسعه دهندگان سابق در Union Square Ventures، در مصاحبه ای تلفنی گفت: «بعد از اینکه اپل کارت را خیلی زود به کار گرفتم، از اینکه اپل کارت وجود نداشت، شگفت زده شدم. “به ذهنم خطور نمی کرد که در سال 2019 گلدمن ساکس، اپل و مسترکارت محصولی را ارسال کنند که هیچ راهی برای صادرات تراکنش نداشته باشد. بسیار شگفت انگیز است.

و اگر نگران حریم خصوصی هستید، اشمیت می گوید که تمام پردازش ها به درستی در مرورگر شما انجام می شود و هیچ چیزی در سرورهای آن آپلود نمی شود:

اشمیت گفت: “من نمی‌خواهم وضعیت مالی شما را ببینم، نمی‌خواهم پاسخگویی داشته باشم، آنها را روی سرور ندارم، نمی‌خواهم این سردرد را پشت سر بگذارم.” “صورتهای مالی شما هرگز تلفن شما را ترک نمی کند. همه چیز در مرورگر انجام می شود.

چندین مورد استفاده مختلف برای CSV تولید شده توسط سرویس اشمیت وجود دارد. از یک طرف، برخی از نرم افزارهای بودجه بندی، مانند YNAB، به شما امکان می دهد فایل های CSV را به صورت دستی وارد کنید و این تراکنش ها را به بودجه خود پیوند دهید. علاوه بر این، بسیاری از مردم راه‌حل‌های بودجه‌بندی خود را درست در Microsoft Excel، Google Sheets و Apple’s Numbers دارند. ابزار Schmidt اضافه کردن اطلاعات Apple Card خود را به این راه حل ها آسان می کند.

اگر شما می خواهید csv.wtf را امتحان کنید، یک نسخه رایگان وجود دارد که هر ماه یک تراکنش تصادفی را حذف می کند. می توانید با قیمت 5 دلار به نسخه کامل برنامه ارتقا دهید. چرا اپل خود نوعی ابزار مانند این را منتشر نمی کند؟ پسندیدن CNBC نشان میدهد، وب سایت اپل می گوید پشتیبانی برای صادرات داده های کارت اپل “هنوز در دسترس نیست”، بنابراین چنین قابلیتی ممکن است در سال 2020 اضافه شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

HyperDrive GEN2


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی